BUS TIL OB ER GRATIS FOR ALLE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Re: BUS TIL OB ER GRATIS FOR ALLE

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Ved at OB er blevet gjort opmærksomme på den store invasion af BW´er og andet godt folk . Så kan ikk se i min vildeste fantasi at de evt skulle mangle plads og billetter til os.. Det ville simpelthen være mega dumt af OB at være så dårlige forberedte på kampen :!:
Endvidere forventer jeg en høj spændingskamp af værste skuffe , men har tiltro til gutterne med eller uden promillebriller på ;) :roll:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Lazki

Indlæg af Lazki »

Nu er jeg en af dem der ikke er så vant til at tage med på udebaneture, så ville lige høre om man ikke bare skal have egne drikkevarer med i bussen? :)

Mvh.

Lars O.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Lazki skrev:Nu er jeg en af dem der ikke er så vant til at tage med på udebaneture, så ville lige høre om man ikke bare skal have egne drikkevarer med i bussen? :)

Mvh.

Lars O.
Man kan købe Øl og Sodavand i bussen :)
Høvdingen af Herning

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Lazki skrev:Nu er jeg en af dem der ikke er så vant til at tage med på udebaneture, så ville lige høre om man ikke bare skal have egne drikkevarer med i bussen? :)

Mvh.

Lars O.
Det er ikke tilladt at medbringe selv, der vil vil dog være rig mulighed for optakning under turen.
!

DannH

Indlæg af DannH »

Jeg har ikk fået tilmeldt mig busturen. Er det muligt at komme med her i sidste øjeblik?

Mvh Dann

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

DannH skrev:Jeg har ikk fået tilmeldt mig busturen. Er det muligt at komme med her i sidste øjeblik?

Mvh Dann
Prøv at ringe til "bustelefonen" på "2811 5348" !
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Gizmo aka Jeff skrev:Ved at OB er blevet gjort opmærksomme på den store invasion af BW´er og andet godt folk . Så kan ikk se i min vildeste fantasi at de evt skulle mangle plads og billetter til os.. Det ville simpelthen være mega dumt af OB at være så dårlige forberedte på kampen :!:
Endvidere forventer jeg en høj spændingskamp af værste skuffe , men har tiltro til gutterne med eller uden promillebriller på ;) :roll:
Ellers er der mulighed for at bestille og printe billetten hjememfra:
http://billetter.ose.dk/src/sektionsval ... l.%2018:00

Så er man ihvertfald på den sikre side. ;-) Køber stortset altid fodbold billetter på forhånd så er man fri for kø ved billetlugerne

DannH

Indlæg af DannH »

det er slet ikk muligt lige at klemme sig med på sidste mandat? :|

Dann

Brugeravatar
Vendelbob

Indlæg af Vendelbob »

DannH skrev:det er slet ikk muligt lige at klemme sig med på sidste mandat? :|

Dann
Prøv at ringe til "bustelefonen" på "2811 5348"