Landshold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Densestar7430

Re: Landshold

Indlæg af Densestar7430 »

Har først lige fået tændt for landskampen.

Nogen der kan komme med en lille Update på
Hvordan Erik og Polle har gjort det indtil videre? :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

De gjorde det godt begge to. Jacob havde haft maveonde, sagde Olsens i studiet bagefter, så han kunne ikke mere end en halvleg. Erik var lidt nervøs i starten, naturligt nok, men spillede en god kamp :-)

"Vi" havde også Kjær og Simon Poulsen på banen, og Lössl på bænken. Stor FCM aften :mrgreen:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

U - 21 landskamp på Dr3 nu kl. 18.00

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Denne tråd skal flyttes til "Alt det andet" forum, da det ikke handler om FCM eller BW.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Hej Hekler.

Så kom dommeren om rigtig og forkert debat herinde på banen igen.

Som du kan læse i første indlæg startede jeg tråden i forbindelse med udtagelse og chance for repræsentation af FCM spiller blandt Olsens udvalgte? (Altså FCM relateret) Efterfølgende er den blevet brugt som debat iforhold til landsholdsaktuelle FCM spillere, bedømmelse af Erik og Jacob præstation m.v. (Altså ALT sammen FCM relateret iforhold til landsholdet)

Du har selv sidst været aktiv med indlæg i "Brentford" tråden her i selvsamme forum, hvor du bla. mener Brentfords ude sejr på 1-2 over Norwich er vigtig viden og åbenbart er mere FCM relateret end Erik's debut præstation i rødt og hvidt. Syntes du ikke det en dobbeltmoralsk holdning, og du måske bare skulle ignorere hvis ikke lige du syntes tråden er interessant istedet for (igen, igen, igen) at skulle lege dommer herinde?!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Griner... av.... hvor er den der "synes godt om" knap

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Hekler er en garvet troll til tider herinde, sådan har det været lige siden Ulvegravens begyndelse.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Skal love for Erik bliver testet på højeste niveau i dag!

Han skal spille overfor Giroud (Arsenal) griezman (atl. Madrid) og lacazette (Lyon)!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Stærkt af Erik at få genvalg. Og spændende at se ham testet af på allerhøjeste niveau! Flot..

Mike
Mike80

Noerum

Indlæg af Noerum »

Flot med to landskampe til Erik!

Men han mangler godt nok et stykke endnu. Men det er godt, at han får noget international erfaring. Det kan kun komme holdet til gode, når vi skal ud i Europa.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Han mangler noget ja, men han har godt nok heller ikke fået gode arbejdsbetingelser. Wass væltede rundt og kostede to scoringer i den første kamp hvor Simon Kjær heller ikke var for sikker. I går var det Boilesen der sejlede totalt, hvor han mange gange stod for lavt placeret og solgte de andre forsvarsspillere. Erik gjorde det fint da nerverne var væk efter den første halveg af den første kamp. Han kom i går frem til en offensiv hovedstødsmulighed og var god i duellen mod Olivier Giroud der er Premier Leagues farligste mand målt på spilminuttter. Der er et kæmpe potentiale for Sviatchenko, også på landsholdet. Det at han nu har to landskampe på CVet kan snildt have lagt et par millioner oveni prisen på ham. Det vigtigste er at han bestemt kan være sin indsats bekendt, har fået en stor oplevelse i bagagen og kan vende 15 % mere sulten og stærk tilbage til FCM. Det bliver uvurdeligt i det næste halve år. Samtidigt er det godt at Jakob Poulsen også fik noget spilletid.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Uldkraemmeren skrev:Han mangler noget ja, men han har godt nok heller ikke fået gode arbejdsbetingelser. Wass væltede rundt og kostede to scoringer i den første kamp hvor Simon Kjær heller ikke var for sikker. I går var det Boilesen der sejlede totalt, hvor han mange gange stod for lavt placeret og solgte de andre forsvarsspillere. Erik gjorde det fint da nerverne var væk efter den første halveg af den første kamp. Han kom i går frem til en offensiv hovedstødsmulighed og var god i duellen mod Olivier Giroud der er Premier Leagues farligste mand målt på spilminuttter. Der er et kæmpe potentiale for Sviatchenko, også på landsholdet. Det at han nu har to landskampe på CVet kan snildt have lagt et par millioner oveni prisen på ham. Det vigtigste er at han bestemt kan være sin indsats bekendt, har fået en stor oplevelse i bagagen og kan vende 15 % mere sulten og stærk tilbage til FCM. Det bliver uvurdeligt i det næste halve år. Samtidigt er det godt at Jakob Poulsen også fik noget spilletid.
Enig. Erik spillede en dårlig, en middel og 2 godkendte halvlege hverken mere eller mindre. Han imponerede ikke stort men faldt absolut heller ikke mere igennem igår end så mange af de andre defensivt. Arbejdsbetingelserne var bare ikke, som påpeget, i top. Daniel Wass leverede vel den dårligste landsholdspræstation i nyere tid de først 45 min mod Frankrig og blev fortjent hevet ud i pausen. Simon Kjær var absolut heller ikke overbevisende i 1. Halvleg igår ligesom Boilesen og Kvist langt fra overbeviste. Vi var generelt som hold rimelig overmatchet, og jeg syntes Erik gjorde hvad han kunne og fik vist ro og sikkerhed på bolden i det fremadrettede spil, ligesom han også i glimt fik vist fysikken mod Giroud.

Vi skal være glade for 2 landskampe på Cv'et til en af vores største salgsobjekter i sommerens vindue. Med den gode række af midterforsvarer vi har i dk. Vidner sådan 2 kampe om en hvis kvalitet og agenten (mellemhandleren) behøver jo ikke oplyse, at både Agger, Okore og Bjelland var skadet. ;)

Mike
Mike80

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Agger er jo altid skadet. Det er fornuftigt at prøve en som Sviatchenko af, for jeg tror ikke, Agger er på landsholdet efter Morten Olsen. Det holder han simpelthen ikke til.

Kjær, Bjelland og Okore er formentlig Eriks direkte konkurrenter (og samarbejdspartnere) de næste år.

974

Indlæg af 974 »

Dejligt at folk kan glæde sig over at vi har en spiller i truppen, som måske nu har en højere salgsværdi :roll:

Jeg glæder mig mest på Eriks vegne, og tænker at det forhåbentligt kan løfte hans spil endnu mere

Men er dog bestemt ikke ked af den anden værdi også, skal det lige siges... så... :mrgreen:

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

974 skrev:Dejligt at folk kan glæde sig over at vi har en spiller i truppen, som måske nu har en højere salgsværdi :roll:

Jeg glæder mig mest på Eriks vegne, og tænker at det forhåbentligt kan løfte hans spil endnu mere

Men er dog bestemt ikke ked af den anden værdi også, skal det lige siges... så... :mrgreen:
Glæder mig da klart mest på klubbens vegne. Klubben over spillerne anyday!
Høvdingen af Herning

Besvar