Klimpl på vej væk..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle

Re: Klimpl på vej til FCN

Indlæg af mrjelle »

ok genial er måske et stort ord, dog mener jeg han var en af vores bedste de første 10 kampe som folk også snakker om. Fair nok han røg på bænken efter 3-4 knap så gode kampe men da han så fik chancen imod Lyngby som back lægger han op til sejrsmålet, får et 10 tal og kommer på rundens hold i EB.

Men ikke Klimpl har fået lige så lang snor som eksempelvis danny for at blive fast mand.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Nej det kan vi hurtigt blive enige om og jeg siger heller ikke at vi absolut skal sælge for 2 mio. Men hvem ved, måske er det Klimpl selv der har bedt om at blive solgt???

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Nej, men Frank koster jo som oftest heller ikke mål ;) Men så vidt jeg ved har Frank igennem tiden også haft sine pauser fra første holdet, men han har altid vist varen når han kom tilbage.... problemet for Klimpl, som jeg ser det muligvis også et problem der kan gøre sig gældende for Raska inden længe, er at han blev overhalet indenom af yngre kræfter... Både Kjær og Reid. Det var selvfølgelig på et tidspunkt hvor Klimpl var skadet men da han kom tilbage og var fit gik det jo stadig fint for holdet så hvem er det der tager ansvaret og siger... ud med Kjær / Troest for Klimpl skal spille..... Man ændrer ikke på et hold det kører for uden GOD grund. Og den har de åbenbart ikke haft.
Det havde været noget andet, hvis Troest / Kjær havde kostet flere point men det gjorde de jo ikke.... Havde du helt seriøst taget chancden bare fordi Klimpl skal spille???

Og det samme med højrebacken.... Klimpl vs. Kolhja???

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

efter sigende har han selv bedt om muigheden
at finde en ny klub da han kun står 4 valg ifcm.

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Hvorfor gør det sig gældende for Raska inden længe...

Kan ikke se hvorfor han skulle være overhalet af Heinze, fordi at han har været skadet i en 3-4 måneder.. Heinze har da gjort det super godt men tror stadigvæk at der er konkurrence om den plads, og er ikke overbevist om at Raska er slået af endnu

jonastk

Indlæg af jonastk »

nu med billed
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86235
godt nok grimme farver :)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

skrev heller ikke at det ville ske, men at det godt kunne komme til at ske..... Det var i hvert fald det budskab jeg prøvede at komme ud med for at lave en sammenlignng...

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

lyder jo unægteligt meget realistisk... også hvis man ser på hans egne muligheder. Han har jo mistet si landsholdssplads.... den vil han nok gerne have tilbage igen..

fcm-fan-4ever

Okay på den måde.. :-)

For man behøver jo ikke at være Førstemålmand Fordi at man har nummer 1, se bare mod brøndby og esbjerg, hvor begge reservemålmænd har nummer 1, men der skal nok blive stor konkurrence om at stå mellem stængerne, ingen tvivl om det..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

det er der vist ingen tvivl om. Tror vi er det eneste hold i suppen der har så meget konkurrence på den position...

fcm-fan-4ever

Jeg tror faktisk at vi er det eneste hold i ligaen der har så god konkurrence på alle pladser.

aoa-fcm

Re: Klimpl på vej til FCN- dog ikke

Indlæg af aoa-fcm »

Så kom han ikke til FCN alligevel ifølge forza.dk
Både godt og skidt..

Synes godt stadig vi kan bruge ham i FCM, men dog synes jeg også det kunne være godt for Maros at få noget fast spilletid...
Bare ikke i en dansk klub.

Link: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157133

Altoriso

Re: Klimpl på vej til FCN- dog ikke

Indlæg af Altoriso »

Tja måske bare endnu et bevis på at han overpræsterede i starten, eller at han måske har svært ved at sætte sig op til at spille fodbold i Danmark ?

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

deværre lykkes det ikke med FCN me håber der findes en anden klub
til ham.

Hausser

Klimpl fortid i FCM?

Indlæg af Hausser »

Tja, man prøver ihvertfald stadig at afsætte ham selv om der tilsyneladende ikke er nogle aftagere p.t., mon de 2 millioner vi angiveligt kræver er for meget?

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157854

Truppen skal helst reduceres med nogle flere spillere, da den er for stor lige nu så mon ikke man finder ud af noget med Klimpl.

I øvrigt var jeg positivt overrasket da jeg læste EB mente vi "blot" har givet 4 millioner for ham, herinde var rygtet jo næsten det dobbelte, det gør trods afskrivningen mere tålelig.

Besvar