Erik R - nyt trænerjob fra Januar?
-
BW - 665
Re: Jamen man fatter det jo?
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Forstår ikke folk mener der er mere pres i AGF
> -
> > Der er mere opmærksomhed, uden tvivl, og der er
> > flere mandagstrænere i aviser, javist - men
> > forventningspresset er da endnu ikke NÆR så
> højt
> > som i FCM?
> Ved du ikke at journalisthøjskolen ligger i
> Århus?
Jo, og?
> Ved du ikke Agf er den klub med mest, round the
> clock opmærksomhed i DK?
Jo, og?
> Ved du ikke at værdierne i GF er ca. modsat ER?
Jo, og hvad tror du de signalerer ved at ansætte ER? Tror du samtlige ledere i GF intet ved om ham før de ansætter ham? Tror du ikke de ved hvad han står for og er klar til at indstille sig på den måde han træner på? Vågn nu op!
Det siger da sig selv at det er for at signalere ændringer, og man vil gå andre veje eftersom man nu mener at have spillerne og niveauet til at gøre det - om det så er realistisk skal jeg lade være usagt, men der er da ingen tvivl om at AGF ansætter ER fordi de er parate til at ændre på tingenes gang og tilpasse sig hans trænerfilosofi.
> Ved du ikke sidst de prøvede med en teknisk træner
> (Poul Hansen). gik det helt galt?
Jo, og det er mange år siden! Deres trup er en helt anden idag, det samme er ledelsen, så at sammenligne det er fuldkommen irrelevant.
> Det her er jo en parodi!
Nej, DIT indlæg er en ren parodi - dine pointer er irrelevante eftersom du mistolker mit indlæg totalt; presset fra journalister, fans og omverden er LANGT større i Århus, har aldrig sagt andet, men presset på RESULTATER er ikke når det samme, endnu! Hvis GF hiver en 4. plads hjem i år, er det fantastisk, hvis FCM hiver en 4. plads hjem i år er det skuffelse - det kan man vel ikke være uenig i?
Hvis ER pludselig leverer topresultater i GF bliver presset for resultater naturligvis øget, men som det ser ud NU, er forventninger mht. resultater langt lavere - deres egen målsætning er top-8 ffs!
> BW - 665 Skrev:
> -----
> -
> højt
> > som i FCM?
> Århus?
Jo, og?
Jo, og?
Jo, og hvad tror du de signalerer ved at ansætte ER? Tror du samtlige ledere i GF intet ved om ham før de ansætter ham? Tror du ikke de ved hvad han står for og er klar til at indstille sig på den måde han træner på? Vågn nu op!
Det siger da sig selv at det er for at signalere ændringer, og man vil gå andre veje eftersom man nu mener at have spillerne og niveauet til at gøre det - om det så er realistisk skal jeg lade være usagt, men der er da ingen tvivl om at AGF ansætter ER fordi de er parate til at ændre på tingenes gang og tilpasse sig hans trænerfilosofi.
Jo, og det er mange år siden! Deres trup er en helt anden idag, det samme er ledelsen, så at sammenligne det er fuldkommen irrelevant.
Nej, DIT indlæg er en ren parodi - dine pointer er irrelevante eftersom du mistolker mit indlæg totalt; presset fra journalister, fans og omverden er LANGT større i Århus, har aldrig sagt andet, men presset på RESULTATER er ikke når det samme, endnu! Hvis GF hiver en 4. plads hjem i år, er det fantastisk, hvis FCM hiver en 4. plads hjem i år er det skuffelse - det kan man vel ikke være uenig i?
Hvis ER pludselig leverer topresultater i GF bliver presset for resultater naturligvis øget, men som det ser ud NU, er forventninger mht. resultater langt lavere - deres egen målsætning er top-8 ffs!
-
BW - 665
Re: Jamen man fatter det jo slet ikke?
Ravnen Skrev:
> BW - 665 Skrev:
> -----
> -
> højt
> > som i FCM?
>
> Prøv lige at spørge nogle AGF fans om det der
Hvis han leverer en 5-6 plads med hans spilfilosofi, som jo er ganske underholdende, så kan vi vel godt tro på at de fleste AGF fans vil være tilfredse? Mere end hvad man kan sige om FCM fans, og med god grund.
> BW - 665 Skrev:
> -----
> -
> højt
> > som i FCM?
>
> Prøv lige at spørge nogle AGF fans om det der
Hvis han leverer en 5-6 plads med hans spilfilosofi, som jo er ganske underholdende, så kan vi vel godt tro på at de fleste AGF fans vil være tilfredse? Mere end hvad man kan sige om FCM fans, og med god grund.
-
Martin
Hekler Skrev:
> BW - 665 Skrev:
> -----
> -
> højt
> > som i FCM?
>
> Ha ha
> Århus?
>
Jeg håber bare han bliver en fiasko... Og at AGF rykker ned sammen med AAB... Ønsketænkning..
> BW - 665 Skrev:
> -----
> -
> højt
> > som i FCM?
>
> Ha ha
> Århus?
>
Jeg håber bare han bliver en fiasko... Og at AGF rykker ned sammen med AAB... Ønsketænkning..
-
Davoos
"Ha ha
Ved du ikke at journalisthøjskolen ligger i Århus?
Ved du ikke Agf er den klub med mest, round the clock opmærksomhed i DK?
Ved du ikke at værdierne i GF er ca. modsat ER?
Ved du ikke sidst de prøvede med en teknisk træner (Poul Hansen). gik det helt galt?
Det her er jo en parodi!"
Jeg synes nu lige du mangler at fortælle, at det der gør det til en parodi er selve tidspunktet de ansætter ER på, det er ren idioti. Om Poul Hansen fejlede eller ej med hans tekniske bold kan du jo intet bruge til noget.
Det jeg synes er beskæmmende, er at Agf truppen på nuverænde tidspunkt ikke har de spiltyper på midtbanen til at skabe den form for fodbold ER står for. De falder absolut igennem hvis de prøver at skabe kampe.
Tidspunktet er alt afgørende, for tilsat en helt ny midtbane kunne parringen AGF - ER sikker godt gå. Men at ødelægge Over Pedersens værk et år hvor han er ved at høste frugterne af det han har bygget på, er idiotisk. At Agf skulle kunne få flere point med deres hold og spillermateriale pr nuverænde, er svært at se.
Nu står de i en situation, hvor spillerne venter på en ny træner (samme som i AaB), og samme som Kent Nielsen i Horsens, det er absolut ikke positivt. Lig dertil at ER nok vil prøve nogle nye ting, og indføre hans stil i klubben, så kan det snilt blive til mange pointtab og den brede bund kan bide dem i røven.
Men hvad fanden, nu er det ikke ligefrem fordi jeg håber på Agf får succes i toppen af dansk fodbold... som de jo har potentialet til, med en anden ledelse.
Ved du ikke at journalisthøjskolen ligger i Århus?
Ved du ikke Agf er den klub med mest, round the clock opmærksomhed i DK?
Ved du ikke at værdierne i GF er ca. modsat ER?
Ved du ikke sidst de prøvede med en teknisk træner (Poul Hansen). gik det helt galt?
Det her er jo en parodi!"
Jeg synes nu lige du mangler at fortælle, at det der gør det til en parodi er selve tidspunktet de ansætter ER på, det er ren idioti. Om Poul Hansen fejlede eller ej med hans tekniske bold kan du jo intet bruge til noget.
Det jeg synes er beskæmmende, er at Agf truppen på nuverænde tidspunkt ikke har de spiltyper på midtbanen til at skabe den form for fodbold ER står for. De falder absolut igennem hvis de prøver at skabe kampe.
Tidspunktet er alt afgørende, for tilsat en helt ny midtbane kunne parringen AGF - ER sikker godt gå. Men at ødelægge Over Pedersens værk et år hvor han er ved at høste frugterne af det han har bygget på, er idiotisk. At Agf skulle kunne få flere point med deres hold og spillermateriale pr nuverænde, er svært at se.
Nu står de i en situation, hvor spillerne venter på en ny træner (samme som i AaB), og samme som Kent Nielsen i Horsens, det er absolut ikke positivt. Lig dertil at ER nok vil prøve nogle nye ting, og indføre hans stil i klubben, så kan det snilt blive til mange pointtab og den brede bund kan bide dem i røven.
Men hvad fanden, nu er det ikke ligefrem fordi jeg håber på Agf får succes i toppen af dansk fodbold... som de jo har potentialet til, med en anden ledelse.
-
Davoos
"Jeg håber bare han bliver en fiasko... Og at AGF rykker ned sammen med AAB... Ønsketænkning.."
Det giver sikkert et godt odds ; ).
Det giver sikkert et godt odds ; ).
-
Ravnen
Deja vu for Lindkvist?
Ja det er en skidt timing, enig. Generelt er AGF ikke gode til at time ting 
I øvrigt må det være et deja vu for Ulrik Lindkvist, han røg jo ud i varmen da Erik kom til klubben her.
I øvrigt må det være et deja vu for Ulrik Lindkvist, han røg jo ud i varmen da Erik kom til klubben her.
-
Ravnen
Rundspørge?
Fra: http://www.bold.dk/nyt/Erik-R-Ved-jeg-i ... et-af-alle
Citat: "- Da jeg begyndte i FC Midtjylland blev der lavet en rundspørge blandt fansene om hvor længe jeg ville blive i klubben. 70 procent svarede, at jeg ville blive fyret inden et år. Så jeg er vant til ikke at være lige populær alle steder, sagde han."
Blev der virkelig lavet det? Nogen som husker det?
Citat: "- Da jeg begyndte i FC Midtjylland blev der lavet en rundspørge blandt fansene om hvor længe jeg ville blive i klubben. 70 procent svarede, at jeg ville blive fyret inden et år. Så jeg er vant til ikke at være lige populær alle steder, sagde han."
Blev der virkelig lavet det? Nogen som husker det?
-
Meng(AGF)
BW - 665 Skrev:
> Nej, DIT indlæg er en ren parodi - dine pointer er
> irrelevante eftersom du mistolker mit indlæg
> totalt; presset fra journalister, fans og omverden
> er LANGT større i Århus, har aldrig sagt andet,
> men presset på RESULTATER er ikke når det samme,
> endnu! Hvis GF hiver en 4. plads hjem i år, er det
> fantastisk, hvis FCM hiver en 4. plads hjem i år
> er det skuffelse - det kan man vel ikke være uenig
> i?
>
> Hvis ER pludselig leverer topresultater i GF
> bliver presset for resultater naturligvis øget,
> men som det ser ud NU, er forventninger mht.
> resultater langt lavere - deres egen målsætning er
> top-8 ffs!
Jeg er overbevist om at der er et stort pres på Thomasberg. Til gengæld har FCM en af de absolut bedste trupper i DK. Hvis man forestillede sig FCM og AGF have trupper, der var fuldstædigt på samme niveau, kan jeg garantere at forventningerne, også resultatmæssigt, ville være markant højere i Århus. Det er også derfor jeg skriver 'det relative pres' længere oppe i tråden.
Nu må vi se, hvordan AGF slutter efteråret af, men hvis man ligger på fx en 5. plads, bliver ER ikke hædret for at slutte som nummer 6. Og den rigtige test kommer efter sommerpausen. Der kan jeg godt garantere at der kommer pres på og forventninger om en placering noget længere oppe i tabellen.
> Nej, DIT indlæg er en ren parodi - dine pointer er
> irrelevante eftersom du mistolker mit indlæg
> totalt; presset fra journalister, fans og omverden
> er LANGT større i Århus, har aldrig sagt andet,
> men presset på RESULTATER er ikke når det samme,
> endnu! Hvis GF hiver en 4. plads hjem i år, er det
> fantastisk, hvis FCM hiver en 4. plads hjem i år
> er det skuffelse - det kan man vel ikke være uenig
> i?
>
> Hvis ER pludselig leverer topresultater i GF
> bliver presset for resultater naturligvis øget,
> men som det ser ud NU, er forventninger mht.
> resultater langt lavere - deres egen målsætning er
> top-8 ffs!
Jeg er overbevist om at der er et stort pres på Thomasberg. Til gengæld har FCM en af de absolut bedste trupper i DK. Hvis man forestillede sig FCM og AGF have trupper, der var fuldstædigt på samme niveau, kan jeg garantere at forventningerne, også resultatmæssigt, ville være markant højere i Århus. Det er også derfor jeg skriver 'det relative pres' længere oppe i tråden.
Nu må vi se, hvordan AGF slutter efteråret af, men hvis man ligger på fx en 5. plads, bliver ER ikke hædret for at slutte som nummer 6. Og den rigtige test kommer efter sommerpausen. Der kan jeg godt garantere at der kommer pres på og forventninger om en placering noget længere oppe i tabellen.
-
BW - 665
Meng(AGF) Skrev:
> Jeg er overbevist om at der er et stort pres på
> Thomasberg. Til gengæld har FCM en af de absolut
> bedste trupper i DK. Hvis man forestillede sig FCM
> og AGF have trupper, der var fuldstædigt på samme
> niveau, kan jeg garantere at forventningerne, også
> resultatmæssigt, ville være markant højere i
> Århus. Det er også derfor jeg skriver 'det
> relative pres' længere oppe i tråden.
Fuldkommen enig! Der er da ingen tvivl om at under lignende omstændigheder er der langt større pres i AGF, og jeg tror også at hvis Erik fører dem til en 5-6. plads i år, så vil forventningen næste år være top-4 eller noget i den dur, i hvert fald fra fansene.
> Nu må vi se, hvordan AGF slutter efteråret af, men
> hvis man ligger på fx en 5. plads, bliver ER ikke
> hædret for at slutte som nummer 6. Og den rigtige
> test kommer efter sommerpausen. Der kan jeg godt
> garantere at der kommer pres på og forventninger
> om en placering noget længere oppe i tabellen.
Det tror jeg såmen også, men jeg tror også at medmindre AGF dropper ned omkring 9-10 stykker så vil Erik få rigeligt med snor til sommerpausen - hvor man selv kan sætte et større præg på holdet, og den virkelige "test" for ham kommer først næste sæson - jeg synes folk har en tendens til at glemme hvad han har udrettet i FCM udfra en næsten håbløs situation Bech havde efterladt os i, så jeg tror desværre på han kan skabe ting og sager i AGF.
> Jeg er overbevist om at der er et stort pres på
> Thomasberg. Til gengæld har FCM en af de absolut
> bedste trupper i DK. Hvis man forestillede sig FCM
> og AGF have trupper, der var fuldstædigt på samme
> niveau, kan jeg garantere at forventningerne, også
> resultatmæssigt, ville være markant højere i
> Århus. Det er også derfor jeg skriver 'det
> relative pres' længere oppe i tråden.
Fuldkommen enig! Der er da ingen tvivl om at under lignende omstændigheder er der langt større pres i AGF, og jeg tror også at hvis Erik fører dem til en 5-6. plads i år, så vil forventningen næste år være top-4 eller noget i den dur, i hvert fald fra fansene.
> Nu må vi se, hvordan AGF slutter efteråret af, men
> hvis man ligger på fx en 5. plads, bliver ER ikke
> hædret for at slutte som nummer 6. Og den rigtige
> test kommer efter sommerpausen. Der kan jeg godt
> garantere at der kommer pres på og forventninger
> om en placering noget længere oppe i tabellen.
Det tror jeg såmen også, men jeg tror også at medmindre AGF dropper ned omkring 9-10 stykker så vil Erik få rigeligt med snor til sommerpausen - hvor man selv kan sætte et større præg på holdet, og den virkelige "test" for ham kommer først næste sæson - jeg synes folk har en tendens til at glemme hvad han har udrettet i FCM udfra en næsten håbløs situation Bech havde efterladt os i, så jeg tror desværre på han kan skabe ting og sager i AGF.
-
Ravnen
BW - 665 Skrev:
> Det tror jeg såmen også, men jeg tror også at
> medmindre AGF dropper ned omkring 9-10 stykker så
> vil Erik få rigeligt med snor til sommerpausen -
> hvor man selv kan sætte et større præg på holdet,
> og den virkelige "test" for ham kommer først næste
> sæson - jeg synes folk har en tendens til at
> glemme hvad han har udrettet i FCM udfra en næsten
> håbløs situation Bech havde efterladt os i, så jeg
> tror desværre på han kan skabe ting og sager i
> AGF.
Ahh det er ikke helt rigtigt, vi havde et noget bedre hold da Bech blev fyret, end AGF har i dag. Jeg tror du skal tilskrive truppen Ørgaard og ikke Erik.
Men Erik har gjort det fantastisk her, langt bedre end mange regnede med. Men forholdene var også nærmest perfekte ud fra hans syn på fodbold, vi var ikke bundet af årtiers traditioner og var åbne for hans måde at gøre tingene på, det tvivler jeg ærligt talt på bliver tilfældet i AGF.
> Det tror jeg såmen også, men jeg tror også at
> medmindre AGF dropper ned omkring 9-10 stykker så
> vil Erik få rigeligt med snor til sommerpausen -
> hvor man selv kan sætte et større præg på holdet,
> og den virkelige "test" for ham kommer først næste
> sæson - jeg synes folk har en tendens til at
> glemme hvad han har udrettet i FCM udfra en næsten
> håbløs situation Bech havde efterladt os i, så jeg
> tror desværre på han kan skabe ting og sager i
> AGF.
Ahh det er ikke helt rigtigt, vi havde et noget bedre hold da Bech blev fyret, end AGF har i dag. Jeg tror du skal tilskrive truppen Ørgaard og ikke Erik.
Men Erik har gjort det fantastisk her, langt bedre end mange regnede med. Men forholdene var også nærmest perfekte ud fra hans syn på fodbold, vi var ikke bundet af årtiers traditioner og var åbne for hans måde at gøre tingene på, det tvivler jeg ærligt talt på bliver tilfældet i AGF.
-
j3pq3
Re: 2 ting som jeg slet ikke fatter
Vinding Skrev:
> 1 Har Ove virkleg gjort det så ringe at han skal
> erstattes?
> Han har gjort som forventet med den smalle trup
> han har. AGF har spillet bedre i år end de
> foregående mange år.
man mente ikke man kunne opnå mere end det der er opnået hidtil med ove p. som cheftræner. derfor blev han erstattet..
> 2. Som flere har beskrevet tidligere at ER
> stoppede pga. presset. Nu har han hele Århus i mod
> sig... Der ligger måske andet bag at han stoppede
> hos FCM
no idea, men godt spørgsmål!
> 1 Har Ove virkleg gjort det så ringe at han skal
> erstattes?
> Han har gjort som forventet med den smalle trup
> han har. AGF har spillet bedre i år end de
> foregående mange år.
man mente ikke man kunne opnå mere end det der er opnået hidtil med ove p. som cheftræner. derfor blev han erstattet..
> 2. Som flere har beskrevet tidligere at ER
> stoppede pga. presset. Nu har han hele Århus i mod
> sig... Der ligger måske andet bag at han stoppede
> hos FCM
no idea, men godt spørgsmål!