Jeg tror den er død. Der var problemer med alderen, third part ownership samt en hel busfuld agenter, der ville have en bid af kagen. Han var vist forbi Club Brugge også, inden han returnerede til hjemlandet og undskyldte han var taget afsted. Det er en spiller, der lugter langt væk af problemer.
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Pisse ærgerligt det er FCK der sælger - vi bør give det et forsøg alligevel. Ham kunne vi nemt få noget mere ud af end hvordan det er endt efter returen til det københavnske.
Der er vel en første gang for alting, så man kan håber CS og RA forsøger at lege flinkeskole : Okore vil væk fra FCK til sommer
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/okor ... il-sommer/
Der er vel en første gang for alting, så man kan håber CS og RA forsøger at lege flinkeskole : Okore vil væk fra FCK til sommer
Ståle vil naturligvis ikke sælge til os. Mon ikke han kan huske noget med en Sviatchenko-handel, der blev aflyst i 11. time? Desuden vil han jo ikke risikere, at forstærke en konkurrent i toppen. Så jeg ser ikke det som realistisk på nogen måde. Endelig har vi vil også Zsolt K klar i kulissen, så snart sæsonen er ovre.JBT skrev: ↑21. maj 2017, 09:22Pisse ærgerligt det er FCK der sælger - vi bør give det et forsøg alligevel. Ham kunne vi nemt få noget mere ud af end hvordan det er endt efter returen til det københavnske.
Det man kan håbe, er at Okores historie får andre til at tænke sig om en ekstra gang, inden de vælger FCKs store lønchek. Okore vidste, at han kom i bagerst i køen og ikke ville få meget spilletid i FCK, hvorimod han ville blive fast mand og få en vigtig rolle hos os. Alligevel valgte han FCK og så er det altså lidt tudefjæs over at brokke sig over manglende spilletid - det var givet på forhånd. Han valgte med pengepungen og ligger nu som han har redt.
Jeg tror næste stop for ham er FCN.
Hvis Okore får ophævet sin kontrakt, så bestemmer Ståle ikke hvem, der bliver solgt til.
Alt afhængig af hvordan FCK og Okore løser deres forpligtelser, så anser jeg det for overvejende sandsynligt at vi skriver med ham.
Han er præcis det vi mangler i bagkæden.
Alt afhængig af hvordan FCK og Okore løser deres forpligtelser, så anser jeg det for overvejende sandsynligt at vi skriver med ham.
Han er præcis det vi mangler i bagkæden.
Men ophævelse af kontrakten vil sandsynligvis først komme i spil ved afslutningen af vinduet. Jeg tænker, at der er masser af klubber, der har interesse i Okore, fx AaB og OB, som vil være villig til at lægge en transfer. Jeg tror han blive hurtigt afsat efter hans salgstale i dagens avis.
-
Steffen am
Men han har en 3,6 mio. kr om året kontrakt i 3 år endnu.Kent skrev: ↑21. maj 2017, 11:49Men ophævelse af kontrakten vil sandsynligvis først komme i spil ved afslutningen af vinduet. Jeg tænker, at der er masser af klubber, der har interesse i Okore, fx AaB og OB, som vil være villig til at lægge en transfer. Jeg tror han blive hurtigt afsat efter hans salgstale i dagens avis.
Han vil selvfølgelig gerne spille, men vil han spille så meget at han vil med til at rive kontrakten i stykker eller spille for 1,5 - 2 mio i AaB, OB eller FCN?
Er lidt spændt på at se hvor han ender henne, og til at se hvad hans egentlige niveau er og om han kommer til at spille stabilt, eller han vil gå i stykker igen.
Okore starter på bænken i dag for FCK. Gamle Antonsson er foretrukket...Jeg havde gerne set Okore signe med os sidste sommer. Det havde været den bedste beslutning for alle parter. Tvivler på, at han er aktuel nu, hvor Korcsmar er på vej (de bedste kilder omkring FCM har alle bekræftet det, så ser det som en done deal), Kian skrev en lang forlængelse i sommers, og vi har en Riis, der har vist meget lovende takter i begrænset spilletid. Derudover ved vi, at der er store forventninger til Nicolaisen, og jeg ser ikke tegn på, at nogle af disse bliver solgt denne sommer, så jeg tror ikke umiddelbart Okore kommer til os.
-
mousebreaker
Jeg vil hellere bruge et år eller to af mit liv på at se maling tørre, end se bare een kamp med Enevoldsen i en FCM trøjeSteffen am skrev: ↑19. maj 2017, 11:53Tjar... mest nej, vil jeg i hvert fald sige. 3 grundeJEP skrev: ↑19. maj 2017, 11:38Thomas Enevoldsen forlader ÅB efter sæsonen: www.bt.dk/fodbold/angriber-bryder-med-s ... mit-niveau.
På topniveau kunne han vel passe fint ind i vores klub?
Findes der mulighed for en tilgang til trods for ønsket om at komme til udlandet og forholdet imellem ÅB og FCM?
1. 946 min i superligaen fordelt på 17 kampe. 1 mål. - Ikke god nok
2. 29 år og 11 måneder - For gammel (med mindre han er super billig eller rigtig god)
3. FCM-AaB forholdet. Jo penge kan få folk til at sluge mange kameler, men virker ikke oplagt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Har også meget svær ved at se det ske.THenry skrev: ↑21. maj 2017, 12:28Okore starter på bænken i dag for FCK. Gamle Antonsson er foretrukket...Jeg havde gerne set Okore signe med os sidste sommer. Det havde været den bedste beslutning for alle parter. Tvivler på, at han er aktuel nu, hvor Korcsmar er på vej (de bedste kilder omkring FCM har alle bekræftet det, så ser det som en done deal), Kian skrev en lang forlængelse i sommers, og vi har en Riis, der har vist meget lovende takter i begrænset spilletid. Derudover ved vi, at der er store forventninger til Nicolaisen, og jeg ser ikke tegn på, at nogle af disse bliver solgt denne sommer, så jeg tror ikke umiddelbart Okore kommer til os.
Virker heller ikke så fristende at smide mange penge efter.
Tænker også, hvis man skal antage FCK (Primært Ståle) nok er nogle svin, men ikke ligefrem mega inkompetent.
FCK har musklerne til at være tålmodighed og give ham tid. Til trods for det, har de ikke kunne se lyset og opgivet ham.
Jo, de kan også lave fejl og der er også noget med spilletid osv. Men skulle man genopbygge en 28-årig med at give ham spilletid, når vi nu har 4-5 der er klar, til billigere penge, hvoraf 2 er virkelige spændende talenter der ville få længere til spilletid.
Husk at se onside sport i aften Kent, vdv har en besked til dig ogsåKent skrev: ↑21. maj 2017, 11:49Men ophævelse af kontrakten vil sandsynligvis først komme i spil ved afslutningen af vinduet. Jeg tænker, at der er masser af klubber, der har interesse i Okore, fx AaB og OB, som vil være villig til at lægge en transfer. Jeg tror han blive hurtigt afsat efter hans salgstale i dagens avis.
Det er sørgeligt at klubben og nogle fans ikke har mere format over for en spiller af den kaliber.
Uanset så vidner det om en elendig kommunikation i FCM
http://www.bt.dk/superligaen/rafael-van ... idtjylland
-
Jesper BW1100
Jeg ved ikke hvad der skulle være sørgeligt ved, at man som fan kritiserer VdV for at sætte sig selv over holdet ved at rende rundt med bæmund efter en sejr, hvor man har siddet på bænken. Det gider jeg ikke se på uagtet om din tidligere klub er Real Madrid eller Brande IF.FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:08Husk at se onside sport i aften Kent, vdv har en besked til dig ogsåKent skrev: ↑21. maj 2017, 11:49Men ophævelse af kontrakten vil sandsynligvis først komme i spil ved afslutningen af vinduet. Jeg tænker, at der er masser af klubber, der har interesse i Okore, fx AaB og OB, som vil være villig til at lægge en transfer. Jeg tror han blive hurtigt afsat efter hans salgstale i dagens avis.den ene besked er citat: vdv siger det er korrekt at han ikke kan løbe 100 meter på 10 sekunder, men det har han aldrig kunnet. Den anden besked er, "at han har tænkt sig at blive 1 år mere"
Det er sørgeligt at klubben og nogle fans ikke har mere format over for en spiller af den kaliber.
VdV er i sin gode ret til at blive et år mere og kæmpe. Men Jess er ligeledes i sin gode ret til ikke starte med ham inde, når han ikke vurderer han er bedre end de andre alternativer.
Du kender jo ikke forudsætningerne for hvorfor han går direkte i omklædningsrummet ??Jesper BW1100 skrev: ↑21. maj 2017, 13:30Jeg ved ikke hvad der skulle være sørgeligt ved, at man som fan kritiserer VdV for at sætte sig selv over holdet ved at rende rundt med bæmund efter en sejr, hvor man har siddet på bænken. Det gider jeg ikke se på uagtet om din tidligere klub er Real Madrid eller Brande IF.FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:08Husk at se onside sport i aften Kent, vdv har en besked til dig ogsåKent skrev: ↑21. maj 2017, 11:49
Men ophævelse af kontrakten vil sandsynligvis først komme i spil ved afslutningen af vinduet. Jeg tænker, at der er masser af klubber, der har interesse i Okore, fx AaB og OB, som vil være villig til at lægge en transfer. Jeg tror han blive hurtigt afsat efter hans salgstale i dagens avis.den ene besked er citat: vdv siger det er korrekt at han ikke kan løbe 100 meter på 10 sekunder, men det har han aldrig kunnet. Den anden besked er, "at han har tænkt sig at blive 1 år mere"
VdV er i sin gode ret til at blive et år mere og kæmpe. Men Jess er ligeledes i sin gode ret til ikke starte med ham inde, når han ikke vurderer han er bedre end de andre alternativer.
Jo før Jess forlader FCM destro bedre, for der var også ballade med ham på U -21 landsholdet
-
Steffen am
Tja. både og.FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:38Du kender jo ikke forudsætningerne for hvorfor han går direkte i omklædningsrummet ??Jesper BW1100 skrev: ↑21. maj 2017, 13:30Jeg ved ikke hvad der skulle være sørgeligt ved, at man som fan kritiserer VdV for at sætte sig selv over holdet ved at rende rundt med bæmund efter en sejr, hvor man har siddet på bænken. Det gider jeg ikke se på uagtet om din tidligere klub er Real Madrid eller Brande IF.
Jo før Jess forlader FCM destro bedre, for der var også ballade med ham på U -21 landsholdet
Man kan sige vi kender forudsætninger for han går i omklædningsrummet på niveau til at vi kender Thorups grunde til ikke at bruge VdV?
Der har også været ballede med VdV i hans tidligere klubber,
men der har ikke været rygter om at Thorup har slået nogen.
Konflikthåndtering eller retter at undgå konflikt, der findes kursus i det, og nøglen er kommunikation og at det er lederen der skal være fremme i skoene.Steffen am skrev: ↑21. maj 2017, 13:55Tja. både og.FCM2000 skrev: ↑21. maj 2017, 13:38Du kender jo ikke forudsætningerne for hvorfor han går direkte i omklædningsrummet ??Jesper BW1100 skrev: ↑21. maj 2017, 13:30Jeg ved ikke hvad der skulle være sørgeligt ved, at man som fan kritiserer VdV for at sætte sig selv over holdet ved at rende rundt med bæmund efter en sejr, hvor man har siddet på bænken. Det gider jeg ikke se på uagtet om din tidligere klub er Real Madrid eller Brande IF.
Man kan sige vi kender forudsætninger for han går i omklædningsrummet på niveau til at vi kender Thorups grunde til ikke at bruge VdV?
Der har også været ballede med VdV i hans tidligere klubber,
men der har ikke været rygter om at Thorup har slået nogen.
Man kan sige, at kommunikationen mellem spiller og ledelse foregår via medierne, det vidner om elendig ledelse og kommunikation / konflikthåndtering i FCM.
Længere er den ikke, det er logik
Længere er den ikke, det er logik