LarsK skrev:pow21 skrev:Det er sikkert en samfundstaber i forvejen, så hvis man også rammer ham på pengepungen bliver jeg helt fro.
Det er fanme en syg kommentar!
Vil du være venlig at forklare hvorfor det er fedt og du bliver fro?
Er det fordi såkaldte samfundstabere har fortjent at blive jordet?
Er det fordi folk i de lavere sociale lag sel har valgt det?
/Lars
Nu digter du jo selv på, Lars.
Folk med en bitte indtægt har jo selvfølgelig ikke fortjent at blive jordet, og ikke altid herre over det.
Det jeg er FRO over, er at manden får en dobbeltstraf såfremt han får en ordentlig erstatningssag på halsen, som en med en høj indtægt ikke ville have. Og ja jeg er FRO over, at en mand der begår noget så idiotisk, får sådan en dobbeltstraf, ikke at det er den dømmende magt, der spekulerer i det, men at realiteterne bliver det, det vil jeg have det fint med.
Derudover har manden også skadet sin klubs omdømme, samt hele pyroscenen, han bidrager til et offentligt billede af at fodboldfans er nogle dumme idioter, der ikke kan styre sig.
Men selvfølgelig skal manden da have en helt normal straf, i forhold til forseelsen, det anfægter jeg ikke, lov og ret bliver ikke sat ud af spil alene grundet lynchning, men jeg mener det er vigtigt netop at se ned på sådanne tilfælde, for at få andre til at tænke sig om.
Når jeg bliver gammel og gråhåret, vil jeg sgu gerne kunne tage mine børn med på stadion, uden at skulle frygte liv og lemmer.
Og så håber jeg til sidst, at manden reelt angrer det lort han har lavet, det er nok det der betyder allermest for kontrolløren.