FCM - Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: FCM - Lyngby

Indlæg af Kent »

Sylvester skrev:Janssen spillede en SUPER første halvleg og var involveret i masser af spil og afslutninger, virkelig godt at se. Men hvad i alverden ser der med de to GIGA-chancer i anden halvleg hvor han burde have lukket kampen, de havde jo givet skældud selv i serie 6 :shock: Positivt han scorer, men udnyttelsesprocenten skal forbedres voldsomt, han burde jo være topscorer i ligaen med de chancer han har haft.
Godt at Janssen fik scoret, og han viser stort overblik ved oplægget til Albæk. Enig i, at han burde have scoret min 1 mål mere i dag, men jeg vælger at fokusere på, at han kommer til chancerne - og er der, hvor han skal være. Set ift at han ikke er spillet ordentlig ind, har været syg og skadet, samt har fået sporadisk spilletid, så synes jeg det er imponerende hvor mange chancer han er kommet frem til i de kampe, som han har spillet. Når han kommer helt i omdrejninger og bliver spillet helt ind, så kan det blive rigtig godt!

Dødboldsmæssigt var der ingen scoringer i dag, så sæsonstatistikken siger stadig 1-4½. Dog synes jeg, at der var en tendens til at vores dødbolde så farligere ud i dag end tidligere. Kan dig ikke lade være med at ærgre mig over, at vi igen smider enkelte væk. Fx har vi et hjørnespark omkring det 70. minut, hvor vi har masser af hovedstødsstærke folk med (Bal, Albrechtsen, Kolja, Janssen, Sylvester), hvorefter Poulsen smider den lige i hovedet på forreste Lyngbymand.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://spn.dk/fodbold/superliga/fcm/article2507389.ece

Godt interview med Albæk og Janssen, der påpeger præcis de samme ting, der har været skrevet om herinde på graven.
FC Midtjylland

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Super vigtig sejr, og masse af godt spil i 1.halvleg hvor vi ser hvilke kvaliteter Jansen indeholder. Store plusser til Jansen,Albæk,Polsen,Ipsa,Bak, er de spillere som levere godt og solidt med det de foretager sig, problemet i dag er igen vores målmand i spillet hvor han ikke kommer ud til 2 lange bolde dybt inde i vores felt hvor Ipsa rydder op og skælder ud på Kasper helt berettet. Synes i dag at Hassan og Sly spiller for meget individuelt og ser kun sig selv, eller honanden, lær dem at spille simpel på de rigtige tidspunkter, og steder så vl de selv og holdet blive bedre og farliger. Skuffelsen må være tilskuertallet når der er gratis billeter ig indgang for børn og fra Jylland zoo, så er 5900 alså ikke mange.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Er der forresten nogen der ved hvorfor Jude ikke var i truppen?

Syntes da han var en af de bedste mod Vitoria så det virker da noget underligt at smide ham helt ud af truppen og så endda til fordel for ham vores flop af en Horsensspiller??

Er han skadet eller er onkel agent på spil igen? :D

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Fremragende første halvleg og start på 2. halvleg, og vi skulle have ført med en 4-5 stykker før Fetai fik reduceret, og det var ved at gå galt til sidst hvor drengene var ualmindelig trætte. Men heldigvis var der lidt tur i den og Patrick Mortensens hovedstød 3 minutter før tid ramte overliggeren og vi fik 3 fortjente point. Dejligt at Janssen kom igang. Han skal nok lave mange kasser når han er helt oppe i gear!

Karakterer:

Kasper J - 7
Kan ikke klandres for målet. Hans gigantfejl i starten, som med en anden dommer kunne have kostet rødt kort og straffe, trækker gevaldigt ned. Har et par fine redninger, men stadig ikke dominerende i feltet på nogen måde. En kamp på det jævne.

Sivebæk - 7
Har sine problemer defensivt, men kommer godt med offensivt. Spiller en middel kamp, men jeg er nu glad for vi har fået Kolja i truppen...

KBN - 9
Stabil og stærk indsats af KBN.

Ipsa - 9
Fortsætter hans gode spil, men må desværre udgå med skade.

Julle - 10
Virkelig stærk indsats af Julle i dag; som sædvanlig fristes man til at sige. Usvigelig sikker defensivt og stærk offensivt. Han har længe været manden som skulle på min "ryg" på vores nye trøje. Men eftersom jeg først anskaffer mig den når SPARs hovedsponsorat ophører til vinter kan det meget vel være, at jeg heller ikke når at få Julle på ryggen.. Oplagt salgsemne med det spil han leverer for tiden.

Rilwan - 7
Langt fra Rilwans bedste kamp. Virker en anelse uskarp i hans aktioner. Dog har han et par fine lækkerier af og til. Men er lidt nede i en bølgedal.

Albæk - 11
MOM. Uden tvivl. Er simpelthen fantastisk lige for tiden. Oplægger til 1-0 og målscorer til 2-0, og generelt bare eminemt i langt de fleste aktioner. Er for alvor ved at brænde igennem. Han bliver guld værd!

Izunna - 8
En kamp på det jævne. Arbejder dog som sædvanlig hårdt.

Jakop P - 9
Endnu en stærk kamp af Jakob. Er virkelig begyndt at finde formen, hvorfor det er ekstra ærgerligt med skaden. Det kan dog åbne op for Albæk på midten og chancen til Borring eller Danny på kanten. Så må vi se om de er klar til at gribe den.

Sly - 7
Rammer ikke helt niveaut i dag. Arbejder dog som sædvanlig som en hest. Men ikke meget der lykkes i dag.

Tim - 9
Stærkt kamp af Tim i dag. Er på pletten i feltet ved 1-0 og dejligt overblik ved 2-0 målet. Dog trækker det ned at han har et par gigantiske afbrændere i 2. halvleg. Dog er det positivt at han kommer til chancerne, og når han er helt på plads kommer han til at lave mange mål. Kunne med lidt held have lavet hattrick i dag!

Albrechtsen - 8
Stabil indsats da han afløser Ipsa

Kolja - 8
Stabil indsats da han afløser Siv.

Kasper H - UB

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sylvester skrev:Er der forresten nogen der ved hvorfor Jude ikke var i truppen?

Syntes da han var en af de bedste mod Vitoria så det virker da noget underligt at smide ham helt ud af truppen og så endda til fordel for ham vores flop af en Horsensspiller??

Er han skadet eller er onkel agent på spil igen? :D
Han var med i dag. Han var på bænken.

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

Vedhæftede filer
Lidt highlight fra kampen......
Lidt highlight fra kampen......

fotovagn

Indlæg af fotovagn »