Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Indlæg af Ravnen »

Sisto, hvor er han vanvittig god. Ham har vi undværet hele foråret og alligevel klaret os fint, og se så lige hvad han præsterer på 30 minutter....

Nu er den hjemme. Det er en formsag at få mindst 1 point i fire kampe. VI ER MESTRE! :mrgreen:

Helt surrealistisk når man har fulgt FCM i tykt og tyndt siden 1999, endelig endelig endelig får vi den skide titel. Aldrig mere vil jeg høre om gummiben og tabte pokalfinaler ;)

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg vil gerne henlede alles opmærksonhed på at Aab (ironisk nok) kan sikre os mesterskabet på onsdag!

Noe

Indlæg af Noe »

Spicker skrev:Jeg vil gerne henlede alles opmærksonhed på at Aab (ironisk nok) kan sikre os mesterskabet på onsdag!
Det vil Glen også: https://www.facebook.com/DRSporten/vide ... permPage=1

;)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Mens de fleste allerede fejrer igennem, vil jeg også lige gøre opmærksom på, at det er i dag, vi for første gang i klubbens historie kan blive mestre! :D

FCK og AaB mødes kl. 20, og hvis AaB får point, så er det officielt, og vi laver en Bayern og bliver mestre uden at spille selv.

Jeg går dog ud fra, at vi har respekt nok for nedrykningskampen til at stille et slagkraftigt hold i morgen, selv hvis AaB er indstillet på at række os guldmedaljerne hurtigst muligt. Og så kan der festes for alvor bagefter!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:Mens de fleste allerede fejrer igennem, vil jeg også lige gøre opmærksom på, at det er i dag, vi for første gang i klubbens historie kan blive mestre! :D

FCK og AaB mødes kl. 20, og hvis AaB får point, så er det officielt, og vi laver en Bayern og bliver mestre uden at spille selv.

Jeg går dog ud fra, at vi har respekt nok for nedrykningskampen til at stille et slagkraftigt hold i morgen, selv hvis AaB er indstillet på at række os guldmedaljerne hurtigst muligt. Og så kan der festes for alvor bagefter!
Naturligvis skal vi have respekt for nedrykningskampen og stille med et slagkraftigt hold. Vi vil vel også gerne i statestikkerne, have vundet mesterskabet med flest mulige point og så mange kampe vundet som muligt og især hjemme kamps statestikkerne vil være godt at få forbedret endnu mere.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

EB sender livebilleder af, at truppen sidder og kigger FCK-AaB. Kun få minutter tilbage, og FCK er foran 1-0:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... -0/5572819

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det er mig simpelthen en gåde at der ikke er nogen der kan slå FCK når de kun kan stille med et B hold der spiller på 75% og har spillet 5-6 kampe de sidste par uger. De siger alt om ligaens offensive niveau. http://www.bold.dk/nyt/staale-meget-meg ... f-drengene
At de forsvarende mestre fra Aab taber til sådan et hold må være decideret pinligt.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Uldkraemmeren skrev:At de forsvarende mestre fra Aab taber til sådan et hold må være decideret pinligt.
Nogle spillere havde jo sagt, at de ikke ville spille guldet til heden. Det så vi så beviset på i går aftes. No matter what. Vi henter selv pointene ;)

Besvar