Kent skrev: ↑9. jul 2018, 08:06
Jeg tror ikke vejen frem er at svine kommunikationsafdelingen - heller ikke selvom det er på en diplomatisk måde

Kommunikationsafdelingen er vores kontakter ind i klubben, så vi har jo hele tiden kontakt med dem, og i den forbindelse har vi givet udtryk for vores holdninger. Jeg ved, at der igen-igen er et nyt setup her i efteråret, hvor der fx er koblet eksterne på videoerne og et nyt samarbejde med en, der skal levere tekst. De siger selv, at der er tale om en opgradering, men lad os se. Jeg synes dog godt man kan se, at kvaliteten er blevet højere på de seneste videoer, der er kommet fx præsentationsvideoerne af Okosun og George.
Vi har overvejet at diskutere det med flere mennesker på stadion med den ansvarlige i podcasten. Det tænker jeg fortsat er en mulighed, vi skal bare lige finde den rette måde at gøre det på (der er jo ikke nok kød på det til en særudgave, men skal måske med som en kortere snak).
Ville bare lige sige tak for et godt svar på min måske lidt frustrations skriv,
og så specielt her efter at en internet troll tog min pointe, løb med den og voldtog den.
Og jeg er kæmpe fan af jeres prisværdige arbejde, det tror og håber jeg også du/i ved.
Hvis man skal være lidt konstruktiv på emnet, kunne man måske invitere Jakob Jørgensen ind.
Han har også været god til at deltage i 4:4:2, og så snakke om den kommercielle strategi i et bredt perspektiv.
Du skriver der er lavet nogen nye tiltag og samarbejde omkring noget kommunikation. Det er i hvert fald ikke noget jeg har hørt.
Hvordan hænger det sammen, hvad er ideen og forventningen osv.?
Der har været lidt rokade i nogen kommercielle stabsfunktioner. Hvordan ser ledelsen på den nuværende status?
Der er ansat en ny branding- og marketingchef. Har han været så længe i arbejde at man kan tillade sig at lave en delevaluering på det?
Der har været kommunikeret et mål om flere tilskuere på stadion, og også lavet lidt tiltag i forhold til "kampdags-oplevelsen",
hvordan ser de interne evalueringer ud på det og kan fans og sponsorere forventer flere lignende tiltag og ideer?
Er der identificeret andre "kommercielle frugter", som man har ideer eller planer til at man kan plukke eller realisere?
I hvert fald et afsnit jeg (også) gerne vil høre. Om den tager 30 min eller 1:15 er mindre vigtigt.