Jeg siger ikke folk skal drikke sig stive og få amok. Jeg siger - folk skal bare have den indstilling at der skal synges, det kan ikke være så pokkers svært!? Det er sådan jeg gør og synes det virker fint??Jesper - BW415 skrev:HamDenLange
Jeg tror du undervurderer situationen ufattelig meget. "Drik jer stive og gå amok..." Det er omtrent essensen af dit indlæg.
Ja - men bare fordi man ikke er foran eller vinder så kan man godt synge! Hvis det er den holdning folk har - så kan de godt fucke af, for DÉT er "viborg indstilling!"Jesper - BW415 skrev:Jeg vil ikke svare for andre, men i forhold til mit eget indlæg omkring de høje ambitioner, så holder jeg fast. Jo højere ambitioner klubben har, jo mere forventer vi at vinde - og går det ikke sådan, er det sværere at hive sig selv op.
Du har ganske ret - vi er mennekser, og vi har vores frie vilje.. frie vilje TIL AT SYNGE OG RÅBE! Det kræver ikke særlig meget at komme op på Brøndby niveau (taget antal af tilskuere i betragtning!). Selvfølgelig er der lidt vej endnu. Lad os nu bare se tilbage på MAN.C. kampen? Der var færre tilskuere men vi har aldrig larmet så meget - det er noget med INDSTILLING at gøre.Jesper - BW415 skrev:Vi er mennesker, ikke maskiner - selvfølgelig bliver fans påvirket at spillet på banen, vejret, om det er lørdag eller søndag og alt mulig andet. Det handler ikke om undskyldninger. Jeg ved godt at det kan lade sig gøre at piske en syg stemning op i Brøndby næsten hver gang - og (beklager mine fordomme) men det handler jo om, at halvdelen derovre ikke har job, børn eller karriere og derfor uden problemer kan drikke hjernen ud både hjemme og ude uge efter uge, slås lidt, og ellers skrige igennem - de skal aldrig nå andet en Brøndby - sådan er det bare ikke hos os.
Til Michael - Jeg har været i tifo, men blev smidt ud fordi jeg gik med "folk" som ikke var "velset" på stadion. Plus - at jeg "prøvede" at komme ned til spillerne for at "banke" Califf. Så jo, ved udemærket hvordan det foregår.