Godt at Janssen fik scoret, og han viser stort overblik ved oplægget til Albæk. Enig i, at han burde have scoret min 1 mål mere i dag, men jeg vælger at fokusere på, at han kommer til chancerne - og er der, hvor han skal være. Set ift at han ikke er spillet ordentlig ind, har været syg og skadet, samt har fået sporadisk spilletid, så synes jeg det er imponerende hvor mange chancer han er kommet frem til i de kampe, som han har spillet. Når han kommer helt i omdrejninger og bliver spillet helt ind, så kan det blive rigtig godt!Sylvester skrev:Janssen spillede en SUPER første halvleg og var involveret i masser af spil og afslutninger, virkelig godt at se. Men hvad i alverden ser der med de to GIGA-chancer i anden halvleg hvor han burde have lukket kampen, de havde jo givet skældud selv i serie 6Positivt han scorer, men udnyttelsesprocenten skal forbedres voldsomt, han burde jo være topscorer i ligaen med de chancer han har haft.
Dødboldsmæssigt var der ingen scoringer i dag, så sæsonstatistikken siger stadig 1-4½. Dog synes jeg, at der var en tendens til at vores dødbolde så farligere ud i dag end tidligere. Kan dig ikke lade være med at ærgre mig over, at vi igen smider enkelte væk. Fx har vi et hjørnespark omkring det 70. minut, hvor vi har masser af hovedstødsstærke folk med (Bal, Albrechtsen, Kolja, Janssen, Sylvester), hvorefter Poulsen smider den lige i hovedet på forreste Lyngbymand.