Januar Transfervindue Part 3 ( nye spillere mv)
-
Bobby
Re: Mark Nygaard
j3pq3 Skrev:
-------------------------------------------------------
>>
> hvilket han jo nærmest behøver en landingsplads
> for at kunne... hans hurtighed og acceleration er
> jo ikke overdrevent gode. i 1 mod 1 situationerne
> hvor man kommer ud i en løbeduel er det jo
> åbenlyst at den eneste grund til at han ville nå
> først hen til bolden er ved at holde den anden
> væk.
>
Har du overhovedet set det mål, han scorer mod FCM, hvor han overspurter en forsvarer (kan ikke huske hvem) og banker bolden ind bag en chanceløs Heinze?
Ingen tvivl om at Nygaard har hurtigheden og kvaliteten til FCM. Jeg tvivler dog på Randers vil slippe ham.
>>
> hvilket han jo nærmest behøver en landingsplads
> for at kunne... hans hurtighed og acceleration er
> jo ikke overdrevent gode. i 1 mod 1 situationerne
> hvor man kommer ud i en løbeduel er det jo
> åbenlyst at den eneste grund til at han ville nå
> først hen til bolden er ved at holde den anden
> væk.
>
Har du overhovedet set det mål, han scorer mod FCM, hvor han overspurter en forsvarer (kan ikke huske hvem) og banker bolden ind bag en chanceløs Heinze?
Ingen tvivl om at Nygaard har hurtigheden og kvaliteten til FCM. Jeg tvivler dog på Randers vil slippe ham.
-
mancitydk
-
Bobby
Enig. Og i denne sæson har han altså scoret lige så mange mål som Fall, og det er ovenikøbet på et hold, der ikke har samme kvaæitet som OB.
-
j3pq3
BW - 665 Skrev:
> Jeg henviser dig til topscorerlisten
> http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=1#
>
> Det mener du ikke er en grund? Overvej i øvrigt at
> det er for et midterhold, og ikke et tophold,
> hvilket ikke gør det mindre imponerende.
når nu nygaard er den eneste angriber der rigtig banker kasser ind for randers er det vel også forståeligt. lidt allá agf og graulund. han er jo ikke en stjernespiller fordi han er den eneste der kunne score kasser sidste sæson.
> Øhhh... har du lagt mærke til hvem der laver de
> dybe løb på holdet nu? Borring og Danny modtager
> de dybe stikninger, når de trækker ind i banen og
> løber i hullet bag forsvaret, vi kan sagtens være
> truende i dybden, både via Nygaard og vore fløje.
Nu var det mest situationen hvor en angriber kunne løbe i dybden hvor bl.a. collins og jude har været udemærket. collins måske lidt for uinspirerende løb hvor han desværre får drejet ned mod hjørneflaget i stedet for ind imod midten.
> Jeg henviser dig til topscorerlisten
> http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=1#
>
> Det mener du ikke er en grund? Overvej i øvrigt at
> det er for et midterhold, og ikke et tophold,
> hvilket ikke gør det mindre imponerende.
når nu nygaard er den eneste angriber der rigtig banker kasser ind for randers er det vel også forståeligt. lidt allá agf og graulund. han er jo ikke en stjernespiller fordi han er den eneste der kunne score kasser sidste sæson.
> Øhhh... har du lagt mærke til hvem der laver de
> dybe løb på holdet nu? Borring og Danny modtager
> de dybe stikninger, når de trækker ind i banen og
> løber i hullet bag forsvaret, vi kan sagtens være
> truende i dybden, både via Nygaard og vore fløje.
Nu var det mest situationen hvor en angriber kunne løbe i dybden hvor bl.a. collins og jude har været udemærket. collins måske lidt for uinspirerende løb hvor han desværre får drejet ned mod hjørneflaget i stedet for ind imod midten.
-
mancitydk
synes også det ville være oplagt at hente ham og så samtidigt skibe Kim C afsted. Og tror da egentligt nok at han sådan rent udfordringsmæssigt ville være til at lokke væk fra Randers. Vi må jo nok siges at være et mere etableret tophold end fx Randers er.
en duo med Mark og Ken.... guffeliguf
en duo med Mark og Ken.... guffeliguf
-
Persian_Wolf
Re: Saganowski?
Meget tyder på at Saganowski er færdig i Aab.
Det undre mig meget, for jeg synes han er en utrolig bevægelig spiller, også besidder han alle kvaliteter der skal til for en angriber. Selvom der ikke er noget specifikt som han er helt fantastisk til, så er han en ganske god angriber med overall fornuftige egenskaber.
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor Aab ikke vil holde på ham. Det er måske det økonomiske der holder dem tilbage?
Det undre mig meget, for jeg synes han er en utrolig bevægelig spiller, også besidder han alle kvaliteter der skal til for en angriber. Selvom der ikke er noget specifikt som han er helt fantastisk til, så er han en ganske god angriber med overall fornuftige egenskaber.
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor Aab ikke vil holde på ham. Det er måske det økonomiske der holder dem tilbage?
-
Claus J
Spillere på vej væk
Ifølge denne artikel i tipsbladet, ser det ud til at vi forsøger at komme af med 4 spillere.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... aars-minus
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... aars-minus
-
Hausser
Re: Spillere på vej væk
Jeg tvivler på at Ørgaard har nævnt spillere ved navns nævnelse, selv om jeg da er enig i det han siger og dem han foreslår, men mon ikke nærmere det er en journalist som konkluderer lidt på egen hånd? Det vil faktisk også overraske mig lidt hvis man siger farvel til Flinta, med mindre der kommer en ny til.
Men ellers enig, vinduet handler først og fremmest om at sige permanent farvel til en stribe spillere og forhåbentlig bliver der så også mulighed for art sige goddag til 1-2 forstærkninger.
Men ellers enig, vinduet handler først og fremmest om at sige permanent farvel til en stribe spillere og forhåbentlig bliver der så også mulighed for art sige goddag til 1-2 forstærkninger.
-
HauG
furuseth tilbage?
Hvad med en ny/gammel spiller? Jeg kunne læse på bold at furuseth gern vil tilbage til fodbolden, men at han skal snakke med FCM inden han kan spille igen!!
Hvad syntes folket, kan vi tage ham tilbage? Hvis han kunne finde det niveau han havde i Viborg, kunne har være et fint supplement til truppen. Specielt hvis Madsen stopper og rykker til AGF - så har furuseth vel nogle af de samme spillemæssige kvaliteter.
Hvad syntes folket, kan vi tage ham tilbage? Hvis han kunne finde det niveau han havde i Viborg, kunne har være et fint supplement til truppen. Specielt hvis Madsen stopper og rykker til AGF - så har furuseth vel nogle af de samme spillemæssige kvaliteter.
-
Chap
Re: furuseth tilbage?
Furuseth skal ALDRIG tilbage til os! Da han stoppede udtalte han noget med, at han ikke havde lysten til at spille fodbold mere, og nogle måneder senere trænede han så med en anden klub, hvilket gør at jeg har mistet alt respekt for ham - så nej tak!
-
bw152/michael
Re: furuseth tilbage?
Kan kun være enig med Chap, han har intet at gøre her..
- Han viste ingen loyalitet overfor klubben ved at skide på den kontrakt som endda ikke var særlig gammel..
ALDRIG TILBAGE !
- Desuden tror jeg heller ikke at vi har nogen interesse i ham, tror ikke Ørgaard er glad for ham og det er trænerne nok heller ikke..
/Michael Meyhoff
- Han viste ingen loyalitet overfor klubben ved at skide på den kontrakt som endda ikke var særlig gammel..
ALDRIG TILBAGE !
- Desuden tror jeg heller ikke at vi har nogen interesse i ham, tror ikke Ørgaard er glad for ham og det er trænerne nok heller ikke..
/Michael Meyhoff
-
Vendelbob
ALLAN KUHN!!!
Syntes personeligt ikke at TT har vist noget som helst!
Samtidig hørte jeg idag fra en af mine venner som bor i Aalborg og er stor fan af Aab at allan kunh er tæt på en dank top hold fra nytår af...
Er det os?
Samtidig hørte jeg idag fra en af mine venner som bor i Aalborg og er stor fan af Aab at allan kunh er tæt på en dank top hold fra nytår af...
Er det os?
-
Martin
Re: ALLAN KUHN!!!
Vendelbob Skrev:
> Syntes personeligt ikke at TT har vist noget som
> helst!
> Samtidig hørte jeg idag fra en af mine venner som
> bor i Aalborg og er stor fan af Aab at allan kunh
> er tæt på en dank top hold fra nytår af...
>
> Er det os?
Forhåbentlig ikke - jeg tror nærmere det er OB; som vel aldrig rigtig har været glade for Lars Olsen...
Det er selvfølgelig flot det Allan har præsteret, men jeg tror det gjort ud fra divisen, at sammenhold er vejen frem, og der tror jeg faktisk han har stået tæt på spillerne, og kendt dem så godt, at han har kunne sætte dem op, jeg er ikke sikker på, at det ville kunne lykkes for ham i FCM...
Nu mener jeg så også, at Thomasberg er den rigtige løsning - og point mæssigt, så er efteråret vel egentlig også godkendt... De tre andre hold har jo rigtig mange point efter årstiden.
> Syntes personeligt ikke at TT har vist noget som
> helst!
> Samtidig hørte jeg idag fra en af mine venner som
> bor i Aalborg og er stor fan af Aab at allan kunh
> er tæt på en dank top hold fra nytår af...
>
> Er det os?
Forhåbentlig ikke - jeg tror nærmere det er OB; som vel aldrig rigtig har været glade for Lars Olsen...
Det er selvfølgelig flot det Allan har præsteret, men jeg tror det gjort ud fra divisen, at sammenhold er vejen frem, og der tror jeg faktisk han har stået tæt på spillerne, og kendt dem så godt, at han har kunne sætte dem op, jeg er ikke sikker på, at det ville kunne lykkes for ham i FCM...
Nu mener jeg så også, at Thomasberg er den rigtige løsning - og point mæssigt, så er efteråret vel egentlig også godkendt... De tre andre hold har jo rigtig mange point efter årstiden.