AAB-FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: AAB-FC Midtjylland

Indlæg af Sylvester »

Sørgeligt at se Juelsgaard og Jakob Poulsen skiftes til at sparke vores dødbolde væk i blinde. 9 hjørnespark og en god håndfuld frispark og masser af lange indkast klattet væk, vi bliver overhovedet ikke farlige.

Også meget sympomatisk at vi pludselig spiller med langt flere lange bolde efter at vi har skiftet to mand på 1.65 ind :shock:

Vi er bare ikke gode nok, meget skuffende anden halvleg :cry:

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

Skuffende resultat ja, men fandme da knald på i 2. halvleg. Ikke flot fodbold men tju bang indianer bold.

Er det bare mig, eller er keeperstandard ikke bare ringe generelt set her i efteråret?

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Hold kæft en omgang bræk. En kamp hvor jeg slet ikke kan se hvad vores system er. De der lange bolde, man ikke vil skyde, kommer som var det et kørende samlebånd! AAB skal slet ikke have lov til at få det mål, og FCM skal begynde at tænke lidt over, hvem der skal score vores mål.
FC Midtjylland

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

ikke bare en skuffende anden halvleg en skuffende kamp. Hvad laver Danny på banen så længe han satte jo ikke en fod rigtig og kunne ikke følge de andre når vi ind i mellem fik gang i pasnings spillet min karakter 00 til ham. og det samme til kasper laver ikke andet end at se på fodbold og sparke lange bolde. :twisted:

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Drengene kæmper alt de har lært, men manglede lige det sidste, men ligefrem at kalde det bræk som nogen gør, er bare forkælet fan piveri.... God fight men manglende skarphed

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

Ser begyndende OB tendenser i FCMs spil hvor er spil konceptet henne ?

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

cameo1977 skrev:ikke bare en skuffende anden halvleg en skuffende kamp. Hvad laver Danny på banen så længe han satte jo ikke en fod rigtig og kunne ikke følge de andre når vi ind i mellem fik gang i pasnings spillet min karakter 00 til ham. og det samme til kasper laver ikke andet end at se på fodbold og sparke lange bolde. :twisted:

Det var så en af de spillere der var med i flere chance skabene muligheder, skal man åbenbart sætte sidste fod på for at få mere en 0 af dig, din kommentar udsyråler dit enkeltmands had..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Endnu en kamp hvor skarpheden mangler i front og jeg tvivler stærkt på at det ændrer sig drastisk til på torsdag, men håber da.

Godt skud der giver målet, dårlig forsvar og målmands spil i situationen.

Til tider rigtigt flot spil, men ødelægges hurtigt af alt for mange lange bolde op i ingenmandsland. Godt aggressivt presspil. Alt for dårlige på dødbolde generelt og en af sidste sæsons store problemer spøger stadig i form af manglende skarphed, på den afgørende pasning samt afslutning og manglende mål.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Forkert opstilling, forkert spil, forkert resultat :evil: :evil:

Jeg fatter stadig ikke vi sparker så meget bold, Wähler havde jo utroligt nemt ved at afvise dem. Stadig der skaber vi dog nok chancer til at vi burde have scoret mål, men vi er desværre bare pivringe når der skal afsluttes.

Janssen. Jeg ved snart ikke havde jeg skal begynde med ham. Magen til stillestående, luddoven brandmand skal man da lede længe efter :evil: Han er OVERHOVEDET ikke en del af kampen som spilstation og når man endelig ser ham, så er det i rollen som brandchef fra nært hold.

Fejlkøb allerede??? Måske for tidligt at sige, men Ørgaard må tænke tanken, for han har altså kun en måned til at gøre noget ved det og kan Janssen ikke score, så får di det altså meget svært. Som Jesper Thygesen sagde, hvem skal så score FCMs mål??

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Thomasbokr skrev:
cameo1977 skrev:ikke bare en skuffende anden halvleg en skuffende kamp. Hvad laver Danny på banen så længe han satte jo ikke en fod rigtig og kunne ikke følge de andre når vi ind i mellem fik gang i pasnings spillet min karakter 00 til ham. og det samme til kasper laver ikke andet end at se på fodbold og sparke lange bolde. :twisted:

Det var så en af de spillere der var med i flere chance skabene muligheder, skal man åbenbart sætte sidste fod på for at få mere en 0 af dig, din kommentar udsyråler dit enkeltmands had..
Mit enkeltmands had kender du åbentbart meget til.Jeg vil sige at jeg normalt altid har set Danny som en god spiller med god boldsikkerhed og nogle hurtige løb langs kanten men idag kan han hverken læse spillet, tæmme bolden eller aflevere til sine medspiller, det kan sku da kun give dumpe karakter.

Fyrsten

Indlæg af Fyrsten »

2 tabte, en heldig sejr, og så 0-0 i Europa-league.

Det "så kaldte" spil-koncept bliver ikke overført til spillet og spillerne.

Riddersholm er ikke og bliver aldrig en superliga træner... ud med ham..

DannH

Indlæg af DannH »

Forstår ikke dem der er så mega negativ.. Jo vist taber vi. Det er selvfølgelig noget lort!

Men vi holder Aab fra fadet stort set hele kampen. Og vi skaber væsentligt større chancer end de gør. Det resulteret i point i 8 ud af 10 kampe. Det gør det bare ikke i dag og det er jo selvfølgelig pisse ærgerligt.

Men Borring spiller fandme en god kamp! Forhåbentlig får vi noget gejst i ham for han kan altså blive gylden igen.. Vinder en masse hovedstøds dueller og sætter deres forsvar af et par gange.. Det er lige før vi skal spille med Borring fremme i stedet for Janssen for han var ikke meget værd idag..

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det gør ondt endnu engang at tabe i Aalborg. I dag var det dog udelukkende vores manglende held og ikke mindst skarphed der var skylden. AaB kommer stort set ikke frem til noget som helst, men det gør jo bare nederlaget endnu mere tungt.

Kasper - 6
Ser småskidt ud ved målet, og forstår ikke han i det mindste forsøger at springe efter den. Men som målmand ved man også hvor svært det er når man bliver fanget på det forkerte ben. Det var ikke et drop, men på den anden side heller ikke stærkt spil. Derudover har han 84 lange bolde frem ad banen, hvor 69 eller deromkring ender hos en AaB'er eller ude over linien. Stadig ikke eksisterende ude i feltet. Endnu en svag kamp af Kasper.

Kolja - 6
Så mere rusten ud i dag end de 2 første kampe. Er indblandet i målet, og har en del dumme boldtab. Ikke Koljas aften.

Julle - 8
Stærk defensiv og kommer også fint med frem. De mange dårlige dødbolde trækker dog ned.

Ipsa - 8
Stabil indsats af Ipsa i dag.

KBN - 8
Se Ipsa.

Danny - 5
Greb slet ikke chancen. Har en decideret off-day

Borring - 9
Borring gør det glimrende i dag. Udfordrer, arbejder og giver den gas samtlige 90 minutter. Opløftende indsats; og det bedste længe, fra Jonas' side i dag.

Izunna - 7
Har langt fra hans bedste dag. Skaffer sig et dumt gult kort i starten som hæmmer hans presspil det meste af kampen.

Jakob P - 9
Vores bedste mand i dag. Han gør det virkelig godt. Dirigerer medspillerne, løber solen sort og har mange fremragende dybdestikninger. Efter hans, i mine øjne, meget svage kamp i mandags har han i torsdags og i dag vist han er på vej tilbage i topform! Eneste minus er dødboldene, som ikke er skarpe nok.

Tim J - 6
Arbejdsiveren kan der ikke sættes en finger på. Han ligner en der rigtig gerne vil. Men faktum er at han ser noget rusten ud. Han er købt til at score på sådan en chance, som han brænder midt i 1.halvleg. Jeg tror dog stadig på Tim, når han lige kommer i gear.

Sly - 7
Arbejder som altid stenhårdt, men det er for lidt han kommer frem til i dag. Er dog tæt på ved hovedstødet på stolpen.

Rilwan - 8
Bidrager med noget aggressivitet og speed. Er tæt på med skuddet i overtiden.

Jude - 6
Brænder en gigantchance med under 10 minutter igen. Derudover viser han ikke særlig meget i dag.

Albæk - UB

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

DannH skrev:Forstår ikke dem der er så mega negativ.. Jo vist taber vi. Det er selvfølgelig noget lort!
Det er Ulvegraven i modgang. Det kan man lige så godt vænne sig til. Der kommer sjældent meget konstruktivt i sådanne perioder.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Sikke dog en gang indianerbold uden skyggen af et koncept eller ide!!! Igen i dag er Janssen helt væk, det samme kan siges om Danny O, men alligevel imponernende at Borring trods alt får vist nogle ok takter i dag.

Nu har vi spillet 3 kampe i den nye sæson og efter min bedste overbevisning, så skal der til at tales med store ord fra trænerstaben side. Udover at Janssen var helt væk oppe i front, så er Sly simpelthen ikke skarp nok. Bevares han arbejder godt, men når man spiller i front, så er det altså målene der tæller og foran kassen er han alt for uskarp.

Og så skal forsvaret til at lade være med at slå de lange bolde op i modstanders forsvar, det ligende jo mest af alt noget der var tages ud af en serie 5 kamp.

Men igen igen igen i år er det den samme gamle sang om at vi åbenbart spiller ok, men skarpheden mangler og talenterne skal have tid. Gad vide hvornår de omtalte talenter har fået nok tid???

Besvar