Også meget sympomatisk at vi pludselig spiller med langt flere lange bolde efter at vi har skiftet to mand på 1.65 ind
Vi er bare ikke gode nok, meget skuffende anden halvleg
cameo1977 skrev:ikke bare en skuffende anden halvleg en skuffende kamp. Hvad laver Danny på banen så længe han satte jo ikke en fod rigtig og kunne ikke følge de andre når vi ind i mellem fik gang i pasnings spillet min karakter 00 til ham. og det samme til kasper laver ikke andet end at se på fodbold og sparke lange bolde.
Mit enkeltmands had kender du åbentbart meget til.Jeg vil sige at jeg normalt altid har set Danny som en god spiller med god boldsikkerhed og nogle hurtige løb langs kanten men idag kan han hverken læse spillet, tæmme bolden eller aflevere til sine medspiller, det kan sku da kun give dumpe karakter.Thomasbokr skrev:cameo1977 skrev:ikke bare en skuffende anden halvleg en skuffende kamp. Hvad laver Danny på banen så længe han satte jo ikke en fod rigtig og kunne ikke følge de andre når vi ind i mellem fik gang i pasnings spillet min karakter 00 til ham. og det samme til kasper laver ikke andet end at se på fodbold og sparke lange bolde.
Det var så en af de spillere der var med i flere chance skabene muligheder, skal man åbenbart sætte sidste fod på for at få mere en 0 af dig, din kommentar udsyråler dit enkeltmands had..
Det er Ulvegraven i modgang. Det kan man lige så godt vænne sig til. Der kommer sjældent meget konstruktivt i sådanne perioder.DannH skrev:Forstår ikke dem der er så mega negativ.. Jo vist taber vi. Det er selvfølgelig noget lort!