Opstarts kampe 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Opstarts kampe 2015

Indlæg af Kent »

Bare lige direkte link til stream af dagens kamp: http://www.fvn.no/sport/xfotball/start/ ... 49232.html

Noe

Indlæg af Noe »

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Noe skrev:Kampen streames i øvrigt her: http://www.fvn.no/100Sport/fotball/fors ... 7413_1.snd
Håber ikke det er slemt med Bak Bach :/

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

33 minut, 0-1. Fortjent nok for Start, de har været bedst :(

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Det centerforsvar vi starter 2. halvleg med ser godt nok noget tyndt ud.. Men jeg tænker lige.. Hvor er Jim henne? Første halvleg gik jo til Dickoh og Erik.

de 2 der starter 2. halvleg er vel i bedste fald 5. og 6. valg.. (Hvis ikke Sonni også er foran, for han er da ikke blevet genudlejet endnu er han?)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Har nogen en oversigt over kampene i Portugal, de skulle jo blive sendt på TV, har jeg hørt?

FCMJesper

Indlæg af FCMJesper »

Der er et fint overblik her :)

http://www.bold.dk/tv/

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Glæder mig vildt til, at se vores kampe i Portugal. Ikke mindst, at se hvordan vores nyoprykkede akademispillere klarer sig i samspil med vores etablerede spillere. Spændende om vi har nogle nye spillere på vej, der kan være medvirkende til, at truppen bliver endnu stærkere og breddere.

For altid Fcm'er og håber inderligt, at guldet kommer til Heden i år.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Nogen der kan forklare hvorfor man skifter Poul ind og ikke Urena?

Det lyder jo til at det er stensikkert at han skal lejes ud, så hvorfor ikke lade Urena få nogle minutter i benene?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Densestar7430 skrev:Nogen der kan forklare hvorfor man skifter Poul ind og ikke Urena?

Det lyder jo til at det er stensikkert at han skal lejes ud, så hvorfor ikke lade Urena få nogle minutter i benene?
Jeg skal ikke kunne sige hvorfor Glenn vælger Paul frem for Urena, men kan se følgende logiske forklaring:
Jeg går ud fra det er meningen, at Duncan og Pusic skal dække angriber pladsen, og der vil det give mere mening at spille Paul nu, så holdet kan spille ligesom det ville hvis Duncan eller Pusic er på toppen.
Hvis man skiftede Urena ind i pausen, skulle man ligge hele den offensive spillestil om, og dermed kunne man ikke få det samme ud af kampen mht. spillestilen som med Paul.

Urena tror jeg mere skal dække for kanterne og på midten, når vi skal være offensive. Derudover kommer han til at spille hvis vi ligger spillestilen om og vil spille med hurtige afleveringer ved jorden frem for høje indlæg.
FCM!
FCM!
FCM!

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Der er alt for få herinde der råber op over den skandaløst elendige 2. halveg holdet leverede mød Örebro.
Særligt Jim Larsen og Jesper Lauridsen var helt væk, og førstnævnte skal ikke levere ret mange af den slags præstationer før han aldrig bør komme på banen igen.
Holdet skal steppe op efter to dårlige præstationer i træk hvis ikke de skal køres over i Superligaen.

Jeg er stadig noget bekymret for Petter Andersson, synes alt for ofte man ser ham tage sig til knæet i nærkampene, han må løbe rundt med en konstant frygt som kan hæmme hans spil.

Det positive er at Dahlin ser solid ud, tog sig af det han kunne gøre noget ved, havde gode udspark og -kast og udstrålede rutine.
Erik Sviatchenko så godt ud og var FCMs bedste, han spiller igen med overskud og især kan jeg lide de raids han laver op gennem midten af banen ved bolderobringer. Jeg håber vi kan stille med Erik Banggard konstellationen i hele foråret, det har været savnet.
Selvfølgelig også godt at se Hassan og Duncan tanke lidt selvtillid, især med tanke på de nu begge ser ud til at blive 2. valg på deres respektive pladser.

Densestar7430

Jeg er meget enig mht. 2 halvej, og mener på ingen måde at SÅ mange personlige fejl kan undskyldes med ar det var en træningskamp.

Udover det vil jeg dog lige tilknytte at Dahlin ikke så for skarp ud i spillet med fødderne. Ved ikke om det var pga. Vinden i anden halvej, men så desværre mange dårlige udspark fra hans side af.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Uldkraemmeren skrev:Der er alt for få herinde der råber op over den skandaløst elendige 2. halveg holdet leverede mød Örebro.
Jeg synes faktisk, at der er lige nøjagtig den rette mængde af personer der råber op.

Spillet var bestemt ikke godt, men ikke nogen grund til at skabe sig over det. Til gengæld skal der arbejdes mere med den defensive afstemning, som af en eller anden grund fuldstændig gik fløjten i anden halvleg. Forhåbentlig ser vi noget progression frem til kampen tirsdag, og jeg synes egentlig det er fint nok, at vi får set problemer i træningskampene, så vi kan være skarpe på de ting, der skal forbedres.

Når det er sagt, så havde vi med større skarphed kørt en sejr på 2-3 mål hjem.

Densestar7430

Nogen der ved hvordan startopstillingen ser ud til i aften, og om Pusic er med i truppen? :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Densestar7430 skrev:Nogen der ved hvordan startopstillingen ser ud til i aften, og om Pusic er med i truppen? :)
Fra dagens HF:

FC Midtjyllands startopstilling: Lasse Heinze - André Rømer, Patrick Banggaard, Francis Dickoh, Frederik Møller - Tim Sparv - Pione Sisto, Marco Larsen, Jonas Gemmer, Babajide David - Marcos Ureña

I pausen skiftes Jonas Gemmer ud med Mikkel Duelund

Resten af bænken: Jakob Haugaard, Kristian Bach Bak, Jim Larsen, Jakob Poulsen, Izunna Uzochukwu, Jesper Lauridsen, Morten »Duncan« Rasmussen og Martin Pusic

Pusic skulle få de sidste 30 min.

Besvar