FCM-OB - Pokal

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vandsø

Re: FCM-OB - Pokal

Indlæg af Vandsø »

Så er truppen udtaget:

Jonas Lössl, Martin Raska, Kolja Afriyie, Martin Albrechtsen, Kristian Ipsa, Leon Jessen, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård, Christian Sivebæk, Adigun Salami, Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Mikkel Thygesen, Mads Albæk, Jonas Borring, Jude Nworuh, Sylvester Igboun, Ken Ilsø

Jeg undrer mig meget over, hvorfor Baba Collins ikke er udtaget. Er der nogen der ved noget om det?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Vandsø skrev:Så er truppen udtaget:

Jonas Lössl, Martin Raska, Kolja Afriyie, Martin Albrechtsen, Kristian Ipsa, Leon Jessen, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård, Christian Sivebæk, Adigun Salami, Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Mikkel Thygesen, Mads Albæk, Jonas Borring, Jude Nworuh, Sylvester Igboun, Ken Ilsø

Jeg undrer mig meget over, hvorfor Baba Collins ikke er udtaget. Er der nogen der ved noget om det?
Noget siger mig, det er en fejl. Baba trænede i hvert fald med i dag, mens Sylvester ikke var til stede...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Peter Ross skrev:Så er trupperne udtaget:
http://www.ob.dk/default.asp?NewsID=18375
Ikke nogen overraskelser i OBs trup, og det er glædeligt for os, at Carrol er skadet. Det må give noget usikkerhed i de bagerste geledder, hvor aftalerne mellem forsvarer og målmand ikke kan være helt på plads. Det skal vi forsøge at udnytte, ved at lægge pres på, ved dødbolde og standardsituationer. Den nye keeper skal tvinges i situationer, hvor han kan træffe forkerte valg.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Kent skrev:
Ikke nogen overraskelser i OBs trup, og det er glædeligt for os, at Carrol er skadet. Det må give noget usikkerhed i de bagerste geledder, hvor aftalerne mellem forsvarer og målmand ikke kan være helt på plads. Det skal vi forsøge at udnytte, ved at lægge pres på, ved dødbolde og standardsituationer. Den nye keeper skal tvinges i situationer, hvor han kan træffe forkerte valg.
Er jeg den eneste der synes Vores trup er bedre end Ob´s
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

sebastian94 skrev: Er jeg den eneste der synes Vores trup er bedre end Ob´s
Sådan har Lars Olsen det også :-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Peter Ross skrev:
Vandsø skrev:Så er truppen udtaget:

Noget siger mig, det er en fejl. Baba trænede i hvert fald med i dag, mens Sylvester ikke var til stede...
Ved ikke om det er rettet, eller vi kigger forskellige steder, men i hvert fald fra fcm.dk, hvor Baba er med.

FCMs trup til kampen mod OB: Jonas Lössl, Martin Raska, Kolja Afriyie, Martin Albrechtsen, Kristian Ipsa, Leon Jessen, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård, Christian Sivebæk, Adigun Salami, Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Mikkel Thygesen, Mads Albæk, Jonas Borring, Jude Nworuh, Baba Collins, Ken Ilsø

5198

Indlæg af 5198 »

Since 1887

Indlæg af Since 1887 »

sebastian94 skrev:
Kent skrev:
Er jeg den eneste der synes Vores trup er bedre end Ob´s
Ja det tror jeg du er!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Må man godt begynde at glæde sig til en tur i Parken :D

Kan virkelig ikke se OB slå os med 3 kasser, sådan som holdene spiller i øjeblikket.

Fantastisk vigtig mål, Thyge!!!!!!

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Mini Bager skrev:Må man godt begynde at glæde sig til en tur i Parken :D

Kan virkelig ikke se OB slå os med 3 kasser, sådan som holdene spiller i øjeblikket.

Fantastisk vigtig mål, Thyge!!!!!!
Du kan jo altid rejse over at se OB hvis de slår os ud :)

Tror det er lidt farligt at tage noget for givet. Men nej når vi vinder 2-0 på trods af at vi spiller så rodet og usammenhængende så ser det godt ud. Men lad os vente med at glæde os til kampen mod OB er overstået.

Håber Kuhn får talt spillerne ned på jorden så de ikke også tænker at vi er på vej i parken. Jeg frygter stadig OB på udebane.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

/Hekler

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Der er altså ikke mange hold der scorer mod FCM i øjeblikket. Og da slet ikke 3 mål. Til gengæld scorer vi hver gang. Så jeg kan ikke rigtig se hvad der skulle gå galt. Men selvfølgelig, bolden er rund. Der kan ske meget på 90 min. Jeg kan bare ikke se hvad OB kan gøre, med den form de er i. :D

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Pas på en bananen flanke....
/Hekler

974

Indlæg af 974 »

Nu hentyder du vel til hans resultat gæt :-)

Synes da ikke at der blev gået specielt meget til stålet

2-0 var det ikke også det Danny Olsen gættede på

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hold op hvor er jeg stolt af gutterne. 2-0 er fremragende. Det var virkelig en arbejdssejr af en flok mandfolk.
Jeg er ikke en sekund i tvivl om at de nok skal holde fokus, og køre den hjem i returen.

Besvar