Fuldt fortjent Viborg sejr. Duelund har slet ikke niveau pt., og Olsson spiller også en forfærdelig kamp. Paul var god, og han bidrager i øjeblikket med væsentligt mere end Duncan. Det værste er ikke nederlaget. Men måden hvorpå det kommer. Manglende vilje og en håbløs taktik med tomserbold - det er simpelthen håbløst.
Skuffet over resultatet.
Endnu mere skuffet over fanscenen. Ønsker man flere folk og mere stemning, så er romerlys, ølkast, interne slagsmål, kanonslag og infantile sange i min optik den gale vej.
Optakt FCM Vs. muggen
Re: Optakt FCM Vs. muggen
Korrekt set, det er midtbane og kant der ikke kan saette spillet I ojeblikket.pr0j3ct skrev:Skidt og vel en lille krise. Thorups europæiske styrkende defensive spil, var hullet som en si idag og vi spillede lange bolde på hjemmebane mod en nedryknings kandidat. Så mangler vi lidt det gode gamle aggressive pres og offensive direkte spil. Kampen blev tabt på at vi skulle bruge 30 min ekstra på at komme på banen, i en hjemmekamp, som man selv har været med til at køre op, det er sq ynkeligt.
Viborg var klar fra start og bedre på dagen. Fortjent at de vinder.
Men FCM er ogsaa uden Sisto, Hassan, Anderson, Bak og Sparv.
En spiller som Dueland, Han svigter holdet ved 2-3 maalet, Han har defensive mangler der skal arbejdes paa.
En Hassan I form er bedre end Royer, en klasse bedre offentsivt
Thumbs up til Duelund!!
Han er den der kreerer flest chancer idag + han scorer det ene af vores mål!
At han ikke har fysik nok endnu qua hans størrelse og unge alder er desværre skyld i at Deblé slipper fri, men lad da være med at høvle ham ned pga en defensiv indsats, som nok ikke er hans force, iøvrigt som offensiv spiller
3 af Viborgs mål bliver idag rettet af inden bolden går ind (den ene endda som regulært selvmål)
At han ikke har fysik nok endnu qua hans størrelse og unge alder er desværre skyld i at Deblé slipper fri, men lad da være med at høvle ham ned pga en defensiv indsats, som nok ikke er hans force, iøvrigt som offensiv spiller
3 af Viborgs mål bliver idag rettet af inden bolden går ind (den ene endda som regulært selvmål)
Duelund var virkelig ringe i går - eller skulle jeg sige også i går. Jeg er med på, han ikke er så gammel, men han skal godt nok spise nogle flere rugbrødsmadder og arbejde med nærmest samtidige facetter i sit spil, førend han kan være med på Superliganiveau.974 skrev:Thumbs up til Duelund!!
Det sagt, så er der heller ikke ret mange andre, der kan se sig selv i spejlet her til morgen uden at få en skidt smag i munden. Det var ganske enkelt ikke godt nok, det der blev leveret i går.
/Cortez
-
mousebreaker
Jeg var desværre ikke i stand til at se kampen i går (heldigvis i bakspejlet). Fik dog dristet mig til at smugkigge nogle gange. Jeg så kun 1 af målene. 0-1 målet. Forfærdeligt at se hvordan Rømer fuldstændig glemmer at orientere sig i feltet. Hvis jeg ikke tager meget fejl så er det ikke første gang vi ser præcis det scenarie. Der må han have ti slag med spanskrøret til træning hver gang han glemmer det..... Skuffende.
Hver gang jeg fik et sneak peek så havde Viborg bolden på vores banehalvdel - og de brænder endda den vildeste 100% chance. Ikke det bedste humør jeg kom i.
Glem alt om guld og konkurrence med FCK i den her sæson. Det her drejer sig om ikke at sætte for mange point til ifht BIF, AaB og Randers inden vinterpausen. I Europa kan vi håbe på at de 6p er nok. Eller et mirakel hjemme mod Brugge.
Tre mål indkasseret i de første 11 kampe. 7 i de sidste 3. Derudover et pokalnederlag til et nedrykningstruet 1. Div hold der ovenikøbet sparede deres bedste spillere, men stadig dominerede vores b-opstilling.
@Steinlein - køb nu den 6'er i vinterpausen
Hver gang jeg fik et sneak peek så havde Viborg bolden på vores banehalvdel - og de brænder endda den vildeste 100% chance. Ikke det bedste humør jeg kom i.
Glem alt om guld og konkurrence med FCK i den her sæson. Det her drejer sig om ikke at sætte for mange point til ifht BIF, AaB og Randers inden vinterpausen. I Europa kan vi håbe på at de 6p er nok. Eller et mirakel hjemme mod Brugge.
Tre mål indkasseret i de første 11 kampe. 7 i de sidste 3. Derudover et pokalnederlag til et nedrykningstruet 1. Div hold der ovenikøbet sparede deres bedste spillere, men stadig dominerede vores b-opstilling.
@Steinlein - køb nu den 6'er i vinterpausen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Vi skal steppe op nu, nu rider vi ikke længere på en medgangsbølge. Nu skal der arbejdes for at komme tilbage og vinde kampe.
Ved 2-2 troede jeg vi havde styr på det, var vi kommet på 3-2 nu, havde det været den fedeste kamp, nu er det bare den ondeste i årevis
Ved 2-2 troede jeg vi havde styr på det, var vi kommet på 3-2 nu, havde det været den fedeste kamp, nu er det bare den ondeste i årevis
Dum periode for klubben i øjeblikket. Der virker næsten som om, at nogle af spillerne føler sig for "gode" til superliga kampene.. Jeg vil personligt skide på europa league, hvis det i sidste ende betyder en midter placering i suppen!
Nå det er sagt, så var det sgu dejligt med fremragende stemning i går! Derbyet havde alt, bortset fra en FCM sejr..
Nå det er sagt, så var det sgu dejligt med fremragende stemning i går! Derbyet havde alt, bortset fra en FCM sejr..