Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Indlæg af Ravnen »

Hvordan forholder I jer til Johan Langes kritik, og hvordan har I det med, at Johan Lange i bund og grund siger, at I altid fejler, når I er tæt på en titel?

- I vores ører er det et ligegyldigt kvæk fra en klub, der er presset og higer efter den succes, de ikke har smagt i rigtig lang tid.

Hvad tænker du om dette "angreb" og Ståle Solbakkens "angreb" tidligere på ugen på tv3sport.dk?

- Jeg tager det som udtryk for, at FCK er en presset klub med det klart største budget. Men de har desværre underpræsteret de sidste to sæsoner. Deres træner kommer med to fyringer i bagagen, og de er i år blevet tævet ud af Europa League, så det næsten var pinligt. Jeg tror, de har glemt, hvordan det er at vinde og ligge nummer et, og derfor forsøger de sig at tale sig selv op og andre ned.
Haha, godt svar :lol:

Det er da helt vildt som FCK er skinger i deres retorik :roll: :?

Men fint nok, alle ved vist hvad det gælder når fløjten lyder. Hvis vi før ikke var nok opsat, så er vi det nu :twisted:

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Jacob skrev:Han tænker vel på Bak, Sviatchenko, Lauridsen, Pione, Izunna, Sly? Ved godt nogen af dem først er kommet til som 2. års u17 og 1. års u19, men mon ikke han bare fortaler sig i sin iver :lol:

Rilwan er vel fra samme kuld som Sly, så han er vel med i samme skuffe... Marco? Duelund og Gemmer hvis de får spilletid...

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Helt sikkert, det var bare fra en formodet start-11 jeg nævnte :)

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Ok, men mener bare der står der i gennemsnit vil være 5-6 spillere....

altså kan den ene vel afløse den anden....

Men helt ok ;-)

Noe

Indlæg af Noe »

Jeg er enig i, at skænderiet i pressen ikke gavner, men nogle gange må man tage sig til hovedet:
Johan Lange skrev:- Der er nogle floskler, der hænger på FCK. Men det undrer mig, at fagfolk forsimpler tingene. Den primært største forskel på FCK og FC Midtjylland i efteråret var evnen til at score på dødbolde. De har scoret tæt på halvdelen af deres mål efter dødbolde, hvor vi kun har scoret ganske få, siger han.
Så Riddersholm forsimpler tingene, mens Lange er ude med den nuancerede analyse her, eller...?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... er-tingene

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber virkelig at vores spillere er 100 opsatte på at sætte FCK på plads når sæsonen starter så vi er fri for at hører alt deres spin og tuden i medierne.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:Jeg er enig i, at skænderiet i pressen ikke gavner, men nogle gange må man tage sig til hovedet:
Johan Lange skrev:- Der er nogle floskler, der hænger på FCK. Men det undrer mig, at fagfolk forsimpler tingene. Den primært største forskel på FCK og FC Midtjylland i efteråret var evnen til at score på dødbolde. De har scoret tæt på halvdelen af deres mål efter dødbolde, hvor vi kun har scoret ganske få, siger han.
Så Riddersholm forsimpler tingene, mens Lange er ude med den nuancerede analyse her, eller...?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... er-tingene
Ja, den bed jeg også mærke i. Det er simpelthen verdensklasse, at man i to på hinanden følgende sætning kan modsige sig selv på den måde.

Noe

Indlæg af Noe »

En meget fin nuancering af 99%-historien: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-forman ... for-guldet

Man får et lidt dybere indblik i hvordan Benhams systemer bruges i klubben. En læsning værd.

oros

Indlæg af oros »

Det har sat gang i en morsom snak på bold.dk. Nu er der en masse, der ved, hvilke spillere, der skal have hvor mange stjerner. - og så er der naturligvis en enkelt, der mener, at Riddersholm fremstår som en idiot..... Men det er jo hverdagskost! :lol:
http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... rt=30&vis=

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så kører det videre, nu med svar fra Skråle Solbakken: http://www.bt.dk/fodbold/staale-fortsae ... ige-angreb
Solbakken har sagt - at FCM får gummiben, når det gælder. ... »Jeg henviser bare til fakta. Historien viser, det er sket før. At det så bliver besvaret med personlige angreb, det kan jeg ikke forstå,« siger Stole Solbakken og hentyder til et angreb fra Claus Steinlein, hvor han siger, at FCK er en lige så presset klub, fordi de har underpræsteret, og at deres træner kommer med to fyringer i bagagen.
Henviser bare til fakta, tsk tsk :lol:

oros

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Så kører det videre, nu med svar fra Skråle Solbakken: http://www.bt.dk/fodbold/staale-fortsae ... ige-angreb
Solbakken har sagt - at FCM får gummiben, når det gælder. ... »Jeg henviser bare til fakta. Historien viser, det er sket før. At det så bliver besvaret med personlige angreb, det kan jeg ikke forstå,« siger Stole Solbakken og hentyder til et angreb fra Claus Steinlein, hvor han siger, at FCK er en lige så presset klub, fordi de har underpræsteret, og at deres træner kommer med to fyringer i bagagen.
Henviser bare til fakta, tsk tsk :lol:
Hahaha..... Jamen så henviser CS vel også til fakta. SS
er da blevet fyret to gange, ikke?
så det..... :lol:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Egentlig synes jeg den her ord udveksling er sjov, og giver topstriden og Superligaen lidt kulør :mrgreen:

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg synes personligt, at det er mangel på format (fra både FCK og os) at deltage i disse verbale skærmydsler. Det ville klæde klubben langt bedre, at lade være med at udtale sig om andre klubber (uanset hvad de måtte udtale sig om os), og så lade spillet på banen, og resultaterne, tale for sig selv.
Denne verbale ping-pong kan Glenn og de andre i FCM aldrig vinde, og det vil blot gøre hånen og tilfredsheden hos HELE Danmark endnu større, hvis vi ikke vinder mesterskabet. Det er jo altså ikke vundet endnu, og så er 8 point altså ikke et større forspring end at det kan hentes, hvis vi ikke kommer ordentligt fra start

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi skal vel heller ikke bare lade os kyse af SKRÅLE SOLBAKKEN og Fck. At han og Fck er presset er der ingen tvivl om. Og deres tidligere transfer gik ikke helt efter planen, så nu er det smalhals det næste stykke tid frem. Det gør ondt på dem, at Fcm pludselig kan købe spillere fra bedre hylde end tidligere, og nu tror de så, at hvis de gør som sidste sæson, altså siger " fcm får gummiben" så går det galt i Fcm igen, men det tror jeg ikke sker. Spillet om hvem der er bedst til talentudvikling, har også tidligere verseret i medierne, imellem Brøndby og Fcm, og man prøver vel bare, at se om man kan ryste Fcm lidt.

Med alle de salg af spillere i superligaen : Esbjerg, Fcn, Fck, og Brøndby og Fcm's forstærkninger er forårssæsonen ikke blevet sværere for os, tvært imod. Det har Fck godt set og dermed prøver de forgæves at tilsvine os i medierne, i håb om endnu en nedtur. Prøv lige at se hvilke spilllere de har mistet. Det er sjældent at nye spillere fra første kamp levere 100 % da de først skal lære hinanden, at kende samt spilsystem.
http://www.bold.dk/transfers/superligaen/

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Vi skal vel heller ikke bare lade os kyse af SKRÅLE SOLBAKKEN og Fck. At han og Fck er presset er der ingen tvivl om. Og deres tidligere transfer gik ikke helt efter planen, så nu er det smalhals det næste stykke tid frem. Det gør ondt på dem, at Fcm pludselig kan købe spillere fra bedre hylde end tidligere, og nu tror de så, at hvis de gør som sidste sæson, altså siger " fcm får gummiben" så går det galt i Fcm igen, men det tror jeg ikke sker. Spillet om hvem der er bedst til talentudvikling, har også tidligere verseret i medierne, imellem Brøndby og Fcm, og man prøver vel bare, at se om man kan ryste Fcm lidt.

Med alle de salg af spillere i superligaen : Esbjerg, Fcn, Fck, og Brøndby og Fcm's forstærkninger er forårssæsonen ikke blevet sværere for os, tvært imod. Det har Fck godt set og dermed prøver de forgæves at tilsvine os i medierne, i håb om endnu en nedtur. Prøv lige at se hvilke spilllere de har mistet. Det er sjældent at nye spillere fra første kamp levere 100 % da de først skal lære hinanden, at kende samt spilsystem.
http://www.bold.dk/transfers/superligaen/
Disse spillere er også ude af superligaen her når sæsonnen starter:

Khalid Boulahrouz - Brøndby til Feyenoord.
Kasper Lorentzen - indstiller karrieren.

Tror faktisk der er flere spillere som er ude af suppen. Opdater gerne.

Besvar