pedersen7500 skrev:Hvis jeg må komme med en melding så vil jeg sige 8-10 stykker.
På hvilken skala? I vandt helt fortjent kampen på banen - især i første halvleg viste I god stil. Men jeg blev endnu engang overrasket over jeres uendeligt lave niveau på tribunen. Jeres tifo? Hvad forestillede det overhoved?
Vokalt er det jo helt vildt, at I kan være foran så længe uden at give en lyd fra jer. Der er en gruppe på 10-15 personer der ser ud til at give den ok gas, men der er jo stadig perioder hvor I er helt stille. Hvordan kan i aftes være en "god" indsats?
EvilF skrev:
På hvilken skala? I vandt helt fortjent kampen på banen - især i første halvleg viste I god stil. Men jeg blev endnu engang overrasket over jeres uendeligt lave niveau på tribunen. Jeres tifo? Hvad forestillede det overhoved?
Vokalt er det jo helt vildt, at I kan være foran så længe uden at give en lyd fra jer. Der er en gruppe på 10-15 personer der ser ud til at give den ok gas, men der er jo stadig perioder hvor I er helt stille. Hvordan kan i aftes være en "god" indsats?
Tifoen så jeg af gode grunde ikke da jeg stod under, så det vil jeg lade op til andre at svare på.
Ang. stemningen så bliver vores stemning nok aldrig på jeres niveau hvis det er det vi skal sammenligne efter som jeg kan høre det er. Vores fankultur bliver ikke lige på jeres niveau lige nu og her, det er vi ganske enkelt en for "ung" klub til, samt vores opland er ret bredt.
Stemningen er ikke optimal, men er noget bedre i går end den har været tidligere.
pedersen7500 skrev:Hvis jeg må komme med en melding så vil jeg sige 8-10 stykker.
Går ud fra du var på brøndby afsnittet? Er lidt svært at vudere lyden når man står i hver sin ende af stadion.. Jeg var for en gangs skyld i midten mellem den ene og den anden lejer stemningen gik hver sin vej dog med et overtag til BIFs fans når de foldede sig helt ud..
Men FCM er stadig en ung klub i dansk fodbold det vil tage en del år endnu før man kan komme op på det niveau. Der har BIF en klart støre "base" af stemnings skabere..
Kan I huske hvordan sidste kamp mod BIF blev afgjort, ellers et link her? http://www.superliga.dk/superligaen/hoe ... -15/kamp-5
Daniel Wass falder teatralsk og dommeren hopper desværre på komediespillet og dømmer straffespark, og det var da vist også det, der skete i gårsdagens kamp.
vstrom skrev:Kan I huske hvordan sidste kamp mod BIF blev afgjort, ellers et link her? http://www.superliga.dk/superligaen/hoe ... -15/kamp-5
Daniel Wass falder teatralsk og dommeren hopper desværre på komediespillet og dømmer straffespark, og det var da vist også det, der skete i gårsdagens kamp.
Det straffespark er nu forholdsvis let at dømme for Peter Rasmussen. Hassan dummer sig og går tydeligt i ryggen på Wass