Er i virkelig så store at i ikke har styr på hvem der hænger ud med jer på værtshuset? Drejer det da sig om hundredevis af mennesker?Midtjylland skrev: Haha.
Vi har politisk-aktive, universitetsstuderende, pædagoger etc. Jeg kan love dig for, at der er folk med en del intelligens i og omkring gruppen, men bliv du bare i den tro. Jeg håber dog at du vil møde os istedet.
Se tv midt/vest 19.30, så kan du høre vores svar på det.
Som andre siger vil det være komplet hjernedødt at bruge egne stickers, og de kan altså købes uden problemer. - Noget man så skal kigge på nu.
Man kan og skal ikke benægte at vi var i butikken, men derfor er der ingen der siger at det er nogle af vores. Det er sjovt som alt ulovligt bliver sat sammen med os. Tag ikke fejl; Kernen i det uofficielle miljø kæmper for miljøet og de ønsker ikke at skade klubbens ry. Kernen i det uofficielle tager selvfølgelig meget skarp afstand. Skulle vi skabe en stor historie for få hundrede kroner? Nej tak.
Tilføjelse: Vi er der jo hver gang, tager til møder med klubben og generelt sørge for at det hele spiller - for så bagefter at gå ind og skide på det hele.
At i ikke er så dumme at bruge jeres egne klistermærker? Tja, flokdyr har vel aldrig været kendetegnet ved rationelle beslutninger, og da specielt ikke når man har fået nogle fadbamser indenbords? Jeg tror at UBM er blevet inspireret, for det her nummer har f.eks BIF lavet masser af gange før og nu prøver man at bortforklare det..
Og ja i kæmper for miljøet gør i, men som du udemærket ved, så behøves det ikke harmonere med ikke at ville skade klubbens rygte. Det har UBM også slået fast flere gange, at man sætter sig selv over klubben. Hvor mange millioner tror du ikke Brøndbys "miljø" har kostet klubben?