Administrator skrev:Jeg er nu ret sikker på at FCM ikke vil sige nej til JBS som sponsor, blot fordi vi fans synes deres loge ikke passer ind på trøjen.
Samtidig er en rød SPAR reklame på en rød baggrund, heller ikke en heldig løsning, da man nemmere overser reklamen.
Nej det vil de jo åbenlyst ikke siden den stadig er på trøjen, men det er jo et valg klubben tager. Du ser jo heller ikke nogle store europæiske klubber med to sponsorer på fronten, ligesom de største danske klubber heller ikke har det (FCK, Brøndby, OB og AaB).
Er enig i at Spar logoet ikke dur på rød baggrund, ikke helt gennemtænkt fra min side (Det er for øvrigt heller ikke det helt rigtige logo jeg har brugt). Det er dog ikke meget anderledes på den
nuværende hjemmetrøje, hvor Spar logoet stort set dækker hele det sorte felt og dermed også næsten ser ud som om det er på rød baggrund.
Nu er det selvfølgelig også bare min mening om hvordan en FCM trøje burde se ud, der er sikkert lige så mange meninger som der er FCM fans. I min optimale verden havde vi også en sponsor med et logo der kunne tilpasses trøjen, men sådan hærgen verden selvfølgelig ikke sammen
...uden jeg dog på nogen måde skal sige noget dårligt om vores hovedsponsor. Logoet er bare ikke pænt på vores trøjer.