Investor på vej ind i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: Investor på vej ind i FCM

Indlæg af Lund7400 »

Mike80 skrev:Lund: mine indlæg har aldrig været rettet mod jonas men derimod mod alle andre som ikke ved selvsyn har oplevet hans niveau på bold.dk, debatside.dk m.m. Det meget lavt og konsekvent negativt når det handler om FCM. Dette besværligører naturligvis en pb da jeg så skulle sende til alle aktive brugere af graven.

Det useriøst at omtale en klub som plastic, bonderøv, poste billeder der latterliggøre og så derefter forvente at starte en saglig debat på udebane uden at andre debatøter kender størrelsen på jonas. Det min mening og den mener jeg klart har relevans for tilgangen til denne tråd, som i min verden kun drejer sig om søgt skeptis og provokation.

I modsatte fald var dit indlæg til mig hvis meget personligt vedr. Min gøren og laden så det havde da pyntet med et godt eksempel fra din side?! Eller hvad...?
Det står vel et individ frit for hvorvidt denne vil tage en anden person seriøst, det er vel næppe din opgave at sortere de brodne kar fra, medmindre du finder at vi andre ikke selv er i stand til at skelne mellem trolls, misundere og reelle debattører.

Mit indlæg var desuden ligeså meget et opråb til admin, der tager sig tid til personligt indlæg men ikke gennemgang af upassende kommentarer..

- Jeg vil mene Jonas er langt ude i konspirationerne her, men ikkedesto mindre finder JEG det egentlig ganske sundt med udefrakommende og saglig kritik, det kan kun gavne positivt.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Lund: ja det står folk helt frit for om de ønsker at debatter med jonas eller ikke. Jeg har selv forsøgt i en af de tidligere "jeg sys virkelig i skal være nervøse modsat os i Aalborg hvor alt er godt" -tråde fra jonas. Her gjorde flere mig opmærksom på hvilke størrelse og laden jonas optræder med på andre fora, når det handler om FCM! Det var jeg ikke opmærksom på dengang ligesom jeg ikke forventer alle andre er nu. JEG sys det rimeligt at vide jonas bruger 25% af sine samlede indlæg på at fortolke FCM negativt før man kaster sig ud i det du tolker som en "saglig" debat.

Hvad folk så gør derfra?! Det skal jeg ikke diktere..

Opråb til admin?! Er der ikke også en rigtig måde at gøre den slags på. Eller hvordan skal udråbstegnet øverst til højre ellers opfattes? Hvis du har et problem med mine indlæg vil jeg og mener det et emne for admin vil jeg da opfordre dig til enten at skrive til mig personligt eller direkte til admin. For dit syn gavner vil ikke debatten mere end mit bare fordi du sys du har ret her eller hvad?! Det da dobbeltmoral af største skuffe at belære andre og samtidigt komme med personlige holdninger og mine indlæg i den åbne debat..

Mvh. Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev:Lund: ja det står folk helt frit for om de ønsker at debatter med jonas eller ikke. Jeg har selv forsøgt i en af de tidligere "jeg sys virkelig i skal være nervøse modsat os i Aalborg hvor alt er godt" -tråde fra jonas.
Tjae, det er da vist overfortolkning der vil noget. Jeg er klar over vi er i krise heroppe, men derfor skal det vel ikke bandlyse mig fra at komme med mit besyv i en ellers interessant sag... For både Mitdjylland men da også dansk fodbold i det hele taget.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Kom tilbage til emnet som tråden handler om.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Xort skrev:Hmm Ja det kan da ikke blive 4 spillere, ihvertfald ikke på en gang.. Vi må jo stadig kun have 3 ikke eu/afrika-spillere på banen af gangen.
Det er faktisk ikke rigtigt. Den regel er afskaffet.

http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/cv- ... u-spillere

Altså - 11 indere direkte i startopstillingen, gogogo!

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Er 6+5 reglen så helt ude af billedet, eller hvordan?
Altså fra UEFA's side.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

jonas386 skrev:Er 6+5 reglen så helt ude af billedet, eller hvordan?
Altså fra UEFA's side.
Ja. EU's regler fældede den.

http://www.bold.dk/nyt/FIFA-dropper-65-regel

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/de ... en-rigtige

Dempo og FCM har nu underskrevet en såkaldt Memorandum of Understanding, der betyder, at de kan udveksle spillere, trænere og indblik i markedsføring.

Man må da sige, at samarbejdet rykker nærmere og nærmere, og følger planen som Ørgaard har udtalt. Det er dejligt :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/de ... en-rigtige

Dempo og FCM har nu underskrevet en såkaldt Memorandum of Understanding, der betyder, at de kan udveksle spillere, trænere og indblik i markedsføring.

Man må da sige, at samarbejdet rykker nærmere og nærmere, og følger planen som Ørgaard har udtalt. Det er dejligt :)
Her er den originale artikel http://timesofindia.indiatimes.com/spor ... 815046.cms

Den indeholder faktiske en del interessante ekstra oplysninger:

De er glade for det, de har set og imponeret af FCM:
- "This Academy along with the personnel is incredible, I have no words to express to see how happy I am after going through the academy workouts by the coaches, especially Tony and Lars."
- "Its really great, this tie up, a dream come true for our boys"
- "All along in my coaching instructions to the aspiring coaches, I always used to talk about Ajax model but now after seeing it in Herning personally, I have to start talking about this FC Midtjylland Youth Academy"

Lidt overdreven salgssnak?
- "I have been given to understand that even Ajax and Juventus have started asking them how they have been able to sell 68 players within just a short span of time" (68 spillere?? - så må revl og krat da også være talt med...)

Lyder som om det er ret unge indere de vil have op! - måske kun i kortere perioder. Ørgaard er dog ikke så vild med det
- "The way I have seen and analysed U-14 and U-15, we can definitely send three or four boys at the moment who will do much better in the future than the ones who are there. I have spoken to Soren in this regard and he has agreed to allow few of our young boys in the Academy in spite of Jens having a different opinion"

De har bestemt et langsigtet perspektiv
- "a great belief in me that after ten or fifteen years we will be able to sell one or two of our players to European countries"

FCM skal klones i Indien:
- "The very first important thing to do is the ground and the Academy. Soren has told me that the architect who build the stadium at Herning is very eager to come to India and do the planning for us. I feel we must built the same type of stadium and the academy quarters the they have it there"

Mads

Indlæg af Mads »

Super opsummering! Mange tak!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tusind tak Kent! Fed læsning :ugeek:

uschel

Indlæg af uschel »

Mon Ikke Dempos træner vil gå godt i spænd med vores allesammens Stein. De er i hvertfald lige store "optimister" når de skal beskrive hvor godt vores Akademi er.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Tak for indlægget Kent! Super spændende læsning!
( Hvordan F#%"/¤ finder man lige sådan noget inde på en indisk hjemmeside! google?) ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

bobthebuilder_dk skrev:Tak for indlægget Kent! Super spændende læsning!
( Hvordan F#%"/¤ finder man lige sådan noget inde på en indisk hjemmeside! google?) ;)
Det er ikke så skide svært - Onsides artikel refererede jo Times of India som kilden, og så klarer google samt søgefunktion hos Times of India resten :-)

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Nogen der ved om aftalen er gået igennem? Da jeg syntes det har været lidt stille omkring dette i et stykke tid :)

Besvar