Transferønsker Sommeren 2010

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vandsø

Vargas Barbosa Cassio

Indlæg af Vandsø »

http://www.bold.dk/nyt/Brasser-agent-ti ... -Skynd-jer

Jeg synes sgu han lyder interessant. Ifølge denne tidligere artikel, er han stor, stærk og god mod hovedet, hvilket jo passer fint til FCM's spillestil.

http://www.bold.dk/nyt/Brasiliansk-bomb ... il-Danmark

Lorten er vel bare at han ikke er helt billig - dog inde for danske klubbers rækkevidde.

Peter Ross

Re: Transferønsker Sommeren 2010

Indlæg af Peter Ross »

Et frækt bud, med tanke på fremtiden, kunne være Franck Semou fra Hvidovre. Han har kontraktudløb d. 30/6.

18-årig defensiv midtbanespiller, der har spillet fast i 1. division siden han var 16.
Meeeen, det forbliver nok i mine drømme, at han kommer til :-)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Skriv med Søren Larsen. Sammenholdt med Farlige har vi i de to spillere en hel - deres skadesfrekevns taget i betragtning. Så må vi bare håbe, de ikke går i stykke samtidig :-).

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 351916.ece

Noe

Indlæg af Noe »

Cortez skrev:Skriv med Søren Larsen. Sammenholdt med Farlige har vi i de to spillere en hel - deres skadesfrekevns taget i betragtning. Så må vi bare håbe, de ikke går i stykke samtidig :-).

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 351916.ece
Med Larsens og Franks løn får vi én hel angriber til fire habile angriberes løn ;)

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Nu har jeg ikke selv nogen forslag til forstærkninger, så jeg kan vel knap tillade mig at kritisere andres forslag... MEN helt ærlig, en foreslår en defensiv midt, - det er vel den plads vi har flest til at dække, så hvad fa'en skal vi med flere der. Så foreslår man Søren Larsen..... ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men hvordan i alverden skulle vi få råd til ham?

Cortez

Indlæg af Cortez »

PS skrev:Nu har jeg ikke selv nogen forslag til forstærkninger, så jeg kan vel knap tillade mig at kritisere andres forslag... MEN helt ærlig, en foreslår en defensiv midt, - det er vel den plads vi har flest til at dække, så hvad fa'en skal vi med flere der. Så foreslår man Søren Larsen..... ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men hvordan i alverden skulle vi få råd til ham?
Nu er det ikke for at modsige dig.... MEN ;) eftersom Søren Larsen har fået løbepas af klubben kan det jo næsten ikke gøres billigere. Selvfølgelig kan SL's lønniveau være for højt for os, men jeg synes, han er en fantastisk angriber og ville da ikke som sådan have noget imod at se ham i klubben.

Jeg tror dog heller ikke selv, det er realistisk og mener faktisk også at hans skadesfrekevns er for stort et problem. Derfor skrev jeg også lettere ironisk, at vi i FK og SL ville have én hel angriber...

/Cortez

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Det er jo netop det... Søren Larsen skal jo have en millionmilliard i løn, så han er i mine øjne uinteressant at tale om, da vi nu engang er nogle fattigrøve.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Der er større chancer for at vi henter Martin Nielsen ind som forsvarsstyrmand og Lars Brøgger som spydspids end der er for at vi henter Søren Larsen. Så kan folk selv regne ud hvor sandsynligt det er.....

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Transferønsker.
Ind: Ingen
Ud: Borring, Thyge, Kolja.
Begrundelse: Vi skal have trimmet truppen økonomisk. Jeg mener vi i truppen har spillere der kan dække pladserne, hvis trænerne ikke mener det, så er jeg sikker på vi kan finde erstatninger til nogle helt andre lønninger.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Vil du fortælle, hvem det er du mener kan erstatte eksempelvis Borring?

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Tilbøjelig til at give dig ret Hekler....

Måske en enkelt angriber ind, en Jeppe Kjær fra Roskilde evt, men ellers så synes jeg også de unge gjorde det glimrende i foråret...

974

Indlæg af 974 »

mancity-dk skrev:Tilbøjelig til at give dig ret Hekler....

Måske en enkelt angriber ind, en Jeppe Kjær fra Roskilde evt, men ellers så synes jeg også de unge gjorde det glimrende i foråret...
Så når de unge kommer ind i en periode med dårlige resultater, og det kun er når de sidder derhjemme og spiller Fifa at de har succes - hvem skal så sørge for at hanke op i tropperne...

Jeg tror at en udrensning i den stil kan koste os pladsen i superligaen

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hekler skrev:Transferønsker.
Begrundelse: Vi skal have trimmet truppen økonomisk. Jeg mener vi i truppen har spillere der kan dække pladserne, hvis trænerne ikke mener det, så er jeg sikker på vi kan finde erstatninger til nogle helt andre lønninger.
hvis du bare ønsker de løntunge spiller ud er der flere at ta af. F.eks. Albrechsen,danni,frank,ken. Hvis du mener f.eks.at Thyge har spillet en dårlig sæson og skal væk er der andre som må stå for skud før som Ilsø og Danni og Ipsa har ikke spillet en stor sæson. Se hvad der skete i Agf da de stod uden vinder type som Graulund,Howard,Jacob P, det skulle vi helst ikke ud i eller hvad hekler?

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Hekler skrev:Transferønsker.
Thyge og Kolja er dyre i løn ja. Men Borring er ikke den tunge ende som de 2 og et par andre spillere i truppen.. Men synes ikke vi skal sælge nogen pt.. Med en lidt mere stabil hel-sæson har vi truppen til top 4. Hvis vi havede fået et bedre forår i den sidste sæson var vi også endt højere..

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jesper-Sunds skrev: Thyge og Kolja er dyre i løn ja. Men Borring er ikke den tunge ende som de 2 og et par andre spillere i truppen.. Men synes ikke vi skal sælge nogen pt.. Med en lidt mere stabil hel-sæson har vi truppen til top 4. Hvis vi havede fået et bedre forår i den sidste sæson var vi også endt højere..
Du kan rolig regne med at Borring er mindst lige så dyr som Kolja. Og det er mindst.
Med mindre man har et ønske om at besøge Lerpytter stadion næste sæson ville det i mine øjne være håbløst at skaffe sig af med Kolja, Borring og Thyge uden at der kommer erstatninger. Og det sker selvfølgelig heller ikke.

Besvar