Så gik det galt med et kanonslag

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Colt Sivas

Re: Så gik det galt med et kanonslag

Indlæg af Colt Sivas »

Momme skrev:Noget der foruroligede mig meget, var et interview med en OB fan (formanden??), som sagde, at de da ikke skulle stikke andre.
Hvad er nu det for noget svineri at sige. Hun er da total gået fra koncepterne.
Ja det var formanden for Tigers der udtalte sig. Men her vil jeg gerne forsvare Lene lidt. Indslaget på TV2 var noget redigeret. Ja nærmest for at få den ønskede ordlyd. Altså taget ud af en sammenhæng. Indslagt var lavet af TV2 Fyn og var på 2½ minut.

Men dejligt at tossen er nappet. Håber at han får et par år i skyggen i den straffesag der kommer. Desuden kan vagten vel kræve erstatning.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.

pow21

Indlæg af pow21 »

Jo mon ikke det løber op når svie og smerter og tabt arbejdsfortjeneste inkluderes. Rart at se man fangede ham, hvis det er 100% sikkert. Det er sikkert en samfundstaber i forvejen, så hvis man også rammer ham på pengepungen bliver jeg helt fro.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Fedt man kan få optur over andres nedtur!
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

RL/UBM skrev:Fedt man kan få optur over andres nedtur!
Ved ikke om den er stilet til mig. Og den er lidt tvetydig. Hvem/hvad mener du helt præcist, når du siger optur og nedtur?

Men ja. Jeg er glad for, at en som har overtrådt loven og skadet en anden person, bliver stillet til ansvar for sine handlinger.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.

LarsK

Indlæg af LarsK »

pow21 skrev:Det er sikkert en samfundstaber i forvejen, så hvis man også rammer ham på pengepungen bliver jeg helt fro.
Det er fanme en syg kommentar!

Vil du være venlig at forklare hvorfor det er fedt og du bliver fro?

Er det fordi såkaldte samfundstabere har fortjent at blive jordet?
Er det fordi folk i de lavere sociale lag sel har valgt det?

/Lars

pow21

Indlæg af pow21 »

LarsK skrev:
pow21 skrev:Det er sikkert en samfundstaber i forvejen, så hvis man også rammer ham på pengepungen bliver jeg helt fro.
Det er fanme en syg kommentar!

Vil du være venlig at forklare hvorfor det er fedt og du bliver fro?

Er det fordi såkaldte samfundstabere har fortjent at blive jordet?
Er det fordi folk i de lavere sociale lag sel har valgt det?

/Lars
Nu digter du jo selv på, Lars.

Folk med en bitte indtægt har jo selvfølgelig ikke fortjent at blive jordet, og ikke altid herre over det.

Det jeg er FRO over, er at manden får en dobbeltstraf såfremt han får en ordentlig erstatningssag på halsen, som en med en høj indtægt ikke ville have. Og ja jeg er FRO over, at en mand der begår noget så idiotisk, får sådan en dobbeltstraf, ikke at det er den dømmende magt, der spekulerer i det, men at realiteterne bliver det, det vil jeg have det fint med.

Derudover har manden også skadet sin klubs omdømme, samt hele pyroscenen, han bidrager til et offentligt billede af at fodboldfans er nogle dumme idioter, der ikke kan styre sig.

Men selvfølgelig skal manden da have en helt normal straf, i forhold til forseelsen, det anfægter jeg ikke, lov og ret bliver ikke sat ud af spil alene grundet lynchning, men jeg mener det er vigtigt netop at se ned på sådanne tilfælde, for at få andre til at tænke sig om.

Når jeg bliver gammel og gråhåret, vil jeg sgu gerne kunne tage mine børn med på stadion, uden at skulle frygte liv og lemmer.

Og så håber jeg til sidst, at manden reelt angrer det lort han har lavet, det er nok det der betyder allermest for kontrolløren.

LarsK

Indlæg af LarsK »

Jeg har stadig svært ved at se hvorfor du får en større tilfredsstillelse hvis manden er en taber, men dig om det.

Jeg er enig i at manden skal straffes økonomisk, men han skal straffes fordi han har lavet noget lort, uanset om han har 0 eller 1 million kroner på kontoen....

/Lars

Momme

Indlæg af Momme »

LarsK skrev:Jeg har stadig svært ved at se hvorfor du får en større tilfredsstillelse hvis manden er en taber, men dig om det.

Jeg er enig i at manden skal straffes økonomisk, men han skal straffes fordi han har lavet noget lort, uanset om han har 0 eller 1 million kroner på kontoen....

/Lars
Det pow21 vel hentyder til er, at har personen i forvejen mangel på finanser, er det bare endnu bedre, idet en bøde så vil ramme ham hårdere, end hvis der er tale om en med en indtægt på f.eks. 500.000,-.

kristianandersen

Indlæg af kristianandersen »

kanonslag er kommet for at blive lev med det

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

kristianandersen skrev:kanonslag er kommet for at blive lev med det
Det er du desværre vidst også.. det må vi vel også bare lære at leve med... Magen til idioti skal man lede længe efter

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Også derfor der er vildt mange kanonslag på de danske tribuner :roll:
Vi kommer kun for roulade!

Momme

Indlæg af Momme »

Det er idioti tydeligvis også - men derfor skal man bestemt ikke acceptere det.
Det er da en af de mest tåbelige kommentarer jeg har læst i lang tid.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Spritbilisme er kommet for at blive - lær at leve med det!
Er det den logik du lever efter?

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Jeg råber med i koret om at det er total idioti at skrive. Håber fandme det er en der bliver smidt ud af stadion med det vuns, hvis han da selv er en af de spassere med kanonslag. Men det kan man vel godt gå ud fra. :evil:

Jeg har skrevet det før, men gentager gerne mig selv:
Kanonslag, "blitzlys", romerlys osv. skal bare holdes helvedes langt fra stadion. Sådan er det bare.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Jeg har skrevet det før, men gentager gerne mig selv:
Kanonslag, "blitzlys", romerlys osv. skal bare holdes helvedes langt fra stadion. Sådan er det bare.[/quote]

Heldigvis er der masser af folk med en anden holdning end dig!!

Besvar