Det var han
https://www.fcm.dk/nyheder/luca-pfeiffe ... jemlandet/
Arrgh, Evander var nu ret god fra start af, og det var også grunden til at vi købte ham efter låneperioden.
Vanvittigt. Han har jo næsten ikke spillet under EM og ikke smadret den ukrainske liga. Det virker helt hen i vejret med 75 mil.UlveLars skrev: ↑5. jul 2021, 12:34Fra Tipsbladet: "Når en fodboldspiller har succes, sker der én ting - så stiger prisen. Det er også tilfældet med Artem Dovbyk, der ifølge Tuttosport koster 75 millioner kroner. Serie A-klubben Torino viser angiveligt interesse for den tidligere Superliga-angriber, og 75 millioner er den pris, Dnipro forlanger."
Er der nogle der kender kontrakten (specielt videresalgsklausulen) på ham?
Som jeg husker det tog det Ca. Et halvt år inden vi for alvor så Evander folde sig udSaemala skrev: ↑5. jul 2021, 10:23Arrgh, Evander var nu ret god fra start af, og det var også grunden til at vi købte ham efter låneperioden.
Paulinho blev skadet rimeligt hurtigt, som satte ham bagud, Patrick blev langtidsskadet og Junior tog lidt tid. Så jeg ser ingen tendens til, at det skulle tage længere, end for så mange andre spillere.
Har Evander for alvor foldet sig ud? Virkelig.BMBrandt skrev: ↑5. jul 2021, 19:05Som jeg husker det tog det Ca. Et halvt år inden vi for alvor så Evander folde sig udSaemala skrev: ↑5. jul 2021, 10:23Arrgh, Evander var nu ret god fra start af, og det var også grunden til at vi købte ham efter låneperioden.
Paulinho blev skadet rimeligt hurtigt, som satte ham bagud, Patrick blev langtidsskadet og Junior tog lidt tid. Så jeg ser ingen tendens til, at det skulle tage længere, end for så mange andre spillere.
Midtbanen bør være dækket ind. Især i et tættere pakket midtbane system. Torp er spændende for mig. Og en del unge er jo på vej op og med i Polen. Kan ikke passe andet en at Bo ser et godt øje til nogle af dem - han er jo en klasse indpisker for upcomings.Steffen am skrev: ↑6. jul 2021, 00:28Men hvor mange spillere kan FCM købe, som kan forstærke holdet uden tilvænning?
Der vil ofte være en form for trade-off, og med FCMs plads i fødekæden skal vi enten købe lavere niveau, spillere der skal have lidt tid, spillere der er "injury prone" eller spillere i deres karrieres efterår.
Virker nu til at Charles er mere etableret, og kan glide hurtigere ind, end nogen af de vi har hentet før. Men klart, med et nyt kontinent, er der selvfølgelig nogen usikkerheder.
Der er gode spillere tilbage fra leje, og unge der kommer fra akademiet, og med Charles er vi ikke helt solgt på positionen.
Men Celtic kampen er en nøglekamp. Håber Evander virkelig er klar her. Så kan han evt. blive solgt i august, hvis han gerne vil afsted.
Kan også være vi prøver at holde på Cajuste indtil efter. Men prisen kan selvfølgelig blive så høj, at det ikke kan lade sig gøre, hverken at holde spilleren, eller spillerens fokus.
Nu kender jeg ikke troværdigheden på denne avis, men iflg https://punchng.com/work-permit-may-sto ... ford-move/ så mangler han et EU pas
Men selvfølgelig gør han det, det viste man vel godt?Matjavsen skrev: ↑6. jul 2021, 11:41Nu kender jeg ikke troværdigheden på denne avis, men iflg https://punchng.com/work-permit-may-sto ... ford-move/ så mangler han et EU pas