Glen Riddersholm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Glen Riddersholm

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Eftersom at det kun er på deltid og samtidig med at Esbjerg har meldt ud, at de først finder en træner senere på efteråret - kunne meget tyde på at de venter på Glen.

Glen afventer trænerfyringer i udlandet, men kommer det rette ikke, så kunne han meget vel takke ja til Esbjerg.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg ville være ked af at se Glen i en anden superliga-klub, men når det så skulle være så ville EFB ikke være det værste..

oros

Indlæg af oros »

Stikpiller til Ståle - han bliver bare ved:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5726718
hehehe..

Treco

Indlæg af Treco »

Bestyrelsen i FCK må da overveje om det er det rigtige setup de har. Men sporene fra OB og andre når hele den sportslige sektor skal skifte gør vel at man skal noget længere ud end hvis han bare var træner.
Jeg ved ikke hvor mange der normalt hører Politikens Fodboldmagasin men synes faktisk det er en rigtig interessant diskussion om hvorfor danske spillere returnere hjem efter kort ophold i udlandet. Politikens Fodboldmagasin uge 37

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fans og fodboldinteresserede stiller spørgsmål til Glen Riddersholm.
http://www.bold.dk/nyt/glen-r-aaben-for ... -fremtiden
Må tilslutte mig dem, som godt kunne tænke sig, at få Glen tilbage på et tidspunkt, gerne efter et vellykket ophold i en udenlandsk klub, men nu ser vi fremad med Jess ved roret og han har vel gjort det ok ( rigtig godt ), sådan på beskeden jysk.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ville til gengæld være frygteligt hvis Glen blev træner for FCK, Brøndby eller Aab. Det ville være næsten lige så slemt i min optik, som hvis han blev træner for Viborg (for Viborg er og bliver bare ikke nogen trussel).

Det er lidt som med Jesper Juelsgaard, en ung spiller vi har været SÅ stolte af, fra akademiet og FCM´er helt ind til benet. Havde han ikke haft travlt med at komme af sted, var han blevet dansk mestre i sommers og havde spillet EL nu. Måske er det bare mig, men det gør ondt helt ind i ulvehjertet at se ham i en Brøndby trøje.. :(

Debatten hører ikke rigtig til i denne tråd, men det er ikke altid bare lykken at blive solgt til udlandet. Mads Albæk kunne også have været en vigtig spiller for os nu, og nu er han så i Göteborg, som trods alt aktuelt er mindst et niveau under FCM. Det ville også være slemt at se Mads spille for en af vores rivaler her i Superligaen.

Glen har været så mange år i FCM, i mange forskellige funktioner. Jeg håber virkelig det bliver i udlandet, eller DBU, at Glen finder et nyt job :-)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Personligt er jeg egentligt lidt ligeglad med hvor og hvem Glen evt. bliver træner for. Han ender formentlig alligevel med i den gruppe af danske trænere og spillere, der roterer rundt imellem danske hold, transfer vindue for transfer vindue.
Hvor nogle har det med at hænge fast i fortiden og historien, er jeg nok mere den der vil fremtiden, fornyelse og udvikling mere. Jeg syntes ligeledes at det er fint at Julle er kommet til Bif, hvor han forhåbentligt får noget spilletid. Mit eneste problem med det skifte er at jeg syntes at det generelt går danske spillere i udlandet rigtigt dårligt og alt for mange vender hjem igen efter korte perioder. Det er et yderst stort problem at vores danske unge talenter åbenbart ikke er gearet til at flytte fødderne uden for grænsen.

Så godt for Mads Albæk, at han endnu ikke er vendt hjem (mener så heller ikke at han ville være god nok til vores hold nu) og skidt for Julle, samt alle de andre danske spillere, der ikke slår igennem og vender alt for hurtigt hjem igen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kent skrev:Mon ikke Glen har fået nyt job: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mort ... ret-i-agf/
Sad lige og snakkede med en Agf'er om Wieghorsts fyring. Tror Glen eller Hjulmand bliver træner i Agf. Det kan næsten kun være dem som er i spil. Tror mest på Glen, da han tidligere har været nævnt som Wieghorsts afløser.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Wow, den havde jeg ikke set komme.

Håber det ikke for Riddersholm og hans karriere. Er der indtil nu nogle trænere der er kommet helt skindet fra galehuset i AGF?
Ove Pedersen er vel den eneste i nyere tid?

AGF er stort set det eneste sted jeg ikke spår Riddersholm succes, håber han kigger mod Malmø i stedet.

THenry

Indlæg af THenry »

Glen er klart det bedste bud. Det har kørt på rygtebørsen længe: http://aoh.dk/artikel/er-riddersholm-agfs-nye-trner

Jeg gætter på, at AGF har en trænerkapacitet på hånden, som er større end Wieghorst. Klubbens officielle målsætning er vel stadigvæk overlevelse, og set i det lys, så har Wieghorst ikke været nogen katastrofe. De hænger på i det brede midterfelt, og med yderligere 2 sejre havde de ligget nr. 5, men forventningerne er som altid store i Aarhus.

Assistenten er også blevet fyret, så vejen er banet for Friis og Glen, hvis det er det, som GF pønser på.

Det kunne være fedt at se Glen i Malmö, som vel pt. er Nordens bedste hold, men jeg tror de sigter højere efter deres CL deltagelser. Glen har efterhånden et stort navn i dansk fodbold, men han har ikke præsteret noget i europæisk fodbold, og derfor tror får han svært ved at lande et stort job udenfor landet grænser, og på den baggrund tror jeg han havner i en anden dansk klub - formentlig AGF.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Et eller andet sted er det måske også helt godt, hvis Glen får noget andet at rive i. Så kommer vi alle endegyldigt videre.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

De forskellige medier er efterhånden ret så sikre på at det bliver Glen i AGF

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... ver-i-agf/

Tror det kan blive et interessant match på rigtig mange måder og måske endog ende ud i et show til popcorn og div. drikkevarer :)
Glen får igen Danny under sine vinger.

At det så lige bliver AGF, viser at der meget muligt er noget om snakken i det Ankersen har lukket ud omk. Glen, men det regnede jeg nu allerede med.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det bliver interessant at følge. Der er vel ingen trænere, der har haft succes i GF de sidste 20 år? Erik og Ove P har været forbi uden succes og jeg tror Glen får et chok, hvis han mente det foregik uprofessionelt i FCM. I AGF er der i den grad mange forskellige dagsordner, som vil påvirke hans arbejde som træner. Statstikken siger, at han bliver fyret i løbet af sin første kontrakt, og det tror jeg også vil ske her.

Besvar