FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Re: FCN - FCM

Indlæg af FCMReal »

Starbucks skrev:Det er virkelig skræmmende hvordan usikkerheden i vores forsvar planter sig første ved vores midtbane og senere ved vores målmand..

Erik og Ipsa har godt nok en trist bag, hvor de lange dybe bolde bag dem giver alt for meget ballade.. 2x Jesper spillet heller ikke videre overbevisende og Bak for aldrig rigtig taget på midtbanen...

Jeg er virkelig skræmt over hvor ringe vores bundniveau er.. Derudover forstår jeg ikke at Marco Larsen er valgt som ENE topangriber.. Åh hvilken frustration man står tilbage med efter sådan en kamp..

Jeg er sgu ked af, at Lössl dropper til 3-1, for jeg synes faktisk, at han står en fornuftig kamp hvis man ser borset fra denne kæmpefejl..
Hvorfor tror du FCN spiller med lange dybe bolde, fordi FCM netop har et problem her, ligeså med dødbold i mod sig, så vi i dag med Løssl, tænk hvis han var lige så god her som på stregen og mand mod mand :|

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Nu må trænerne da også snart se at Erik og Ipsa i midter forsvaret og Bak på midtbanen er lig med nedrykning, igen løber Bak bare rundt uden at gøre nytte og Erik har bare total ingen slevtillid pt. bring nu Bak ned i det forsvar og Albæk ind som den der styr midtbanen og gør Marco den tjeneste at ikke la ham spille alene i front.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Lige et lille sidespring i form af Mtilliga's kommentar efter der blev spurgt ind til episoden mod Marco hvor han får det gule kort:
- Han fældede mig bagfra, og derefter faldt han. Jeg hjalp ham op igen, men skubbede ikke eller noget.

Besvar