FCM VS. SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: FCM VS. SønderjyskE

Indlæg af Sylvester »

Midtjylland skrev: Haha.
Vi har politisk-aktive, universitetsstuderende, pædagoger etc. Jeg kan love dig for, at der er folk med en del intelligens i og omkring gruppen, men bliv du bare i den tro. Jeg håber dog at du vil møde os istedet.

Se tv midt/vest 19.30, så kan du høre vores svar på det.

Som andre siger vil det være komplet hjernedødt at bruge egne stickers, og de kan altså købes uden problemer. - Noget man så skal kigge på nu.

Man kan og skal ikke benægte at vi var i butikken, men derfor er der ingen der siger at det er nogle af vores. Det er sjovt som alt ulovligt bliver sat sammen med os. Tag ikke fejl; Kernen i det uofficielle miljø kæmper for miljøet og de ønsker ikke at skade klubbens ry. Kernen i det uofficielle tager selvfølgelig meget skarp afstand. Skulle vi skabe en stor historie for få hundrede kroner? Nej tak.

Tilføjelse: Vi er der jo hver gang, tager til møder med klubben og generelt sørge for at det hele spiller - for så bagefter at gå ind og skide på det hele.
Er i virkelig så store at i ikke har styr på hvem der hænger ud med jer på værtshuset? Drejer det da sig om hundredevis af mennesker?

At i ikke er så dumme at bruge jeres egne klistermærker? Tja, flokdyr har vel aldrig været kendetegnet ved rationelle beslutninger, og da specielt ikke når man har fået nogle fadbamser indenbords? Jeg tror at UBM er blevet inspireret, for det her nummer har f.eks BIF lavet masser af gange før og nu prøver man at bortforklare det..

Og ja i kæmper for miljøet gør i, men som du udemærket ved, så behøves det ikke harmonere med ikke at ville skade klubbens rygte. Det har UBM også slået fast flere gange, at man sætter sig selv over klubben. Hvor mange millioner tror du ikke Brøndbys "miljø" har kostet klubben?

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Er i virkelig så store at i ikke har styr på hvem der hænger ud med jer på værtshuset? Drejer det da sig om hundredevis af mennesker?

At i ikke er så dumme at bruge jeres egne klistermærker? Tja, flokdyr har vel aldrig været kendetegnet ved rationelle beslutninger, og da specielt ikke når man har fået nogle fadbamser indenbords? Jeg tror at UBM er blevet inspireret, for det her nummer har f.eks BIF lavet masser af gange før og nu prøver man at bortforklare det..

Og ja i kæmper for miljøet gør i, men som du udemærket ved, så behøves det ikke harmonere med ikke at ville skade klubbens rygte. Det har UBM også slået fast flere gange, at man sætter sig selv over klubben. Hvor mange millioner tror du ikke Brøndbys "miljø" har kostet klubben?
Vi kan ikke have et forhold til alle der kommer til bold og som kan have interesse i at komme på Don og møde os. Det siger sig selv og vi kan derfor ikke tage ansvaret for tingene, men vi kan beklage at det kan ske og tage afstand fra det. -Noget vi har gjort. AOH vil bringe noget senere, som kommer nærmere de ting, end tv midt/vest åbenbart mente de skulle. Nej, det her er ikke organiseret og det kommer af enkelte personer og bør ikke kastes over på en gruppe. Udfra mine informationer og de billeder jeg har set, er der heller intet der peger på at det er vores drenge.

Vi sætter ikke os selv over klubben, men hvis du tænker på pyro; Så synes jeg det er en ærgerlig sammenligning. Tyveri vs. Pyro? Det synes jeg er en uheldig konklusion.

Jeg synes man skal vente til en artikel fra AOH og så må det blive det sidste herfra. Vi kan ikke bruge alt vores tid på det her. Det er 400kr der er tale om. Havde det ikke været fodboldfans var den historie ikke engang nået ud til lokalbefolkningen. Lad os nu holde os til fakta. Det er en meget lille sag, som man har kørt op - og så endda smidt efter os. Jeg forstår selvfølgelig hvorfor, men hvis man kigger lidt nærmere er det ikke selvsagt.

Læs med på Aoh.dk og så ses vi på stadion.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Om det er 400 kr er jo totalt ligegyldigt. Hvem der var UBM medlemmer med til tyveriet, hvad sker der så med dem?

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Lad nu være med at blæse historien op. Det er jo småting der er sket. Det drejer sig jo ikke om røveri, overfald eller noget i den grad. Det er lidt smårapseri, så sagen er kørt helt op af medierne. Det er ikke tit at tyveri af småting, for så meget medietid.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

http://aoh.dk/artikel/fcm-fans-n%C3%A6gter-plyndringen

Hvis det var drenge fra kernen? Så ville vi selvfølgelig tage den internt.

Der er ikke mere at sige til den sag. Det er kørt op og nu er svaret ude.

Ses på stadion!

Jens Mikkelsen

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Nåh små rapserier, jamen så er det helt i orden mer af det!!! Det kan vi godt li.

Tabere og bumser, det er bare min uforbeholden mening. Har selv arbejdet på tank som ung og det var ikke fedt når en flok udenbys fans stormede butikke, fodbold eller ishockey. Se ud over øllerne og kig på de mennesker der er på arbejde og om de syntes det er fedt. Købmanden vil sgu da skide på et par bajere, han tænker på sit personale.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Jens Mikkelsen skrev:Nåh små rapserier, jamen så er det helt i orden mer af det!!! Det kan vi godt li.

Tabere og bumser, det er bare min uforbeholden mening. Har selv arbejdet på tank som ung og det var ikke fedt når en flok udenbys fans stormede butikke, fodbold eller ishockey. Se ud over øllerne og kig på de mennesker der er på arbejde og om de syntes det er fedt. Købmanden vil sgu da skide på et par bajere, han tænker på sit personale.
Jeg har ikke skrevet det var i orden. Det eneste jeg vil frem til, er at sagen er kørt helt op, af folk som dig og medierne. Når du ikke ved hvad der er sket i denne her sag, så lad vær med at sluge alt hvad medierne skriver, og angribe folk med nedladende ord, og skære alle over med en kam.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Outlaws skrev:
Jens Mikkelsen skrev:Nåh små rapserier, jamen så er det helt i orden mer af det!!! Det kan vi godt li.

Jeg har ikke skrevet det var i orden. Det eneste jeg vil frem til, er at sagen er kørt helt op, af folk som dig og medierne. Når du ikke ved hvad der er sket i denne her sag, så lad vær med at sluge alt hvad medierne skriver, og angribe folk med nedladende ord, og skære alle over med en kam.
Nej, for der er altid to sider af et tyveri ;) Egoistiske og selvhævdende møgunger, det er sgu hvad den slags mennesker er..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Midtjylland skrev:http://aoh.dk/artikel/fcm-fans-n%C3%A6gter-plyndringen

Hvis det var drenge fra kernen? Så ville vi selvfølgelig tage den internt.

Der er ikke mere at sige til den sag. Det er kørt op og nu er svaret ude.

Ses på stadion!
No offence, men håber sgu at politiet snakker med andre end dig, du kunne aldrig finde på at fortælle noget som helst. Håber de tager fat i vagterne eller nogle fra BW som ikke er for meget buddies med UBM.

Og så håber jeg ellers ikke at nogen har gjort sig skyldig i at lyve for politiet, den slags er også kriminelt.

Andro

Indlæg af Andro »

Sylvester skrev:Håber de tager fat i vagterne eller nogle fra BW som ikke er for meget buddies med UBM.
Hvad i alverden skulle de snakke med dem om? Ingen af dem var til stede ved situationen, så det er lidt svært at se, hvad de skulle kunne opklare i sagen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Andro skrev:
Sylvester skrev:Håber de tager fat i vagterne eller nogle fra BW som ikke er for meget buddies med UBM.
Hvad i alverden skulle de snakke med dem om? Ingen af dem var til stede ved situationen, så det er lidt svært at se, hvad de skulle kunne opklare i sagen.
Var der ikke video af episoden?

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Sylvester skrev:
Outlaws skrev:

Nej, for der er altid to sider af et tyveri ;) Egoistiske og selvhævdende møgunger, det er sgu hvad den slags mennesker er..
Haha der var sgu da kø for at betale i butikken, så plyndring er lige stærkt nok ord at bruge af medierne. Fordi der var et par stykker der tog nogle ting, for de det til at lyde som om alle stormede ind i butikken for at stjæle øl. Så slap nu lige lidt af engang i mellem, og angribe alle der var med, når det er et par stykker det drejer sig om.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Jo der var video. Optagelser kontaktpersonen skal se imorgen.

Mon han som ansat hos politiet lyver fordi, at han af og til snakker med mig?

''Jeg kunne aldrig finde på at sige noget''. Sig mig engang, hvad tror du samarbejdet med politiet går ud på? Det ville ikke holde i så mange år, hvis jeg var fuld af lort og ikke ville sige noget.

Nej, slap i hellere af og nyd jeres søndag.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg er ikke medlem af hverken BW eller UBM, men jeg tror på at det passer når man melder så kraftigt ud at man tager afstand fra det der er sket. Så må i kalde mig naiv, dum, blåøjet og hvad man ellers kunne finde på.

Men det er da møghamrende ærgerligt at det er sket fordi det alt andet lige skader FCM-fans' ry.

Jeg forstår heller ikke dem der har et behov for at skælde ud på UBM, og kalde dem småtbegavede og alle mulige andre skældsord.. Hvad er det egentlig der er det helt store problem? (ud over at de går ind for pyroteknik hvilket BW (i hvert fald officielt) ikke gør..)

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Idag står der på min netbank:" Kwikspar, Herning -300".

Kom så retfærdighed!

Besvar