SL: Randers vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Jeg synes Thorup pisser på Bruninho. At han ikke får chancen langt før er vanvid, og at han så får den 10 sekunder før tid er, at gøre nar af ham. Bruninho så heller ikke synderligt tilfreds ud, men det er på niveau med Thorups generelle mangel på mandskabspleje.

Desuden en elendig kamp hvor vi ligeså vel kunne have tabt. Duelund og Andersen over niveau, Rømer langt under igen. Det er gabende kedeligt at se os spille fodbold.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
24. feb 2017, 22:11
Steffen am skrev:
24. feb 2017, 22:07
Vijen skrev:
24. feb 2017, 22:01
Hvorfor må Bruninho ikke få chancen med noget ordentlig spilletid, nu Paul ikke har lavet noget specielt??
Hehe, fedt tidspunkt du skrev. :lol: :lol:
Tænkte egentlig det samme, var overbevist om det ville ske tidligere,
men ok mål :D
Haha ja, det var god timing..

Men den der dobbelt udskiftning til sidst, det er jo at tage pis på spillerne. Nå Simon Kroon, hvordan var din debut for FCM - Det var 15 gode sekunder... :shock:
Ja, det var ikke vanvittigt. Men så gik der nogle sekunder med det.
Men er det ikke noget med spillerne får bonus alt efter om de er på banen. Lønnen for de 15 sekunder har nok været ok. ;)
Men ja, lidt specielt.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Fedt, fedt, fedt med 3 points. De var de vigtigste. Nu tror jeg på top 6, så f**** at vores spil kunne have været bedre.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvad sker der i øvrigt for at Randers kun bruger 2 udskiftnigner, og deres første er en overskudsspiller i fucking Viborg.
Tror da helvede de ikke kan scorer.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Lund7400 skrev:
24. feb 2017, 22:14
Jeg synes Thorup pisser på Bruninho. At han ikke får chancen langt før er vanvid, og at han så får den 10 sekunder før tid er, at gøre nar af ham. Bruninho så heller ikke synderligt tilfreds ud, men det er på niveau med Thorups generelle mangel på mandskabspleje.

Desuden en elendig kamp hvor vi ligeså vel kunne have tabt. Duelund og Andersen over niveau, Rømer langt under igen. Det er gabende kedeligt at se os spille fodbold.
Ja, for man skal da endelig ikke glæde sig over 3 points. Så hellere svine træner og spillere som lige har kørt en sejr hjem mod en svær modstander på udebane...

/Cortez

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

En heldig sejr på baggrund af en på dagen kanon god målmand, mod et hold som ikke har vundet, endsige fået point eller scoret de sidste 5 kampe. Ja, det er da i sandhed overvældende.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Lund7400 skrev:
24. feb 2017, 22:20
En heldig sejr på baggrund af en på dagen kanon god målmand, mod et hold som ikke har vundet, endsige fået point eller scoret de sidste 5 kampe. Ja, det er da i sandhed overvældende.
Det sagde jeg ikke (at det er overvældende), men 3 points er 3 points. Og så dårligt spiller vi altså heller ikke. Det kan snildt blive bedre, det medgiver jeg, men få nu da for pokker lidt glæde ind i kroppen. Det var vigtige skridt mod slutspillet...

/Cortez

Noerum

Indlæg af Noerum »

Dejligt med en sejr! Flot kamp af Duelund, han virker bare bedre inde centralt.

Hvorfor fanden er det, at ledelsen ikke vil forlænge med Mikkel Andersen? Han er vores bedste keeper og vil rigtig gerne blive i klubben. Er det noget personligt mod Mikkel? Har han for høje lønkrav? (det tvivler jeg stærkt på) Eller hvad er det?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Noerum skrev:
24. feb 2017, 22:38
Dejligt med en sejr! Flot kamp af Duelund, han virker bare bedre inde centralt.

Hvorfor fanden er det, at ledelsen ikke vil forlænge med Mikkel Andersen? Han er vores bedste keeper og vil rigtig gerne blive i klubben. Er det noget personligt mod Mikkel? Har han for høje lønkrav? (det tvivler jeg stærkt på) Eller hvad er det?
Som jeg har forstået det er FCM også interesseret i at forlænge, men Andersen vil gerne have et form for tegn på at han er 1. målmand, og kommer til at spille mere. Og det er selvfølgelig en udfordring når Dahlin har kontrakt 1,5 år endnu, og er bedre på top niveau.

Min konklusion vil så være at det er sålænge siden Dahlin har været på 100 %, og Andersen har gjort det skide godt. Så håber på man satser på ham fremadrettet. I dag spillede han sig i hvert fald ikke af, har svært ved at forestille mig man tager ham af holdet.
Hvis man skal være lidt konstruktiv omkring det, kan man sige at Dahlin er tilbage i fuld træning, og måske har det oppet Andersens spil?

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

For dælan da Mikkel Andersen var klasse. Han holdt os inde i kampen med 3-4 fantastiske redninger. Uden hans præstation havde det set sort ud.
Men energien er god, vi kæmper godt. Smukt mål af Duelund, men også en misset friløber.

3 point, det allervigtigste. Det er stadig tidligt på forår-sæsonen, forhåbentlig kommer der mere slutprodukt på spillet hen af vejen :-)

WBW

Indlæg af WBW »

I min øjne er mange FCM fans nu også gode til at snakke Mikkel Andersen bedre end han reelt set er.

Javist, han spiller en fin kamp idag, men det vurderer jeg nu mere til at skyldes den manglende kvalitet i Randers' afslutninger. Alle deres store chancer ender i afslutninger der sidder lige på Mikkel Andersen. Hvis han ikke havde reddet dem havde det været kæmpe drops.

Niveaumæssigt er Mikkel og Dahlin helt lige i mine øjne, med forskellige spidskompetencer. Så kan man foretrække det man synes bedst om ved en keeper.

Med det sagt, lækkert med 3 point! Selvom historien fortsætter med dårligt spil samt ingen udvikling i spillet.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg mener ikke Dahlin er bedre på toppen. Desuden når han aldrig derop, fordi han er skadet så tit.

I mine øjne bør man forlænge med Mikkel i en 3-4 år og så forsøge at afskibe Dahlin til sommer.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Mikkel er min favorit. Han har noget attitude som Dahlin ikke har og som er en mangelvare centralt i forsvaret.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vijen skrev:
24. feb 2017, 22:11

Men den der dobbelt udskiftning til sidst, det er jo at tage pis på spillerne. Nå Simon Kroon, hvordan var din debut for FCM - Det var 15 gode sekunder... :shock:
Jeg har ikke set andet end målene fra kampen, så dette er det eneste jeg kan kommentere på. Det lyder komplet vanvittigt at udskifte to mand med 15 sekunder igen. Give en mand debut med 15 sekunder igen er også at pisse på manden i bund og grund, selvom han trods alt er på arbejde. Fedt at holde sin debuttale i omkældningsrummet bagefter....
Jeg har aldrig forstået de her komiske indskiftninger til slut. Tror det mere er noget psykologisk for trænerne selv, et eller andet med at de så føler, at de har vist noget taktisk snilde. Dommerne har sgu lært at stoppe tiden med det samme man skifter ind på det tidspkt i en kamp for at løbe sekunder af klokken. Men med Johansens præstation i sidste runde ved vi selvflg at den sidste idiot ikke er født endnu
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Sniper

Indlæg af Sniper »

Jeg skulle lige sove ovenpå kampen i går så jeg ikke fik skrevet alt muligt i arrigskab. Men her til morgen er følelsen der bare stadig.
Følelsen af at vi spiller langt under niveau og at træneren laver nogle sindsygt dårlige dispositioner.

Thorup skal holde op med at påstå at man kun spiller en lang bold på Poul 2-3 gange i løbet af en kamp. Der blev spillet op på Poul konstant i går, kedeligt og ALT for forudsigeligt.
Kampen i går udstillede også flere gange hvorfor Poul aldrig bliver en topangriber, hvor mange gange skete det ikke at han tonsede bolden ud af banen uden at have den fjerneste ide om hvor bolden røg hen?-er mig simpelthen en gåde at han stadig får så meget spilletid. Eneste gode aktion fra ham var målet, men det skal i mine øjne ikke være incitament til at starte næste gang.
Så vælger man som sædvanlig at skifte ynglingen Borring ind, i stedet for en mand med 10 gange så meget udviklings potentiale og gennemslagskraft(Andersson) eller give debut til Kroon. Hvad er det der er imellem Borring og Thorup?-et eller andet forhold har de i hvertfald det er jeg sikker på.
Indskiftningerne af Kroon og Bruninho er så latterlige at de fortjener en reprimande, jeg mener simpelthen at Steinlein burde banke i bordet her, sådan behandler man sq ikke spillere og slet ikke spillere man kan bruge og lige har købt.
Duelund, Andersen, Novak og NK synes jeg spillede fornuftigt og rart at Kian og Riis igen får et cleansheet til at booste selvtilliden på.

Utroligt man skal sidde og være sur og gal når holdet lige har vundet men jeg synes at vi spiller alt for ringe i perioder, det virker slet ikke som om der er andre planer end at spille op på Poul og så se hvor han ligger den af hen. Folk som Rilwan og Wikheim dribler og dribler men når der så skal afleveres eller skydes på mål så er teknikken lige så ringe som min. Wikheim fik en assist og en masse driblinger til sine stats i går men jeg synes ikke han var ret god til at finde sine medspillere. Rilwan er overalt men han laver dæleme også mange fejl.

Nå men de 3 point kan ingen tage fra os og de luner gevaldigt på kontoen og dem er jeg super glad for, nu håber jeg bare spillet bliver bedre og knap så meget spilletid til Poul og Borring så skal det hele nok gå :-)

Besvar