Nogen der kan komme med en lille Update på
Hvordan Erik og Polle har gjort det indtil videre?
Enig. Erik spillede en dårlig, en middel og 2 godkendte halvlege hverken mere eller mindre. Han imponerede ikke stort men faldt absolut heller ikke mere igennem igår end så mange af de andre defensivt. Arbejdsbetingelserne var bare ikke, som påpeget, i top. Daniel Wass leverede vel den dårligste landsholdspræstation i nyere tid de først 45 min mod Frankrig og blev fortjent hevet ud i pausen. Simon Kjær var absolut heller ikke overbevisende i 1. Halvleg igår ligesom Boilesen og Kvist langt fra overbeviste. Vi var generelt som hold rimelig overmatchet, og jeg syntes Erik gjorde hvad han kunne og fik vist ro og sikkerhed på bolden i det fremadrettede spil, ligesom han også i glimt fik vist fysikken mod Giroud.Uldkraemmeren skrev:Han mangler noget ja, men han har godt nok heller ikke fået gode arbejdsbetingelser. Wass væltede rundt og kostede to scoringer i den første kamp hvor Simon Kjær heller ikke var for sikker. I går var det Boilesen der sejlede totalt, hvor han mange gange stod for lavt placeret og solgte de andre forsvarsspillere. Erik gjorde det fint da nerverne var væk efter den første halveg af den første kamp. Han kom i går frem til en offensiv hovedstødsmulighed og var god i duellen mod Olivier Giroud der er Premier Leagues farligste mand målt på spilminuttter. Der er et kæmpe potentiale for Sviatchenko, også på landsholdet. Det at han nu har to landskampe på CVet kan snildt have lagt et par millioner oveni prisen på ham. Det vigtigste er at han bestemt kan være sin indsats bekendt, har fået en stor oplevelse i bagagen og kan vende 15 % mere sulten og stærk tilbage til FCM. Det bliver uvurdeligt i det næste halve år. Samtidigt er det godt at Jakob Poulsen også fik noget spilletid.
Glæder mig da klart mest på klubbens vegne. Klubben over spillerne anyday!974 skrev:Dejligt at folk kan glæde sig over at vi har en spiller i truppen, som måske nu har en højere salgsværdi![]()
Jeg glæder mig mest på Eriks vegne, og tænker at det forhåbentligt kan løfte hans spil endnu mere
Men er dog bestemt ikke ked af den anden værdi også, skal det lige siges... så...