>
> Personligt kan jeg godt lide LGRTR - der er ikke
> andre herhjemme, der har noget lignende, og den
> får folk op af stolene. Og så er det altid sjovt
> at se, hvordan mindre bemidlede udebanefans kan
> brokke sig over, at vores speaker råber på "totalt
> dårlig engelsk"..........
Nå ja, så mindes Jeg også lige om at Store Don på et tidspunkt har udtalt at Det værste fodbold-udtryk han kender, er netop når der gjalder ud over heden: Lets get ready..... Så den må vi hellere beholde;-)
("Ding-Ding") Ny lyd til resultatopdateringen..Hr. kølbæk...!
-
BLange
Re: ("Ding-Ding") Lige som det skal være.
Synes også, at Ding-ding er helt fin. Kanon med "Let´s get ready to rumble" i introen!!
Nu bruger Silkeborg jo Baha Men, så den må være udelukket......
Hvad med at bytte "We Will Rock You" ud med AC/DC´s "You shook me all night long" ?!
I det hele taget kunne man godt gøre lidt mere ud af det inden kampen starter... Nogle steder i Frankrig gejler stadion speakeren folk helt op inden kampstart, hvor de forskellige langsider på skift bliver bedt om, at brøle noget, hoppe osv.....
Det kan spillerne jo også sagtens høre, så det vil unægteligt give dem noget også.
Ved godt, at de nye storskærme skal lokke folk på lægterne lidt tidligere, men hvis det bare er highlights fra kampen ugen før eller lign., så sker der jo ikke mere end nu.
Snarere tværtimod da mange sikkert vil sidde og se, det der foregår på skærmene og derfor først kommer med i stemningen når skærmene slukkes eller spillerne løber på banen.
Nu bruger Silkeborg jo Baha Men, så den må være udelukket......
Hvad med at bytte "We Will Rock You" ud med AC/DC´s "You shook me all night long" ?!
I det hele taget kunne man godt gøre lidt mere ud af det inden kampen starter... Nogle steder i Frankrig gejler stadion speakeren folk helt op inden kampstart, hvor de forskellige langsider på skift bliver bedt om, at brøle noget, hoppe osv.....
Det kan spillerne jo også sagtens høre, så det vil unægteligt give dem noget også.
Ved godt, at de nye storskærme skal lokke folk på lægterne lidt tidligere, men hvis det bare er highlights fra kampen ugen før eller lign., så sker der jo ikke mere end nu.
Snarere tværtimod da mange sikkert vil sidde og se, det der foregår på skærmene og derfor først kommer med i stemningen når skærmene slukkes eller spillerne løber på banen.
-
jakob88
Re: Let´s get ready... Perfekt
BW#2264 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mål-sangen eller mål-melodien burde til gengæld
> afskaffes - den giver alligevel ingen effekt - lad
> os nøjes med opråb af målscorer, samt det
> obligatoriske "selv tak"
Enig! Det er lidt for håndbold-agtigt at spille musik ved mål! Tilskuerbrølet alene vil være optimalt, selvfølgelig efterfuldt af opråb af den pågældende FCM-målscorer!
> Mål-sangen eller mål-melodien burde til gengæld
> afskaffes - den giver alligevel ingen effekt - lad
> os nøjes med opråb af målscorer, samt det
> obligatoriske "selv tak"
Enig! Det er lidt for håndbold-agtigt at spille musik ved mål! Tilskuerbrølet alene vil være optimalt, selvfølgelig efterfuldt af opråb af den pågældende FCM-målscorer!
-
Dahl Nielsen
jakob88 Skrev:
> BW#2264 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mål-sangen eller mål-melodien burde til gengæld
> > afskaffes - den giver alligevel ingen effekt -
> lad
> > os nøjes med opråb af målscorer, samt det
> > obligatoriske "selv tak"
>
> Enig! Det er lidt for håndbold-agtigt at spille
> musik ved mål! Tilskuerbrølet alene vil være
> optimalt, selvfølgelig efterfuldt af opråb af den
> pågældende FCM-målscorer!
Synes også helt klart at musik ved scoringer skal afskaffes, og det samme gælder "We Will Rock You" før kampstart. Det er da bedre, at man i stedet får tilskuernes sange og jubel ud over banen.
Opråb af FCM's målscorer skal vi selvfølgelig bevare. Det synes jeg nu er meget fedt
> BW#2264 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mål-sangen eller mål-melodien burde til gengæld
> > afskaffes - den giver alligevel ingen effekt -
> lad
> > os nøjes med opråb af målscorer, samt det
> > obligatoriske "selv tak"
>
> Enig! Det er lidt for håndbold-agtigt at spille
> musik ved mål! Tilskuerbrølet alene vil være
> optimalt, selvfølgelig efterfuldt af opråb af den
> pågældende FCM-målscorer!
Synes også helt klart at musik ved scoringer skal afskaffes, og det samme gælder "We Will Rock You" før kampstart. Det er da bedre, at man i stedet får tilskuernes sange og jubel ud over banen.
Opråb af FCM's målscorer skal vi selvfølgelig bevare. Det synes jeg nu er meget fedt
-
Kent
Dahl Nielsen Skrev:
> Synes også helt klart at musik ved scoringer skal
> afskaffes, og det samme gælder "We Will Rock You"
> før kampstart. Det er da bedre, at man i stedet
> får tilskuernes sange og jubel ud over banen.
Men problemet er bare, at der ikke er nok sang før kampen. Tit brokker folk herinde sig jo også over, at der ikke er nok, der synger med. Før kampstart er der ofte en sløj stemning, hvis man lige ser bort fra midten af Nordea. Det duer jo ikke, hvis man skal gøre oplevelsen god for de 9.-10.000 andre tilskuere.
Tidligere var det sådan at speakeren ca. 10 min før kampstart overlod ordet til BW, men det mislykkedes for mig at høre. BW var ikke gode nok til at skabe stemning og sang på hele stadion. Så stemningen faldt, når BW fik ro til at synge.
Desuden er det interessant, at der er så mange der er imod at synge "Fuck you" til "We will rock you" (hvilket jeg også personligt synes er plat), men der er da rigeligt med folk, der er med på den.
> Synes også helt klart at musik ved scoringer skal
> afskaffes, og det samme gælder "We Will Rock You"
> før kampstart. Det er da bedre, at man i stedet
> får tilskuernes sange og jubel ud over banen.
Men problemet er bare, at der ikke er nok sang før kampen. Tit brokker folk herinde sig jo også over, at der ikke er nok, der synger med. Før kampstart er der ofte en sløj stemning, hvis man lige ser bort fra midten af Nordea. Det duer jo ikke, hvis man skal gøre oplevelsen god for de 9.-10.000 andre tilskuere.
Tidligere var det sådan at speakeren ca. 10 min før kampstart overlod ordet til BW, men det mislykkedes for mig at høre. BW var ikke gode nok til at skabe stemning og sang på hele stadion. Så stemningen faldt, når BW fik ro til at synge.
Desuden er det interessant, at der er så mange der er imod at synge "Fuck you" til "We will rock you" (hvilket jeg også personligt synes er plat), men der er da rigeligt med folk, der er med på den.
-
YahooSeeker [Bot]
Kent Skrev:
> Tidligere var det sådan at speakeren ca. 10 min
> før kampstart overlod ordet til BW, men det
> mislykkedes for mig at høre. BW var ikke gode nok
> til at skabe stemning og sang på hele stadion. Så
> stemningen faldt, når BW fik ro til at synge.
Ideen var god nok, men når man ikke kan høre en fis af hvad speakeren siger og optakten er forskellig hver gan så er det lidt svært.
Iøvrigt så blev ideen aldrig udbredt, så folk generelt vidste hvad der foregik.
Men det er jo et generelt problem med alle tiltag som bliver taget, at kommunikationen er for dårlig!!!
> Tidligere var det sådan at speakeren ca. 10 min
> før kampstart overlod ordet til BW, men det
> mislykkedes for mig at høre. BW var ikke gode nok
> til at skabe stemning og sang på hele stadion. Så
> stemningen faldt, når BW fik ro til at synge.
Ideen var god nok, men når man ikke kan høre en fis af hvad speakeren siger og optakten er forskellig hver gan så er det lidt svært.
Iøvrigt så blev ideen aldrig udbredt, så folk generelt vidste hvad der foregik.
Men det er jo et generelt problem med alle tiltag som bliver taget, at kommunikationen er for dårlig!!!
-
B(ob)
Re: ("Ding-Ding") Lige som det skal være.
Man må i dén grad sige, at alle kan høre den. Synes også i skal beholde den, vi er mange udefans der får et godt grin af blandt andet den når vi er gæster på Heden...
-
B(ob)
Re: ("Ding-Ding") Ny lyd til resultatopdateringen..Hr. kølbæk...!
Han snakker i øvrigt også meget i løbet af kampen. Det synes jeg også er helt perfekt.
Det er lidt ligesom jeg kunne forestille mig det var at være til håndbold Viborg Stadionhal...
Det er lidt ligesom jeg kunne forestille mig det var at være til håndbold Viborg Stadionhal...
-
Altoriso
B(ob) Skrev:
> Han snakker i øvrigt også meget i løbet af kampen.
> Det synes jeg også er helt perfekt.
>
> Det er lidt ligesom jeg kunne forestille mig det
> var at være til håndbold Viborg Stadionhal...
Ja vi var også meget glade for at høre ham fortælle os noget en hel masse gange den gang i oktober
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
> Han snakker i øvrigt også meget i løbet af kampen.
> Det synes jeg også er helt perfekt.
>
> Det er lidt ligesom jeg kunne forestille mig det
> var at være til håndbold Viborg Stadionhal...
Ja vi var også meget glade for at høre ham fortælle os noget en hel masse gange den gang i oktober
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
-
B(ob)
Forståeligt nok var det netop kampen hvor han snakkede meget. Men det fede er jo at han snakker hele tiden. Ikke bare når der bliver scoret, men også til fællessang og den slags. Det er helt tip-top.