Det står vel et individ frit for hvorvidt denne vil tage en anden person seriøst, det er vel næppe din opgave at sortere de brodne kar fra, medmindre du finder at vi andre ikke selv er i stand til at skelne mellem trolls, misundere og reelle debattører.Mike80 skrev:Lund: mine indlæg har aldrig været rettet mod jonas men derimod mod alle andre som ikke ved selvsyn har oplevet hans niveau på bold.dk, debatside.dk m.m. Det meget lavt og konsekvent negativt når det handler om FCM. Dette besværligører naturligvis en pb da jeg så skulle sende til alle aktive brugere af graven.
Det useriøst at omtale en klub som plastic, bonderøv, poste billeder der latterliggøre og så derefter forvente at starte en saglig debat på udebane uden at andre debatøter kender størrelsen på jonas. Det min mening og den mener jeg klart har relevans for tilgangen til denne tråd, som i min verden kun drejer sig om søgt skeptis og provokation.
I modsatte fald var dit indlæg til mig hvis meget personligt vedr. Min gøren og laden så det havde da pyntet med et godt eksempel fra din side?! Eller hvad...?
Mit indlæg var desuden ligeså meget et opråb til admin, der tager sig tid til personligt indlæg men ikke gennemgang af upassende kommentarer..
- Jeg vil mene Jonas er langt ude i konspirationerne her, men ikkedesto mindre finder JEG det egentlig ganske sundt med udefrakommende og saglig kritik, det kan kun gavne positivt.