1. Hvor tit logger du på Ulvegraven?
Ca. 10 gange om dagen.
2. Hvor tit skriver du indlæg?
Hver dag ( næsten da )
3. Hvor meget tid bruger du på FCM-relateret internet-surfing?
1-2 timer om dagen.
4. Hvad handler de indlæg du læser eller selv skriver typisk om?
Læser næsten alle indlæg, dog ikke indlæg om FM,Hattrick osv. da det ikke interesserer mig - Skriver med på mange indlæg der "kræver" en meningstilkendegivelse
5. Hvor længe har du været fan af FCM?
Siden fusionen og ellers før det Ikast FS
6. Er du aktiv på andre fora end Ulvegraven?
Kun et enkelt (læser dog på andre fora engang i mellem)
7. Hvad bruger du debatten på Ulvegraven til? (blive klogere, udveksle meninger mm.)
Udveksle meninger med folk. Derudover er det en berigelse når folk med reel inside viden bidrager med info om feks træning,andre FCM hold mv
8. Hvem synes du, der ”ejer” FCM? – ikke bogstaveligt talt, men mere hvem der udgør klubben. (spillerne, bestyrelsen, aktionærerne, fangruppen, trænerteamet, ledelsen mm.)
"JEG ER FCM" sammen med alle andre der vil være en del af "begrebet" FCM
Det er MIG der overfor dem jeg møder i min dagligdag, skal "forsvare" feks nederlag eller dispositioner foretaget af ledelsen mv.
9. Hvordan oplever du samarbejdet med FCM?
Jeg har som kontaktperson for BWEast kun haft et meget glimrende samarbejde med FCM, og det er også min opfattelse at BW har det
10. Hvilke tiltag mener du, at FCM kunne levere/tilbyde som ville skabe bedre samarbejde mellem dem og jer?
De kunne godt bruge mere tid på feks arrangementer hvor fans kunne møde spillere og ledere ( derfor er det jo ikke sikkert at det bliver en megasucces, jf tidligere forsøg på dette )
11. Hvor vigtig er det sociale sammenhold på Ulvegraven?
Socialt sammenhold tror jeg opfattes meget individuelt - nogle tror jeg føler de har det herinde, andre opfatter det slet ikke på den måde
Generelt er jeg dog tilhænger af socialt sammenhold, så det er velkomment herinde
12. Oplever I jer som en fasttømret enhed – her på Ulvegraven?
Med så mange forskellige typer brugere, vil det næppe blive vildt sammentømret -
Af og til kan vi dog godt "stå sammen" hvis vi bliver overfuset af udefrakommende debattører
13. Har du noget socialt at gøre med de andre debattører uden for Ulvegraven? (går til kampe, drikker opvarmningsøl, sidder/står i samme afsnit på stadion)
Går til kampe. Står på samme afsnit på stadion. Ser et par stykker privat.
14. Vil du beskrive det at være aktiv bruger på Ulvegraven, og det at være FCM-fan, som din vigtigste hobby/passion? Hvis ikke, hvilke andre interesser har du så?
FCM er helt klart min største passion, ja
15. Eksisterer der et hierarki på Ulvegraven?
Tja, det gør det måske nok... Dette skyldes dog nok mest at folk på et debatforum netop skal høres for deres evne til at debattere
Derfor kan det sikkert godt føles lidt svært for nye debattører at vænne sig til jargonen og debatformen
16. Har du tænkt over, hvilken magt I har som brugere? – bl.a. i forhold til FCM.
+
17. Tror du FCM følger med i aktiviteterne på Ulvegraven?
Ved at folk fra FCM af og til læser med herinde, og hvis der er en meget kraftig tilgang til et specifikt emne tror jeg da godt det kan have en hvis påvirkning
Tvivler dog på, at vi med vores fanmæssige størrelse har den store magt...
18. Generelle kommentarer
Lyder som en spændende opgave, så held og lykke, samt glædelig jul