Den daglige træning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
admin 3

Re: Den daglige træning

Indlæg af admin 3 »

Arff skrev:
admin 3 skrev:
Arff skrev:
Lige for en god ordens skyld, så lad være at poste startopstillinger, dybere taktiske ting, og andre ting som kan give en kommende modstander en fordel, for så ender det med at træningerne bliver lukket, og det er ikke i nogens interesse. Jeg ved også, at admins altid sletter sådanne indlæg, hvilket er forståeligt :-)
Jeg kan fortælle at vi er blevet bedt om det af den sportslige stab, da vi ikke ønsker at hjælpe modstanderne.
Dvs. at man heller ikke kan poste sit "gæt" på en startopstilling til kommende kamp, hvis man har været nede og se afsluttende træning ;-) Også selvom den er svær at gennemskue, da de ikke direkte træner den længere.

Folk er selvfølgelig også velkomne til at bede hinanden om at observere, kigge eller lign., hvis man har noget man gerne vil have svar på.
Ja. Hvis man har været nede og få direkte viden, så hold den af graven og andre media. Vi ønsker vel alle det bedste for vores hold.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Sniper skrev: Fed tråd Arff. Det er fantastisk at læse om dine observationer. Håber den bliver vedvarende.
Får sq lidt våde øjne af at læse om VdV :D det er netop det du skriver jeg drømte med denne transfer. Håber inderligt han kan holde sig skadesfri og hjælpe os til nye højder.
Har du et indtryk af Gustav og Bruninhos form?-ser de gode ud? :?: :lol:
Så længe jeg har mulighed for det, bliver jeg ved med at lave lidt updates :-) Regner med at følge med i morgen og torsdag også, så der kommer også lidt, hvis der sker noget interessant.

Wikheim trænede kort med mandag, indtil de gik over i intervalspillet, hvor han så gik ud, fordi han ikke havde været igennem de fysisketest. Både Bruninho og Wikheim var igennem testene i dag, men jeg kender ikke meget til resultaterne, udover at den ene skulle have været bedre end den anden, og at det ikke skulle sige ret meget :-)

Wikheim så spændende ud, men de spillede kun det før omtalte spil med fokus på genpres, og der indgik han fint i kombinationerne, og var god til at slippe bolden hurtigt, for derefter at søge ny position så han var spilbar igen. Han ser hurtig ud, driblestærk og har ser umiddelbart også spillet fornuftigt, selvom det er meget svært at analysere ham på en enkelt øvelse i 30 minutter.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Kort om dagens træning:

Både Wikheim og Bruninho trænede fuldt med, og træningen var mere kamprelateret i dag, så derfor kan jeg ikke skrive for meget om træningen. Fokus var det samme som de forgangne dage i denne uge, hvor det var presspil, genpres og omstillinger offensivt og defensivt - det blev både trænet på fuld bane med 11v11, og på 3/4 bane, hvor det var 5v4.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:Kort om dagens træning:

Både Wikheim og Bruninho trænede fuldt med, og træningen var mere kamprelateret i dag, så derfor kan jeg ikke skrive for meget om træningen. Fokus var det samme som de forgangne dage i denne uge, hvor det var presspil, genpres og omstillinger offensivt og defensivt - det blev både trænet på fuld bane med 11v11, og på 3/4 bane, hvor det var 5v4.
Kunne godt ligne der er kommet noget speed ind på holdet.
https://www.youtube.com/watch?v=cgVyrEWyBgc

De kunne godt holde til det?

Gætter på det er filmet fra 11 vs. 11 spillet
Ved du hvorfor Raahauge har taget det ene bur?

Off-topic,
Nogen anelse om hvor sangen er fra?

Noerum

Indlæg af Noerum »

Ser Bruninho vild ud?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
De kunne godt holde til det?

Gætter på det er filmet fra 11 vs. 11 spillet
Ved du hvorfor Raahauge har taget det ene bur?
Nu var det ikke en hård træning, så ja, de fleste ville kunne have klaret intensiteten i dag. Wikheims fysiske test var fornuftig, mens Bruninho's var knap så god, hvilket også resulterede i at han skulle løbe efter de andre var smuttet i styrkelokalet efter træningen.
Noerum skrev:Ser Bruninho vild ud?
Han står ikke knivskarp endnu, men man kan se tegningerne til noget spændende - god speed på de første meter, fysisk stærk, driblestærk og en glimrende venstre fod. Han mangler noget kamptræning, og måske også nogle procenter ift. at ramme sin topform. Hvordan han klarede sin fysiske test finder vi ud af i morgen når truppen bliver offentliggjort.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Dagens træning var kamprelateret, hvor der blev spillet 11v11 med fokus på de taktiske detaljer som trænerteamet mener kan lukke op for Esbjergs defensiv. Efterfølgende gik start-11 ned og øvede standarder, mens den resterende del af truppen spillede noget kamp.

Bruninho fik igen i dag noget ekstra løb efter træningen.

Ellers er der ikke meget at sige om dagens træning, udover at Steinlein kom ud og tog et spil fodtennins med Søren Ross, min lillebror og jeg, hvor Steinlein og jeg selvfølgelig vandt ;-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Selv om det er lang tid siden jeg har ham spille, så håber jeg at det lykkedes ham at kæmpe sig til en startplads i truppen. Synes han kan udvikle sig og har potentiale til at blive en god fcm'er. Er vild med hans hurtighed.

http://m.aoh.dk/artikel/ung-nigerianer- ... -spilletid

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

TrueWolfMidt skrev:Selv om det er lang tid siden jeg har ham spille, så håber jeg at det lykkedes ham at kæmpe sig til en startplads i truppen. Synes han kan udvikle sig og har potentiale til at blive en god fcm'er. Er vild med hans hurtighed.

Jeg tror ikke det kommer til at ske, selvom jeg faktisk har været imponeret over hans niveau i denne uge. Han kommer tættere på holdet, det er der ingen tvivl om, problemet er bare, at han taktisk er dårlig og uskolet. Jeg er ikke i tvivl om, at han havde været førsteholdsspiller nu, hvis han havde haft samme forudsætninger som Sly, Izu, Rilwan ect. havde, hvor de kom som 15-årig.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
TrueWolfMidt skrev:Selv om det er lang tid siden jeg har ham spille, så håber jeg at det lykkedes ham at kæmpe sig til en startplads i truppen. Synes han kan udvikle sig og har potentiale til at blive en god fcm'er. Er vild med hans hurtighed.

Jeg tror ikke det kommer til at ske, selvom jeg faktisk har været imponeret over hans niveau i denne uge. Han kommer tættere på holdet, det er der ingen tvivl om, problemet er bare, at han taktisk er dårlig og uskolet. Jeg er ikke i tvivl om, at han havde været førsteholdsspiller nu, hvis han havde haft samme forudsætninger som Sly, Izu, Rilwan ect. havde, hvor de kom som 15-årig.
Bare ærgerligt, ligner stærkt mønster.
Ville gerne have set hvordan Musehiru, Razak, David og Paul havde set ud hvis de havde kommet herop i samme alder som Sly, Hassan og Izunna. Kunne have været farligt :D

Tænker det er overvejelsen værd om vi skal fortsætte Ebedebei akademiet, eller opgradere det, som jeg forstår Nordsjælland forsøger med Right To Dream.
Samson og Frank er vel også de eneste der er hentet herop siden David?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Bruninho så skarp ud til dagens træning - gode relationer med medspillerne, cool foran målet, men det der overraskede mig mest, var hvor god han var i presspillet. Han ser bedre og bedre ud, og ligner allerede en mand der kan tilføre holdet noget af det vi mangler. Hans teknik fejler ingenting (fremragende), han traf nogle gode beslutninger ift. om han skulle aflevere, vende med bolden eller afslutte i dag.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Arff skrev:Bruninho så skarp ud til dagens træning - gode relationer med medspillerne, cool foran målet, men det der overraskede mig mest, var hvor god han var i presspillet. Han ser bedre og bedre ud, og ligner allerede en mand der kan tilføre holdet noget af det vi mangler. Hans teknik fejler ingenting (fremragende), han traf nogle gode beslutninger ift. om han skulle aflevere, vende med bolden eller afslutte i dag.
Ved du om han kunne være aktuel til den kommende weekends kamp i Odense?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

KingJohn skrev:
Arff skrev:Bruninho så skarp ud til dagens træning - gode relationer med medspillerne, cool foran målet, men det der overraskede mig mest, var hvor god han var i presspillet. Han ser bedre og bedre ud, og ligner allerede en mand der kan tilføre holdet noget af det vi mangler. Hans teknik fejler ingenting (fremragende), han traf nogle gode beslutninger ift. om han skulle aflevere, vende med bolden eller afslutte i dag.
Ved du om han kunne være aktuel til den kommende weekends kamp i Odense?
Mit bud er næsten lige så godt som dit :-) Men jeg tror umiddelbart godt han kunne være med i truppen, for ellers havde han nok fået spilletid for reserverne i går. Personligt håber jeg han erstatter Paul i truppen, som trænger til et wakeup call ud over det sædvanlige.

Fenris

Indlæg af Fenris »

Det er altså konge du gider smide en update herinde i ny og næ :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Fenris skrev:
Det er altså konge du gider smide en update herinde i ny og næ :)
Selvfølgelig. Folk er som sagt velkomne til at smide spørgsmål afsted, og hvis nogen har noget de gerne vil høre nærmere om, eller noget jeg skal kigge lidt efter til en træning, så smid et post, og så holder jeg øjne og øre åbne næste gang jeg kommer forbi bane 1.

Besvar