Endvidere forventer jeg en høj spændingskamp af værste skuffe , men har tiltro til gutterne med eller uden promillebriller på
BUS TIL OB ER GRATIS FOR ALLE
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: BUS TIL OB ER GRATIS FOR ALLE
Ved at OB er blevet gjort opmærksomme på den store invasion af BW´er og andet godt folk . Så kan ikk se i min vildeste fantasi at de evt skulle mangle plads og billetter til os.. Det ville simpelthen være mega dumt af OB at være så dårlige forberedte på kampen
Endvidere forventer jeg en høj spændingskamp af værste skuffe , men har tiltro til gutterne med eller uden promillebriller på

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Nu er jeg en af dem der ikke er så vant til at tage med på udebaneture, så ville lige høre om man ikke bare skal have egne drikkevarer med i bussen?
Mvh.
Lars O.
Mvh.
Lars O.
Man kan købe Øl og Sodavand i bussenLazki skrev:Nu er jeg en af dem der ikke er så vant til at tage med på udebaneture, så ville lige høre om man ikke bare skal have egne drikkevarer med i bussen?![]()
Mvh.
Lars O.
Høvdingen af Herning
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Det er ikke tilladt at medbringe selv, der vil vil dog være rig mulighed for optakning under turen.Lazki skrev:Nu er jeg en af dem der ikke er så vant til at tage med på udebaneture, så ville lige høre om man ikke bare skal have egne drikkevarer med i bussen?![]()
Mvh.
Lars O.
!
Jeg har ikk fået tilmeldt mig busturen. Er det muligt at komme med her i sidste øjeblik?
Mvh Dann
Mvh Dann
Prøv at ringe til "bustelefonen" på "2811 5348" !DannH skrev:Jeg har ikk fået tilmeldt mig busturen. Er det muligt at komme med her i sidste øjeblik?
Mvh Dann
Høvdingen af Herning
- Thomasbokr
Ellers er der mulighed for at bestille og printe billetten hjememfra:Gizmo aka Jeff skrev:Ved at OB er blevet gjort opmærksomme på den store invasion af BW´er og andet godt folk . Så kan ikk se i min vildeste fantasi at de evt skulle mangle plads og billetter til os.. Det ville simpelthen være mega dumt af OB at være så dårlige forberedte på kampen![]()
Endvidere forventer jeg en høj spændingskamp af værste skuffe , men har tiltro til gutterne med eller uden promillebriller på![]()
http://billetter.ose.dk/src/sektionsval ... l.%2018:00
Så er man ihvertfald på den sikre side.
det er slet ikk muligt lige at klemme sig med på sidste mandat?
Dann
Dann
Prøv at ringe til "bustelefonen" på "2811 5348"DannH skrev:det er slet ikk muligt lige at klemme sig med på sidste mandat?![]()
Dann