Den Nye udebane trøje..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mikael Lyk Madsen

Re: Den Nye udebane trøje..

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

Hmmm ved ikke helt hvad jeg skal sige til den. Synes måske ikke ligefrem den er grim, men kedelig det er den. I det hele taget så jeg gerne FCM fik sig en ny trøjesponsor, synes Puha har haft ret mange uheldige design de seneste år, og synes heller ikke kvaliteten virker særlig god. Efter over 10 år med Puma kunne det være rart at prøve noget andet, det er gået lidt for meget gøjl i den.

Har fundet et nemt lille program til at lave trøjer i, det er godt nok lavet til FM, men det kan jo være lige meget. Programmet kan findes her hvis nogen skulle have lyst til at kaste sig ud i det: Smart Shirt Designer 2

Har kastet mig over Nike, synes de har ret mange fede designs:

Billede

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vores hjemmetrøje, er jo næsten magen til den ene du har lavet.

Men klart, det er en skam de ikke har brugt lejligheden til at lave noget der virkelig fængede. Den er nok lidt kedelig, men grim synes jeg nu ikke den er.

Mikael Lyk Madsen

Vores hjemmetrøje, er jo næsten magen til den ene du har lavet.
Øh nej, med mindre du da mener at alle trøjer med vandrette striber er ens. Vores nuværende hjemmetrøje er i mine øjne en gang rod, sammenlign selv her. Den øverste del ligner noget der hører til en anden trøje og ærmernes striber er tyndere end på fronten af trøjen, hvilket gør ærmerne ikke hænger sammen med resten af trøjen. At striberne bliver brudt i siden gør den heller ikke ligefrem mere elegant. Desuden synes jeg det bliver endnu mere rodet med det store JBS logo, det så jeg meget gerne fjernet. Og så er der selvfølgelig lige kvaliteten på Pumas trøjer, eller i hvert fald dem man sælger til fans. I min verden er det en hån at tage 600 kr for noget i så ringe kvalitet.

Man kan naturligvis mene det hele bare er detaljer og sådan er vi jo så forskellige. Personligt tror jeg en mere stilren trøje uden underlige små streger og syninger (i en god kvalitet) ville gøre at trøjen solgte langt mere.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Jeg er nu ret sikker på at FCM ikke vil sige nej til JBS som sponsor, blot fordi vi fans synes deres loge ikke passer ind på trøjen.

Samtidig er en rød SPAR reklame på en rød baggrund, heller ikke en heldig løsning, da man nemmere overser reklamen.

Dennis

Indlæg af Dennis »

5915 skrev:Øv øv...er også bare SÅ skuffet over trøjen!
Håber sgu ikke designeren skal have noget som helst for det "påhit"!
De penge kunne have været sparet og givet til "Farlige" istedet, som "plaster" på hans lønnedgang :roll: Men smart at vælge SÅ DØD KEDELIG en trøje....der er sgu da ingen der har gættet farven og vundet den i konkurrencen :lol:

Jeg er langt fra enig, det er den eneste logiske farve de kunne vælge? Vi har haft en sølvfarvet før. Den kunne ikke være hvid så ville de ikke sælge en enete. Sort og rød var ligesom brugt så det er som forventet.
Det var mit bud som jeg lavede i onsdags
Det var mit bud som jeg lavede i onsdags

Mikael Lyk Madsen

Administrator skrev:Jeg er nu ret sikker på at FCM ikke vil sige nej til JBS som sponsor, blot fordi vi fans synes deres loge ikke passer ind på trøjen.

Samtidig er en rød SPAR reklame på en rød baggrund, heller ikke en heldig løsning, da man nemmere overser reklamen.
Nej det vil de jo åbenlyst ikke siden den stadig er på trøjen, men det er jo et valg klubben tager. Du ser jo heller ikke nogle store europæiske klubber med to sponsorer på fronten, ligesom de største danske klubber heller ikke har det (FCK, Brøndby, OB og AaB).

Er enig i at Spar logoet ikke dur på rød baggrund, ikke helt gennemtænkt fra min side (Det er for øvrigt heller ikke det helt rigtige logo jeg har brugt). Det er dog ikke meget anderledes på den nuværende hjemmetrøje, hvor Spar logoet stort set dækker hele det sorte felt og dermed også næsten ser ud som om det er på rød baggrund.

Nu er det selvfølgelig også bare min mening om hvordan en FCM trøje burde se ud, der er sikkert lige så mange meninger som der er FCM fans. I min optimale verden havde vi også en sponsor med et logo der kunne tilpasses trøjen, men sådan hærgen verden selvfølgelig ikke sammen :lol:

Billede

...uden jeg dog på nogen måde skal sige noget dårligt om vores hovedsponsor. Logoet er bare ikke pænt på vores trøjer.

Brugeravatar
4559

Indlæg af 4559 »

[quote=" Og så er der selvfølgelig lige kvaliteten på Pumas trøjer, eller i hvert fald dem man sælger til fans. I min verden er det en hån at tage 600 kr for noget i så ringe kvalitet.

Man kan naturligvis mene det hele bare er detaljer og sådan er vi jo så forskellige. Personligt tror jeg en mere stilren trøje uden underlige små streger og syninger (i en god kvalitet) ville gøre at trøjen solgte langt mere.[/quote]

Den trøje der bliver solgt til fans er nøjagtig samme som spillernes, samme kvalitet og samme model.
Der er sidenhen tilføjet små detaljer. Spillerne har fået et Superligamærke på højre ærme, det samme som alle andre klubber bruger. Spar logoet på fronten er blevet lidt større, var fra starten indfarvet nu er det et strygemærke.
Og så har spillernes trøjer også "Fc Midtjylland" til at stå nederst på ryggen.

Jeg synes JBS logoet er ret fedt og giver vores trøje noget positivt.
Vores nuværende trøjes eneste anke er de skide røde striber. Den skulle bare have været helt sort foran og rød i siden, lidt ligesom den gamle.
Den gamle var forøvrigt også samme kvalitet som spillernes, bare en lidt anden model.
Generelt er spillertrøjer noget "tyndt pis", men skal ikke forvente noget man ligefrem kan varme sig i om vinteren, derfor måske mange bliver skuffet??

Den nye udebanetrøje er mere stilren, og har et eller andet klasse over sig.
Den er mage til Tottenhams, deres er bare hvid med sort for oven der hvor striberne på kryds af fronten skiller. Den ser lidt federe ud, men man må nok ikke kopiere fra andre hold..

Mikael Lyk Madsen

4559 skrev:Den trøje der bliver solgt til fans er nøjagtig samme som spillernes, samme kvalitet og samme model.
Ok, var ikke klar over om det var samme model. Det gør det dog ikke bedre.
4559 skrev:Generelt er spillertrøjer noget "tyndt pis", men skal ikke forvente noget man ligefrem kan varme sig i om vinteren, derfor måske mange bliver skuffet??.
Jeg forventer absolut ikke at det "tynde pis" kan varme mig om vinteren, jeg synes bare at specielt Puma trøjerne virker til at være af ualmindelig dårlig kvalitet, i hvert fald i forhold til prisen. Jeg har gennem de seneste ca. 15 år købt ganske mange fodboldtrøjer, og synes kvaliteten er blevet meget dårligere end den tidligere har været. Derfor gider jeg ikke længere købe FCM trøjer. Prøv at sammenligne kvaliteten på vores nuværende med f.eks. Barcelonas Nike trøje, der er i mine øjne en kæmpe forskel. I forhold til tidligere FCM Puma modeller synes jeg også der er sket et drastisk fald i kvaliteten, forrige model var dog lige så ringe.

Man skal selvfølgelig ikke skifte mærke bare for at skifte, men vi er den Superliga klub der i klart længst tid har spillet i samme mærke, så vidt jeg kan huske. Når det mærke så oven i købt leverer varer i en tvivlsom kvalitet var det måske på tide at se om andre kunne tilbyde noget bedre.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Har nu fået udebanetrøjen, hold kæft en dejlig kvalitet og længde! :o
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Har nu fået udebanetrøjen, hold kæft en dejlig kvalitet og længde! :o
Bedre end hjemmebanetrøjen?

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

holdbarheden og syningerne virker i bedre kvalitet. så har den en bedre længde. men det jo smag og behag, den skal jo prøves før man køber ;) men jeg er lidt små forelsket i den!
FC Midtjylland

Besvar