Transferønsker Sommeren 2010
Vargas Barbosa Cassio
http://www.bold.dk/nyt/Brasser-agent-ti ... -Skynd-jer
Jeg synes sgu han lyder interessant. Ifølge denne tidligere artikel, er han stor, stærk og god mod hovedet, hvilket jo passer fint til FCM's spillestil.
http://www.bold.dk/nyt/Brasiliansk-bomb ... il-Danmark
Lorten er vel bare at han ikke er helt billig - dog inde for danske klubbers rækkevidde.
Jeg synes sgu han lyder interessant. Ifølge denne tidligere artikel, er han stor, stærk og god mod hovedet, hvilket jo passer fint til FCM's spillestil.
http://www.bold.dk/nyt/Brasiliansk-bomb ... il-Danmark
Lorten er vel bare at han ikke er helt billig - dog inde for danske klubbers rækkevidde.
-
Peter Ross
Re: Transferønsker Sommeren 2010
Et frækt bud, med tanke på fremtiden, kunne være Franck Semou fra Hvidovre. Han har kontraktudløb d. 30/6.
18-årig defensiv midtbanespiller, der har spillet fast i 1. division siden han var 16.
Meeeen, det forbliver nok i mine drømme, at han kommer til
18-årig defensiv midtbanespiller, der har spillet fast i 1. division siden han var 16.
Meeeen, det forbliver nok i mine drømme, at han kommer til
Skriv med Søren Larsen. Sammenholdt med Farlige har vi i de to spillere en hel - deres skadesfrekevns taget i betragtning. Så må vi bare håbe, de ikke går i stykke samtidig
.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 351916.ece
Med Larsens og Franks løn får vi én hel angriber til fire habile angriberes lønCortez skrev:Skriv med Søren Larsen. Sammenholdt med Farlige har vi i de to spillere en hel - deres skadesfrekevns taget i betragtning. Så må vi bare håbe, de ikke går i stykke samtidig.
Nu har jeg ikke selv nogen forslag til forstærkninger, så jeg kan vel knap tillade mig at kritisere andres forslag... MEN helt ærlig, en foreslår en defensiv midt, - det er vel den plads vi har flest til at dække, så hvad fa'en skal vi med flere der. Så foreslår man Søren Larsen..... ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men hvordan i alverden skulle vi få råd til ham?
Nu er det ikke for at modsige dig.... MENPS skrev:Nu har jeg ikke selv nogen forslag til forstærkninger, så jeg kan vel knap tillade mig at kritisere andres forslag... MEN helt ærlig, en foreslår en defensiv midt, - det er vel den plads vi har flest til at dække, så hvad fa'en skal vi med flere der. Så foreslår man Søren Larsen..... ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men hvordan i alverden skulle vi få råd til ham?
Jeg tror dog heller ikke selv, det er realistisk og mener faktisk også at hans skadesfrekevns er for stort et problem. Derfor skrev jeg også lettere ironisk, at vi i FK og SL ville have én hel angriber...
/Cortez
Det er jo netop det... Søren Larsen skal jo have en millionmilliard i løn, så han er i mine øjne uinteressant at tale om, da vi nu engang er nogle fattigrøve.
-
Jesper BW1100
Der er større chancer for at vi henter Martin Nielsen ind som forsvarsstyrmand og Lars Brøgger som spydspids end der er for at vi henter Søren Larsen. Så kan folk selv regne ud hvor sandsynligt det er.....
Transferønsker.
Ind: Ingen
Ud: Borring, Thyge, Kolja.
Begrundelse: Vi skal have trimmet truppen økonomisk. Jeg mener vi i truppen har spillere der kan dække pladserne, hvis trænerne ikke mener det, så er jeg sikker på vi kan finde erstatninger til nogle helt andre lønninger.
Begrundelse: Vi skal have trimmet truppen økonomisk. Jeg mener vi i truppen har spillere der kan dække pladserne, hvis trænerne ikke mener det, så er jeg sikker på vi kan finde erstatninger til nogle helt andre lønninger.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Vil du fortælle, hvem det er du mener kan erstatte eksempelvis Borring?
-
mancity-dk
Tilbøjelig til at give dig ret Hekler....
Måske en enkelt angriber ind, en Jeppe Kjær fra Roskilde evt, men ellers så synes jeg også de unge gjorde det glimrende i foråret...
Måske en enkelt angriber ind, en Jeppe Kjær fra Roskilde evt, men ellers så synes jeg også de unge gjorde det glimrende i foråret...
Så når de unge kommer ind i en periode med dårlige resultater, og det kun er når de sidder derhjemme og spiller Fifa at de har succes - hvem skal så sørge for at hanke op i tropperne...mancity-dk skrev:Tilbøjelig til at give dig ret Hekler....
Jeg tror at en udrensning i den stil kan koste os pladsen i superligaen
hvis du bare ønsker de løntunge spiller ud er der flere at ta af. F.eks. Albrechsen,danni,frank,ken. Hvis du mener f.eks.at Thyge har spillet en dårlig sæson og skal væk er der andre som må stå for skud før som Ilsø og Danni og Ipsa har ikke spillet en stor sæson. Se hvad der skete i Agf da de stod uden vinder type som Graulund,Howard,Jacob P, det skulle vi helst ikke ud i eller hvad hekler?Hekler skrev:Transferønsker.
- Jesper-Sunds
Thyge og Kolja er dyre i løn ja. Men Borring er ikke den tunge ende som de 2 og et par andre spillere i truppen.. Men synes ikke vi skal sælge nogen pt.. Med en lidt mere stabil hel-sæson har vi truppen til top 4. Hvis vi havede fået et bedre forår i den sidste sæson var vi også endt højere..Hekler skrev:Transferønsker.
-
Jesper BW1100
Du kan rolig regne med at Borring er mindst lige så dyr som Kolja. Og det er mindst.Jesper-Sunds skrev: Thyge og Kolja er dyre i løn ja. Men Borring er ikke den tunge ende som de 2 og et par andre spillere i truppen.. Men synes ikke vi skal sælge nogen pt.. Med en lidt mere stabil hel-sæson har vi truppen til top 4. Hvis vi havede fået et bedre forår i den sidste sæson var vi også endt højere..
Med mindre man har et ønske om at besøge Lerpytter stadion næste sæson ville det i mine øjne være håbløst at skaffe sig af med Kolja, Borring og Thyge uden at der kommer erstatninger. Og det sker selvfølgelig heller ikke.