Januar Transfervindue Part 3 ( nye spillere mv)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondy

Ken Ilsø ikke med til indendøres stævne.

Indlæg af Dondy »

Lod mærke til at SønderjyskE har streget Ken Ilsø fra holdkortet til indendøres stævnet i sidste ombæring kan vi mon forvente en præssentation af Ilsø hos os en af de kommende dage?

Bed mærke I der ikke blev givet nogen begrundelse for hvorfor han ikke var med alligevel.

Jeg krydser fingre for at Ilsø er på vej til lægetjek hos os.

BW - 665

Re: Ken Ilsø ikke med til indendøres stævne.

Indlæg af BW - 665 »

Jeg studsede faktisk også over om en køber har forlangt han ikke tog med, som en del af handlen - om det så er os eller en anden klub, det er så spørgsmålet - men det kunne meget vel tyde på en handel er ved at blive indgået!

Dondy

En uændret trup?

Indlæg af Dondy »

Ifølge denne artikel i tipsbladet leder FCM ikke efter forstærkninger i dette transfervindue.

http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/fc-m ... aerkninger

Skal vi så være glade for det, og hvordan tror I det vil influerer truppen?

Jeg synes personligt det er spændende, men er bange for at man ikke har konkurrence nok i truppen, hvor specielt en Danny Olsen ikke er blevet presset nok. Det må dog siges at være spændende at man vurderer truppen til at være god nok til at man kan opfylde sin målsætning om top 2.

En videre kan man vel konkluderer at man ønsker at skabe plads til Mads Albæk og måske Lawal på den centrale midtbane (i det mindste som back up), og at man har tænkte sig at Runswe skal have chancen til at presse Boring og vores angribere.

Umildbart synes jeg ikke det er en svækkelse at få Albæk eller Lawal som reserve istedet for Flinta, og Runswe har også nogle gode ting, dog synes jeg godt jeg kan være bekymret for om vores start kæde er god nok.

Speciet må man sige at vores central forsvar har to lidt usikre momenter, Ipsa og Califf, og en klasse Angriber bliver der jo også skrevet efter i hvert andet indlæg.

Mener I at vores trup er god nok? Eller er det en fejl ikke at gå ud og købe en ny spiller eller to for at signalerer at man ikke er tilfreds med efteråret.?

Brobissen

Re: En uændret trup?

Indlæg af Brobissen »

Dondy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ifølge denne artikel i tipsbladet leder FCM ikke
> efter forstærkninger i dette transfervindue.
>
> http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/fc-midtjylland-
> arbejder-ikke-paa-forstaerkninger
>
> Skal vi så være glade for det, og hvordan tror I
> det vil influerer truppen?
>
> Jeg synes personligt det er spændende, men er
> bange for at man ikke har konkurrence nok i
> truppen, hvor specielt en Danny Olsen ikke er
> blevet presset nok. Det må dog siges at være
> spændende at man vurderer truppen til at være god
> nok til at man kan opfylde sin målsætning om top
> 2.
>
> En videre kan man vel konkluderer at man ønsker at
> skabe plads til Mads Albæk og måske Lawal på den
> centrale midtbane (i det mindste som back up), og
> at man har tænkte sig at Runswe skal have chancen
> til at presse Boring og vores angribere.
>
> Umildbart synes jeg ikke det er en svækkelse at få
> Albæk eller Lawal som reserve istedet for Flinta,
> og Runswe har også nogle gode ting, dog synes jeg
> godt jeg kan være bekymret for om vores start kæde
> er god nok.
>
> Speciet må man sige at vores central forsvar har
> to lidt usikre momenter, Ipsa og Califf, og en
> klasse Angriber bliver der jo også skrevet efter i
> hvert andet indlæg.
>
> Mener I at vores trup er god nok? Eller er det en
> fejl ikke at gå ud og købe en ny spiller eller to
> for at signalerer at man ikke er tilfreds med
> efteråret.?

Mener det var top3 ørgaard sagde nå men pyt med det angående det med spillerene har jeg lidt på fornemmelsen at man enten køber Brian Nielsen i vejle eller ilsø i sønderjyske men vil ikke lukke muligheden for dem begge.

Jeg mener at Brian Nielsen ville være god som erstatning for f.eks borring men også danny ilsø kunne man så rykke op som hængende angriber og med frank helt på top også rykke mikkel thygesen ned var det ikke et forslag

holdopstilling

--------Heinze----------
Kolja--reid---califf--cp
Danny-salami-thyge-----borring

-------Ilsø------Frank ( Eller en 4-4-1-1 ) Også kan man f.eks sælge salmi til sommer og tage geo ind hvis det skulle blive sådan

men ihvertfald kommer geo og mikkel til og kæmpe om det hvis det bliver sådan her.

Chap

Indlæg af Chap »

Brobissen Skrev:
-------------------------------------------------------
> holdopstilling
>
> --------Heinze----------
> Kolja--reid---califf--cp
> --------salmi----------
> Danny-geo-thyge-----borring
>
> -------Ilsø------Frank ( Eller en 4-4-1-1 )

Det er skam et udmærket forslag - bortset fra at der altså er 12 spillere :)

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Ja ved godt har sku også lige rettet det hurtig bare fordi jeg syntes det var et kanonhold så glemte jeg lige en :D det er jo det der kan ske

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Ved det er lidt akavaet at komme med opstillingsforslag - but what ever (:

----------Heinze----------- -> Raska kommer på i April
Kolja---Ipsa--Califf-----CP -> Ipsa og Reid kommer til at skændes om pladsen!
-----------Salami---------- -> Evt. Geo og Salami ved siden af hinanden ca. midt på
D.Olsen--Florescu-J.Borring -> Thyge kan ikke stå distancen
----Fagerberg - Frank / Ilsø -> Afhængig af om vi køber Ilsø (;

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Hvorfor tror du ikke at thyge kan stå ditstancen ?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Synes simpelthen ikke han har præsteret nok. Og taget i betrakning at det bliver på bekostning af en angriber ( som vi har set ikke fungere fremragende ), eller på bekostning af Florescu, hvilket jeg overhovedet ikke burde at komme på tale. Han er med til at piske noget vilje ind i holdet. Måske engang i mellem lidt for meget, men synes kun det er positivt at han er inde. Han har godt nok også været nede i en dal, men håber vi ikke at den er ovre..

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Jo selfølgelig men mener da at thyge er stærkere end geo lige pt

de sidste fire fem kampe har geo da været fuldstændig nede med boldtab ovs men det er nok også noget og gøre med det ikke lige går som det skal på banen måske vinder vi men som tt også har sagt så har vi ikke spillede godt her til sidst.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

En kort kommentar . - Og det har Thyge ikke ?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Ved godt du ikke ligefrem kan påstås at være objektiv omkring de spillere som du pludselig forelsker dig i, men mener du i fuld alvor at manden som kun har scoret en enkelt kasse i efteråret og generelt har holdt et lavt niveau, skal være førstevalg i angrebet? Hvordan vil du eventuelt argumentere for det?

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Var den her til mig eller jydepower ?

Hausser

Brian Nielsen.

Indlæg af Hausser »

Undskyld mig, men har du overhovedet set Brian Nielsen spille for Vejle i efteråret? Manden har holdt et ekstraordinært ringe niveau og har gang på gang været Vejles dårligste mand. Han har INTET vist i superligaen og har slet ikke niveau til noget der bare minder en smule om toppen af ligaen. Brian Nielsen er omtrendt et lige så seriøst bud som Kenneth Fabricus fra SønderjyskE.

Syntes det er påfaldende du nævner ham efter han var med til at vinde inde-DM for superligaklubber..

Hausser

Indlæg af Hausser »

Den var til Jydepower, selv om det selvfølgelig kan være lidt svær at se med trådvisningen..

Besvar