Hvor er mit Midtjylland blevet af ??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
100x

Re: Hvor er mit Midtjylland blevet af ??

Indlæg af 100x »

Nej jeg er ikke medlem af UBM ej heller af BW (af andre årsager) men jeg har været en tur i ham-som-ikke-må-nævnes mølle af negativitet og ligegyldighed.

Derfor giver jeg også min opbakning (ønsket eller ej) til folk der bliver udsat for det samme det er ikke så meget det han siger det er måden han gør det på der gør at man sidder tilbage med en klar følelse af at blive talt ned til (hvorfor skal man finde sig i det) og indtil videre ser det ud til at han bare kan fortsætte sin "charmeoffensiv" hvor vi andre får "intetsigende one-liners" slettet.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Hekler skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor folk tuder sådan over at jeg sætter spørgsmålstegn ved de præmisser der sættes op.
Formålet med en debat må vel være at diskuterer de præmisser og holdninger som folk har.
Jeg synes som det vel kan ses tydeligt, at Meyhoff er lige lovlig overfladisk, og fair nok hvis man bare skal af med noget damp, men at lade det stå uimodsagt, ville da være tragisk.

Jeg skal da gerne indrømme at mit hint med Gammel gnaven mand, jo let kan gå hen over hovedet på folk, men det er jo op til hver enkelt hvor meger man vil gå ind i enhver diskussion.

En ting der dog springer i øjnene er at flere UBMére tilsyneladende tror det er debat at komme med kommentarer på min person i stedet for at argumenterer for sine synspunkter. Det kan ikke være længere fra sandheden.

Igen vil jeg opfordre til at engagere mig personligt, hvis et sådan behov forefindes.
Hekler skrev:Øøøh Leon Kolja Winston, er ikke profiler???? er du syg eller bare fra Fredericia?
Hekler skrev:Han ved vel ikke bedre nu han kommer fra Ålborg, det meste må virke imponerende.
Ved ikke om det bare er mig, der ser det lidt komiske i ovenstående. Og nej dette er ikke et angreb på Hekler som person, men et simpelt træk på smilebåndet.

Når det så er sagt, debat eller diskussion, så burde der ikke være hverken person angreb eller nedladende øgenavne eller kommentarer til andre debattører. Vi er vel i bund og grund en flok forholdsvis voksne mennesker, så det burde da at være muligt at diskutere/debattere på et nogenlunde sagligt/fornuftigt niveau, og ikke mindst acceptere andres meninger, selvom deres meninger/holdninger, måske ikke er helt magen til ens egne, uden at skulle angribe enkelte personer, eller tale nedladende til andre. Det er i forvejen begrænset med aktivitet herinde, og hvis vi ikke kan magte at hæve standarten bare en anelse, kan vi heller ikke forvente at aktiviteten går op, hvis folk ikke kan føle sig velkommen eller ikke har lyst til at udtale sig om et emne, hvis de ved, at de får et nedladende eller små sur svar tilbage.
Der skal være plads til at give hinanden lidt igen og også tage imod, men samtidigt kan og skal der også kunne debatteres på et fornuftigt niveau.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

100x skrev:Nej jeg er ikke medlem af UBM ej heller af BW (af andre årsager) men jeg har været en tur i ham-som-ikke-må-nævnes mølle af negativitet og ligegyldighed.

Derfor giver jeg også min opbakning (ønsket eller ej) til folk der bliver udsat for det samme det er ikke så meget det han siger det er måden han gør det på der gør at man sidder tilbage med en klar følelse af at blive talt ned til (hvorfor skal man finde sig i det) og indtil videre ser det ud til at han bare kan fortsætte sin "charmeoffensiv" hvor vi andre får "intetsigende one-liners" slettet.
Ja? Hvad vil du sige udover at jeg har handlet korrekt?

Intetsigende oneliners bliver slettet, og i gentagelsestilfælde bliver der uddelt adsvarsler/karantæne. Det er intet andet end spam.

Skæve og anderledes holdninger bliver ikke slettet, da vi skal have plads til mangfoldigheden. Det er helt fint at du så ikke er enig med andre brugeres holdninger, men derfor skal de ikke slettes.

Tro mig, du kan jo heller ikke se de ting vi retter/sletter fra admin siden, derfor er der ingen grund til at pive.

Sådan ligger landet.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Brian Priske har allerede bevidst han var en god handel igennem hans store rolle til træning hvor han virkelig inspirerer de unge spillere og kommer med gode råd.. Kasper Jensen er købt som reserve så ham har jeg ikke lige umiddelbart nogen kommentarer til..

Hvornår F..... har vi købt Priske. Mener kun han er lejet et halvt år. Syntes egentlig han har gjort det ok, men manglet beslutsomhed i det offensive.

Besvar