SL: Midtjylland vs. De Muggrønne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: SL: Midtjylland vs. De Muggrønne

Indlæg af Arff »

Cortez skrev:
henker skrev:
19. feb 2017, 20:20
974 skrev:
19. feb 2017, 20:15
:geek: :geek: :geek: :lol: :lol: :lol:

Nu må det da snart stoppe henker
Du er kedeligt at høre på.
Ved godt hven jeg synes der er den kedelige her...

/Cortez
Det er vel efterhånden bevist, at det er en nytteløs diskussion, Cortez ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Henker, må jeg anbefale et glas lykkepiller.... eller i det mindste neddosere cannabis'en

Vi scorer ikke i dag og det er vel egentlig det eneste man kan kritisere. Alt andet var super godt mod en modstander som gav alt de havde.

Første kamp efter vinterpausen - svært at forlange mere
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:
19. feb 2017, 20:30
Henker, må jeg anbefale et glas lykkepiller.... eller i det mindste neddosere cannabis'en

Vi scorer ikke i dag og det er vel egentlig det eneste man kan kritisere. Alt andet var super godt mod en modstander som gav alt de havde.

Første kamp efter vinterpausen - svært at forlange mere
Er meget enig. Eneste anke er valget af Duelund til MOM. Den er jeg ikke enig i.

Nej, en anden anke er, at Thorup vælger at pille Paul ud til fordel for Broninho. Der havde jeg nok valgt at skifte Bruninho ud med Duelund, specielt fordi vi var mere eller mindre tvunget til lange bolde og der er Paul trods alt den bedste.

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ok, jeg er i chok. Typisk dommer. "Jeg fastholder - ser den korrekt". Kæft en gigantisk nar. Det er jo helt surrealistisk
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

O

Indlæg af O »

:shock:
henker skrev:
19. feb 2017, 20:06
Skandaler!!!
Fcms koncept fungere slet intet!
Thorup styrer holdet til katastrofe.
Holdet fungerer ikke længere under thorup!
Jeg er ligeglad med om det er skodhold vi spiller nod eller dårlig dommer. Det er simpelthen ingen undskyldning for at spille så skidt Iaften!
Er du Donald Trumps lillebror?

FCMInside

Indlæg af FCMInside »

Skræmmende at Duelund blev kampens spiller... Synes godt nok Riis kan blive god. Lidt placeringsfejl men det er forventet som uerfaren.

Nu er det godt nok FCM debatside, men jeg synes godt nok Søren Reese er undervuderet..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCMInside skrev:
19. feb 2017, 20:49
Skræmmende at Duelund blev kampens spiller... Synes godt nok Riis kan blive god. Lidt placeringsfejl men det er forventet som uerfaren.

Nu er det godt nok FCM debatside, men jeg synes godt nok Søren Reese er undervuderet..
Den med Duelund den fatter jeg heller ikke, den er på højde med uforståelsen af Sparvs 2 gule.

Synes faktisk Poulsen gjorde det godt

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

mousebreaker skrev:
19. feb 2017, 20:41
Ok, jeg er i chok. Typisk dommer. "Jeg fastholder - ser den korrekt". Kæft en gigantisk nar. Det er jo helt surrealistisk
Man kunne håbe han blev kvalt i hans egen arrogance en dag... Min gud han er da et generelt ærgerligt menneske.

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:
19. feb 2017, 20:41
Ja. Fuldstændig håbløs "jeg vil ikke indrømme fejl"-kommentar. Havde sgu haft mere respekt for tossen, hvis han havde erkendt, at der ikke burde været givet rødt kort. Er fandme bitter over, at sådan en idiot skal få så stor indflydelse på denne her kamp :evil:

Derudover var jeg ellers godt tilfreds med spillet. Det så solidt ud defensivt, og vi skaber rigeligt med chancer offensivt.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

God kamp :fcm: men hvor er det ærgerligt at dommeren ødelægger afslutningen. Det er så dårligt et niveau :twisted: at Michael Johansen burde kunne idømmes karantæne og tilsvarende burde Tim Spare frikendes. De 2 mistede point får vi desværre ikke tilbage.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Fin kamp bortset fra vi ikke får de 3 point. Vi skaber vel flere chancer i denne kamp end vi har gjort hele efteråret. VFF kunne og ville ingenting, derfor træls at vi er så uskarpe, men en "skarp" dommer i øvrigt. Nu er det jo set før at gule kort bliver annulleret efter en kamp. Vil tro det også sker med Sparvs anden advarsel.

Novak igen banens bedste med Wikheim lige efter.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi spiller en ganske fin kamp, når man også tænker på, at det er sæsonens første. Jeg tæller selv 3 store chancer i første halvleg og 5 i starten af anden halvleg. Dem skulle vi naturligvis have scoret på et par stykker af, og så havde udvisningen blot været en hjerneblødning for dommeren, der i det mindste ikke havde kostet point.

Det røde kort ødelægger vores mulighed for at sætte dødsstødet ind til sidst, og sandsynligheden for at vi var endt med at vinde, hvis vi var forblevet 1 på banen, var stor. Det er grotesk at dommeren efterfølgende står og fastholder og siger, at Sparv sparkede en Viborg-spiller. Det er simpelthen fri fantasi. Jeg ved ikke om man får noget ud af det, men man bør appellere kortet - det kræver dog, at dommeren ændrer forklaring. Sandsynligheden er nok ikke stor, selvom man kan håbe, at der sker noget, når han får pulsen ned og lidt frisk ilt til hjernen.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Enig i at dommeren var helt væk. Men vi kan ikke tørre det helt af på ham. Vi får simpelthen ikke den bold ind over målstregen og så vinder man ikke kampe. Jeg er ikke overbevist om at vi ville have scoret hvis Sparv ikke var blevet udvist, det er altså en dårlig undskyldning, vi havde masser af tid inden til at gøre det.

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

Randers, Lyngby, AaB.

Vi kommer ikke i top 6.

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

Randers, Lyngby, AaB.

Vi kommer ikke i top 6 og det kan vi takke Jess Thorup for.
Vi spiller godt- ikke flot- men godt mod VFF.....WOW altså det er sørme vildt. For de er da virkeligt et godt hold. 1 sejr og en uafgjort er åbenbart deres bedste 'run'. Ja puha da for en skræk indjagende modstander!
Men at vi ikke kommer i top 6 er ikke pga i dag, men alle de point vi har tabt inden vinter pausen.
Jess Thorup skulle ha' været ude forlænge siden.
Nu er det for sent og vi kan sidde og se på klubben spille mod penge stærke og stjernebesatte hold som Horsens og FCN og måske SIF.
Det er det vi er blevet til!!

Besvar