Kongeren82 skrev:Steffen am skrev:Mike80 skrev:Dahlin
Bak-Bangaard-Kian-Novak
Sparv
Kadlec-Singh-Poulsen-Sisto
Pusic
bænk: Rømer-Budarov-Olsson-Hassan-Duelund-Mikkel a.
Gætter på at du bevidst vil drille.
1. Flere spillere der plejer at spille i den anden side
2. Igen 6 spillere på bænken.
3. Lidt op og ned i store og små bogstaver.
Og ja, overskriften hjælper ikke.
Overskriften er undertegnedes ansvar, havde jeg vidst det ville ødelægge din weekend, havde jeg undladt det!
Overskriften er da perfekt. Den ser åndsvag ud pga Åb. Det kan da ikke være andet end perfekt og jeg gik da i den vildfarelse at det var hensigten.
Jeg håber på at vi får Singh at se, men hvis vi kigger på hvad Thorup har af muligheder, så skal der sidde store navne på bænken - og tribunen! Vanvittig midtbane vi har når den er skadesfri. Nu har jeg ikke set Singh spille, så kender ham ikke, men roserne fra Norge er jo ret store. Hvis han er så god som jeg tror og håber han er, så har vi den bedste midtbane i klubbens historie. Vi har et fremragende angreb. Forsvaret er jeg noget mere lunken ved.
Jeg tror at Thorup roterer på et par pladser på midtbanen. Olsson får en puster og dermed en startplads mod FCK. Kadlec og Pusic starter begge, det samme gør Jacob Poulsen. Det er meget vigtigt vi får ham i gang. Sparv starter både mod FCK og Åb.
KBB er næppe klar endnu. Rømer starter derfor og skal bruge en mere defensiv wing, derfor kommer Royer til at starte i højre side.
I forsvaret tror jeg at Thorup vil have bygget relationerne mellem Bodurov og Kian op så hurtigt som muligt og derfor bliver det småt med spilletid igen igen for Banggaard her i foråret. Spørgsmålet er så om han kan finde sig i det.
Mit bud:
Andersen
Römer - Kian - Bodu . Novak
Royer - Sparv - JP - Sisto
Kadlec
Pusic
Singh kommer på banen i løbet af kampen, måske endda for Sparv afhængig af kampens forløb. Sisto bliver skiftet ud til fordel for Rilwan med 20 minutter igen.