OPTAKT: FCM vs. Southampton

Om FC Midtjylland og Black Wolves
5915

Re: OPTAKT: FCM vs. Southampton

Indlæg af 5915 »

Glæææææder mig sindssygt til kampen i morgen....
Var en af de uheldige som ikke kom med til Southampton :-( hvilket selvfølgelig var en GIGA skuffelse...
Så jeg håber virkelig at alle glemmer den Midt/vestjyske forlegenhed, får fingrene op af lommerne og giver den MAX gas på lægterne.....
Det skylder vi spillerne og ikke mindst os selv samt alle dem der ikke nåede at få billet.....
Det kunne være super fedt hvis der kom fokus og MEGA tryk på det sidste kvarter.....hvor spillerne sikkert er ved at være flade.
Man kunne måske prøve noget nedtælling og bølge....måske man lige trænger til at komme op af stolene ;-)
Mangler forresten "Vi er Jyderne" når vi møder Kjøbenhavnerne.....
Rigtig rigtig god kamp i morgen....håber f.... vi chokerer fodbold Europa og gør det "umulige".....
FCM- always

THenry

Indlæg af THenry »

Truppen er udtaget. http://fcm.dk/nyheder/truppen-med-southampton-fc

19 mand er udtaget, så en sis fra til sidst. Positivt at hverken Francis, Munksgaard eller andre forsvarsreserver ikke er udtaget. Det giver mig forhåbning om at Svia er klar. Mon ikke Bak godt kunne være blandt de 18, da vi ikke har andre garderingen udover Banggaard, hvis Bak sorteres fra.

Det ligner at vi kan stille noget nær det stærkeste, som vi kan.

Mathias

Indlæg af Mathias »

Er der nogen der ved om der er arrangeret noget TIFO i morgen? Vi har behov for al den stemningsopbygning vi kan få. Hvad med de store flag der er i BW - kommer de med? Vi SKAL kreere en International stemning imorgen. fed inspiration i går fra Malmø...det viser sku at vi nordboere godt kan gå amok.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Der er noget TIFO arbejde i gang.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber der er den fedeste stemning i truppen idag og en tro på at det er muligt at komme videre. På med jahatten.

Citat fra aoh:
Sportsligt kan det også blive rigtigt spændende hvis FCM går videre. Bliver seedningslagene, som de tegner til, vil FCM eksempelvis kunne trække en pulje med Borussia Dortmund fra øverste lag, Liverpool fra andet lag og Fenerbahce med Simon Kjær og Robin van Persie fra tredje lag.

Det ville være fantastisk at skulle møde disse 3 hold hvis lodtrækningen faldt sådan ud.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

ihertfald mere spændende end en formodet pulje der kunne hedde:

Dnipro
Victoria PLzen
Lech Poznan

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det er vel sjovere at have en bedre mulighed for at få en 2. plads i puljen frem for at blive kørt over i alle kampe og få 0 point?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Først et mesterskab, så et EL gruppespil, så en pokaltitel, så et mesterskab mere, så et CL gruppespil!
Den køber jeg gerne! :D

Først og fremmest var det nu bare så vigtigt, at vi vandt mesterskabet sidste år. Det var det største for mig. Et EL-gruppespil oveni vil være fantastisk, men livet går også videre, hvis det ikke bliver denne gang. Jeg håber dog på et elektrisk MCH i aften, hvor Southampton måske kan blive overraskede trods de mere beskedne forhold i Danmark.

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

TrueWolfMidt skrev:Citat fra aoh:
Sportsligt kan det også blive rigtigt spændende hvis FCM går videre. Bliver seedningslagene, som de tegner til, vil FCM eksempelvis kunne trække en pulje med Borussia Dortmund fra øverste lag, Liverpool fra andet lag og Fenerbahce med Simon Kjær og Robin van Persie fra tredje lag.

Det ville være fantastisk at skulle møde disse 3 hold hvis lodtrækningen faldt sådan ud.

Undskyld, men det er da lige præcis sådan nogle uambitiøse tanker vi skal have væk, hvis vi vil være en mesterklub. Os fans skal da helt klart foretrække hold, vi har en menneskelig chance for at slå og evt. gå videre.
Det der med at vi tager de europæiske kampe, som noget hvor vi kan opleve noget, er den sygdom vi skal have væk fra Midtjylland.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Xinx skrev:
TrueWolfMidt skrev:Citat fra aoh:

Undskyld, men det er da lige præcis sådan nogle uambitiøse tanker vi skal have væk, hvis vi vil være en mesterklub. Os fans skal da helt klart foretrække hold, vi har en menneskelig chance for at slå og evt. gå videre.
Det der med at vi tager de europæiske kampe, som noget hvor vi kan opleve noget, er den sygdom vi skal have væk fra Midtjylland.
Vil klart hellere til Tyskland, England og Tyrkiet og se fodbold end til Ukraine, Polen og Tjekkiet og hvis vi skulle gå videre i aften, hvor store er vores chancer så pludselig blevet for at vinde disse kampe. Modstanderne i de kommende kampe / næste runde må formodes at være noget bedre end dem vi tidligere har mødt. Altså nok ikke mulighed for mange point.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ikke så skidt for os.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... mp/5703396

Så håber vi lige at vores boldkunstner laver noget vildt mod Southampton.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... on/5703760

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu skal vi lige over aftenens kamp, inden jeg gider forholde mig til modstandere i et gruppespil ;-) :mrgreen:

Jeg ser det egentlig som fifty-fifty i aften. Det er fint nok vi underspiller, og der er dæleme også klasseforskel fra Premier League til Superligaen. Men det er to gange 11 spillere som står overfor hinanden, vi har hjemmebane fordel på en hamrende stærk hjemmebane, det handler kun om 90 minutters fodbold. Vi skal tro på det og tro kan flytte bjerge :geek:

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

TrueWolfMidt skrev:Vil klart hellere til Tyskland, England og Tyrkiet og se fodbold end til Ukraine, Polen og Tjekkiet og hvis vi skulle gå videre i aften, hvor store er vores chancer så pludselig blevet for at vinde disse kampe. Modstanderne i de kommende kampe / næste runde må formodes at være noget bedre end dem vi tidligere har mødt. Altså nok ikke mulighed for mange point.
Du starter med at sige, at du helst vil klart til bestemte lande/byer. Allerede der tænker du ikke på klubben, men på selv at have en oplevelse. Fred da være med det, men jeg synes ikke at det er en mesterklub værdigt at have for mange fans der tænker sådan.

Og vi har klart større chance for point og dermed flere penge (pga. bonusser), hvis vi møder modstandere fra Polen og Tjekkiet. Hvordan kan man overhovedet være i tvivl om det?

oros

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Nu skal vi lige over aftenens kamp, inden jeg gider forholde mig til modstandere i et gruppespil ;-) :mrgreen:

Jeg ser det egentlig som fifty-fifty i aften. Det er fint nok vi underspiller, og der er dæleme også klasseforskel fra Premier League til Superligaen. Men det er to gange 11 spillere som står overfor hinanden, vi har hjemmebane fordel på en hamrende stærk hjemmebane, det handler kun om 90 minutters fodbold. Vi skal tro på det og tro kan flytte bjerge :geek:
Vi skal kun flytte ét bjerg - det hedder Southampton ! Lad os så flytte det - sammen! ;)

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Xinx skrev:
TrueWolfMidt skrev:Vil klart hellere til Tyskland, England og Tyrkiet og se fodbold end til Ukraine, Polen og Tjekkiet og hvis vi skulle gå videre i aften, hvor store er vores chancer så pludselig blevet for at vinde disse kampe. Modstanderne i de kommende kampe / næste runde må formodes at være noget bedre end dem vi tidligere har mødt. Altså nok ikke mulighed for mange point.
Du starter med at sige, at du helst vil klart til bestemte lande/byer. Allerede der tænker du ikke på klubben, men på selv at have en oplevelse. Fred da være med det, men jeg synes ikke at det er en mesterklub værdigt at have for mange fans der tænker sådan.

Og vi har klart større chance for point og dermed flere penge (pga. bonusser), hvis vi møder modstandere fra Polen og Tjekkiet. Hvordan kan man overhovedet være i tvivl om det?
Klubben bliver da langt bedre eksponeret i Tyskland, England og Tyrkiet og det er med til at bringe værdi af spillere og klub op. Klubben vil også helst til de byer, der er også flere penge i tv rettigheder osv. Sportsligt er det også en fordel at vi kan blive matchet mod hold på en hylde eller to over os. Så der er mange fordele ved at møde de store.....

Men lad nu liiiige spillerne gøre jobbet færdigt i aften først, der er lang vej endnu.

Kæft der bliver knald på, byen summer af forventning og fulde englændere!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar