Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Mht Okore så synes jeg vi skal holde os langt væk, Vi får Zcolt (måske staves det sådan), og vi har har meget talent på de pladser. Det ville da være ærgerligt ikke at have plads til Riis og Nicolajsen.
Lad nu bare VdV snakke, hvis han kommer i superform, så fint. HVIS ikke, det tror jeg mest på. Så må Fcm lære af det, ikke at skrive med ex-stjerner pga publicity.
Som jeg ser det mangler vi bare et alternativ til Paul, også skal takterne fra foråret fortsættes, så ser det godt ud fra næste sæson.
Lad nu bare VdV snakke, hvis han kommer i superform, så fint. HVIS ikke, det tror jeg mest på. Så må Fcm lære af det, ikke at skrive med ex-stjerner pga publicity.
Som jeg ser det mangler vi bare et alternativ til Paul, også skal takterne fra foråret fortsættes, så ser det godt ud fra næste sæson.
Okore er lige fyldt 24 og kan med to stærke år i FCM sælges videre for 25-35 millioner.Steffen am skrev: ↑21. maj 2017, 12:56Har også meget svær ved at se det ske.THenry skrev: ↑21. maj 2017, 12:28Okore starter på bænken i dag for FCK. Gamle Antonsson er foretrukket...Jeg havde gerne set Okore signe med os sidste sommer. Det havde været den bedste beslutning for alle parter. Tvivler på, at han er aktuel nu, hvor Korcsmar er på vej (de bedste kilder omkring FCM har alle bekræftet det, så ser det som en done deal), Kian skrev en lang forlængelse i sommers, og vi har en Riis, der har vist meget lovende takter i begrænset spilletid. Derudover ved vi, at der er store forventninger til Nicolaisen, og jeg ser ikke tegn på, at nogle af disse bliver solgt denne sommer, så jeg tror ikke umiddelbart Okore kommer til os.
Virker heller ikke så fristende at smide mange penge efter.
Tænker også, hvis man skal antage FCK (Primært Ståle) nok er nogle svin, men ikke ligefrem mega inkompetent.
FCK har musklerne til at være tålmodighed og give ham tid. Til trods for det, har de ikke kunne se lyset og opgivet ham.
Jo, de kan også lave fejl og der er også noget med spilletid osv. Men skulle man genopbygge en 28-årig med at give ham spilletid, når vi nu har 4-5 der er klar, til billigere penge, hvoraf 2 er virkelige spændende talenter der ville få længere til spilletid.
-
Densestar7430
18 årige Jens Odgaard med flot mål mod FCK.
Kommentatoren nævnte at bl.a. Middlesbrough var på plads for at se ham nærmere an.
Synes han ser mere og mere spændende ud, men det kunne godt se ud som om der bliver kamp om ham!
Kommentatoren nævnte at bl.a. Middlesbrough var på plads for at se ham nærmere an.
Synes han ser mere og mere spændende ud, men det kunne godt se ud som om der bliver kamp om ham!
Er det ikke bare med at byde på ham? Går den så går den. Han virker utrolig spændende!
Det vil være rigtig rigtig sundt med 3 stærke midtforsvarer der skal kæmpe om 2 pladser og 2 unge hvor den ene måske lejes ud ?Lupus1999 skrev: ↑21. maj 2017, 14:47Okore er lige fyldt 24 og kan med to stærke år i FCM sælges videre for 25-35 millioner.Steffen am skrev: ↑21. maj 2017, 12:56Har også meget svær ved at se det ske.THenry skrev: ↑21. maj 2017, 12:28Okore starter på bænken i dag for FCK. Gamle Antonsson er foretrukket...Jeg havde gerne set Okore signe med os sidste sommer. Det havde været den bedste beslutning for alle parter. Tvivler på, at han er aktuel nu, hvor Korcsmar er på vej (de bedste kilder omkring FCM har alle bekræftet det, så ser det som en done deal), Kian skrev en lang forlængelse i sommers, og vi har en Riis, der har vist meget lovende takter i begrænset spilletid. Derudover ved vi, at der er store forventninger til Nicolaisen, og jeg ser ikke tegn på, at nogle af disse bliver solgt denne sommer, så jeg tror ikke umiddelbart Okore kommer til os.
Virker heller ikke så fristende at smide mange penge efter.
Tænker også, hvis man skal antage FCK (Primært Ståle) nok er nogle svin, men ikke ligefrem mega inkompetent.
FCK har musklerne til at være tålmodighed og give ham tid. Til trods for det, har de ikke kunne se lyset og opgivet ham.
Jo, de kan også lave fejl og der er også noget med spilletid osv. Men skulle man genopbygge en 28-årig med at give ham spilletid, når vi nu har 4-5 der er klar, til billigere penge, hvoraf 2 er virkelige spændende talenter der ville få længere til spilletid.
På back pladserne er man også tyndt besat efter en Novaks afgang og en NK som har tydelige defensive mangler.
Der er gået 50 mål ind på FCM indtil videre mod 34 og 33 de to tidligere år. Helt galt er det gået i foråret 14 kampe og 25 mål er gået ind, det giver noget med 1,78 mål pr kamp og det sætter virkelig angrebet under pres for at scorer mange mål i kampene, faktisk har FCM stort set scoret det samme antal mål som i mesterskabsåret, forskellen er bare forsvaret.
Håber det er Steinlein der forhandler på livet løs - så gerne okore hos os! Men som flere nok er inde på lugter det af AaB eller FCN. Evt et lejeophold
Tror det er FCM
Lej nogle af de unge til andre klubber og køb nogle forstærkninger.
-
Jesper BW1100
Det er AaB
Aab har fået lov at tage indeledende snak med Okore, men det er stadigvæk på et meget tidligt stadie.
BT nævner også, at AGF og os som interesserede i ham.
http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsloer ... -forsvarer
BT nævner også, at AGF og os som interesserede i ham.
http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsloer ... -forsvarer
Mon ikke vi primært nævnes, fordi vi jo har været tæt på ham tidligere.
Sig mig engang har vi ikke skrevet med ham ungareren. Synes ikke vi skal tænke på Okore overhovedet. Han har været skadet længe inden han kom til FCK, og i de kampe han har fået for FCK har det mildt sagt ikke set prangende ud.
Hvis ikke ham ungareren kommer synes jeg vi skal se helt andre steder end Okore. Mon ikke han skal til FCN når Maxøe ryger.
Hvis ikke ham ungareren kommer synes jeg vi skal se helt andre steder end Okore. Mon ikke han skal til FCN når Maxøe ryger.
Med det niveau vi har set ham levere i FCN, EL og Aston Villa, så er det en mand vi skal købe, såfremt det er muligt.
Han har også nogle landskampe på CV'et.
Han er kun 24 år, og med to gode sæsoner i FCM, så kan han snildt sælges videre for 25-35 millioner. Der er altså al mulig grund til at skrive med ham.
Fodboldmæssigt er han lige nøjagtig det vi mangler, bortset fra, at han ikke er den mest højt råbende, men fart, teknik, positionering, markering og styrke er han noget nær det ypperste vi som klub kan få.
Et midterforsvar med Kian og Okore ville være top2 klasse, og hvis man også henter Zsolts, så kan man spille i toppen af Superligaen, samtidig med, at man præsterer i Europa.
For mig er det ganske enkelt en transfer vi skal gøre alt for at få til at ske.
Okore pakken er attraktiv både sportsligt og økonomisk.
Han har også nogle landskampe på CV'et.
Han er kun 24 år, og med to gode sæsoner i FCM, så kan han snildt sælges videre for 25-35 millioner. Der er altså al mulig grund til at skrive med ham.
Fodboldmæssigt er han lige nøjagtig det vi mangler, bortset fra, at han ikke er den mest højt råbende, men fart, teknik, positionering, markering og styrke er han noget nær det ypperste vi som klub kan få.
Et midterforsvar med Kian og Okore ville være top2 klasse, og hvis man også henter Zsolts, så kan man spille i toppen af Superligaen, samtidig med, at man præsterer i Europa.
For mig er det ganske enkelt en transfer vi skal gøre alt for at få til at ske.
Okore pakken er attraktiv både sportsligt og økonomisk.
-
Steffen am
Tror han returnere til noget gammel kendt.tatoo skrev: ↑21. maj 2017, 18:33Sig mig engang har vi ikke skrevet med ham ungareren. Synes ikke vi skal tænke på Okore overhovedet. Han har været skadet længe inden han kom til FCK, og i de kampe han har fået for FCK har det mildt sagt ikke set prangende ud.
Enten træneren Wierghorst/AaB eller FCN.
Var overrasket efter han kom til den danske liga fra Aston Villa,
det var jo træneren og ledelsens skyld han ikke præsterede,
men der lå mere bag, eller det stak i hvert fald lidt dybere end lige det umiddelbare.