SL (S): Brøndby vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: SL (S): Brøndby vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

18 mand udtaget, Del Hende med for første gang :)

Må være Thycosen der er siet fra?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... roendby-if

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg forventer at Brøndby kommer ud over stepperne. Sejr er det eneste der tæller for dem, hvis de på nogen måde skal hente FCK. Synes Due har været svag i de sidste par kampe, så håber på Kroon eller Rilwan på 10'eren, hvilket kan give os mere fart centralt i banen. Bruninho på toppen ville ligeledes give os mere speed i front og gøre os farligere i omstillingerne.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Sejr er også det eneste som tæller for os, hvis vi skal noget som helst i det slutspil. Jeg håber vi kan finde tilbage til vores gamle dyder. Omstillinger og gode dødbolde.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

#START11 mod @BrondbyIF: Andersen, NK, Kian, Halsti, Novák, Drachmann, Poulsen, Hassan, Wikheim, Borring, Onuachu #sldk #fcmlive #biffcm

#BÆNKEN mod @BrondbyIF: Dahlin, Rømer, Nicolaisen, Dal Hende, Duelund, Kroon, Bruninho #sldk #fcmlive #biffcm

Spændende opstilling.
Ville godt nok hellere have haft Duelund og Rømer fremfor Borring og Drachmann, og Sparv og VdV kunne selvfølgelig have pyntet, men sådan er det nu.

Og man kan sige du THenry fik din vilje ;)
Svært, men kunne være fedt :)

JBT

Indlæg af JBT »

.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Crap .... scorer Brøndby ikke tre mål på returbolde omkring feltet?

Cortez

Indlæg af Cortez »

UlvenFraNord skrev:
2. apr 2017, 20:00
Jo, og det er sgu ikke de tre eneste gange det er sket. Der er altså et eller andet, der ikke er afstemt omkring de returbolde.

Ellers godt kæmpet af drengene. Super kamp af Paul og Borring.

Mega skuffet over Bruninho og Duelund. Der sker jo ikke en skid efter de er kommet ind.

/Cortez

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Cortez skrev:
2. apr 2017, 20:07
UlvenFraNord skrev:
2. apr 2017, 20:00
Jo, og det er sgu ikke de tre eneste gange det er sket. Der er altså et eller andet, der ikke er afstemt omkring de returbolde.

Ellers godt kæmpet af drengene. Super kamp af Paul og Borring.

Mega skuffet over Bruninho og Duelund. Der sker jo ikke en skid efter de er kommet ind.

/Cortez
Svær kamp at komme ind i for de 2, og de 2 de afløste fik heller ikke rigtig sat sig igennem.

Jeg synes kampen igen viser, at midtbanen har svært ved at sætte sig i respekt både offensivt som defensivt.

Samlet virker holdet ramt på selvtilliden.

I nu 11 kampe mod de 5 andre i slutspillet, har man formået een enkelt sejre, og det var i første kamp sidste efterår.

De næste 2 kampe viser om det kan ændres.
Senest rettet af FCM2000 2. apr 2017, 20:34, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Fed kamp af poul... og også godt kæmpet af gutterne! Men det ændrer ikke noget på den katastrofe vi er igang med.... Der er INTET koncept!! Er det 6 points i 9 kampe nu...Hr Thorup...?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kun en heldig storetå fra Rønnow gjorde forskellen idag i 2 halvleg. Vi havde fortjent 1 point men når ikke alle spillere deltager med at forsvare når der er behov for det, så ender det ofte galt og det kan man ikke klandre Thorup for. Uheldigvis kan vi kun udskifte 3 spillere i kampen.

Christian

Indlæg af Christian »

Hvor er det bare ærgerligt vi ikke kommer fra Brøndby med point.
Flot kæmpet lige til det sidste af alle mand. Særligt ros til Paul som begynder at ligne en stjerne, og Halsti, som jeg synes spillede sin bedste kamp for os.
Alle har det svært mod Brøndby, og vi gav dem kamp til stregen.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg har set Spjald IF spille bedre taktisk og med mere sjæl end vi gør.. Paul score mål og det er da både positivt og fedt! men synes faktisk det er ret heldig han kommer i situationerne til det.. Synes vores spil er energi forladt og kedelig. Det er tydeligt at se vi ikke kan tåle, at komme under pres. Det her ændre sig ikke før Thorup er væk. Sker det ikke snart vil jeg gå så langt som, at sige det er uprofessionelt.

Det er jo ikke fordi han ikke har haft chancen til, at vise hvad han kan få ud af truppen og det er altså ikke fordi jeg forventer vi vinder hver kamp eller bliver mestre (jeg sagde top6 inden sæson start) Men at holdet spiller som de gør og ikke viser gejst, det fortæller mig Thorup ikke er den rette mand.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Paul var skarp i dag og vi kan takke ham for at vi ikke blev fuldstændigt skilt ad, hvor første halvlegs første 30 -35 min var der ikke bare klasse forskel, men det var en fodbold lektion, hvor vi ikke var andet en simple statister og vi skal være glade for at de trods alt var så uskarpe som de var og ikke lukkede kampen tidligt. Paul hiver os ind i kampen, med et brag af et hug.
At Thorup så står i pausen og siger at Bif kun havde et par skud/chancer, når statistikken sagde 11 -1, viser også bare hvor langt fra virkeligheden den mand egentlig er, han er jo helt væk. Glæder mig personligt til han fiser af.
Holdet skal dog have ros for at kæmpe sig tilbage ind i kampen og faktisk bringe noget spænding og vi var klart bedre med i anden halvleg og satte også Bif under pres i perioder. Med lidt held kunne vi have hentet et point, men jeg syntes ikke at det er ufortjent at Bif tager sejren. 17 point fra anden og er det 26 fra første pladsen, siger vel også i sig selv det hele.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Sahl skrev:
2. apr 2017, 20:49
Men at holdet spiller som de gør og ikke viser gejst, det fortæller mig Thorup ikke er den rette mand.
At dømme ud fra kampen i dag, så er det der simpelthen ikke rigtigt. De kæmpede da for vildt? Som jeg så det, var der ingen spillere der på noget tidspunkt lagde sig ned. Det er jo også derfor at vi kommer tilbage og får lagt tryk på Brøndby.

Men kigger man på de første 20-30 minutter af 1. halveg, så var det helt forfærdeligt at se på. Vi er jo heldige med ikke at være med bagud med to mål. Vi bliver helt kørt over af deres pres. Brøndby er også dygtige i den fase, men derfor skal vi stadigvæk kunne stå bedre imod.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

pr0j3ct skrev:
2. apr 2017, 21:04
At Thorup så står i pausen og siger at Bif kun havde et par skud/chancer, når statistikken sagde 11 -1, viser også bare hvor langt fra virkeligheden den mand egentlig er, han er jo helt væk. Glæder mig personligt til han fiser af.
Brøndby skød meget, men det var altså ganske ufarligt. Set over hele kampen, har vi vel de fleste store chancer. Så synes altså ikke, at det er helt væk. BiF var gode de føste 30, men efter det synes jeg der er 30 lige minutter, hvorefter vi sidder ret massivt på det de sidste 30.

Besvar