("Ding-Ding") Ny lyd til resultatopdateringen..Hr. kølbæk...!
-
Giuseppe Signori
("Ding-Ding") Ny lyd til resultatopdateringen..Hr. kølbæk...!
Hey foks!
Hmmm ved ikke med jer, men jeg synes at den "Hjemis"-ringetone (ding-ding) der kommer under resultatopdateringer under kampene er Mega-ringe!!!. Hmmm synes at den lyder ligesom en test-ringetone.... synes virkeligt at den er dårlig.., ved ikke med jer. Meeen mener vi burde ændre den. Personlig synes jeg at Real madridses er sej og det var hellere noget i den stil, istedet for den anden. Den lyder ligesom en ringtone, man kunne finde inde under et gammelt windows operativtsystem....
Hmmm ved ikke med jer, men jeg synes at den "Hjemis"-ringetone (ding-ding) der kommer under resultatopdateringer under kampene er Mega-ringe!!!. Hmmm synes at den lyder ligesom en test-ringetone.... synes virkeligt at den er dårlig.., ved ikke med jer. Meeen mener vi burde ændre den. Personlig synes jeg at Real madridses er sej og det var hellere noget i den stil, istedet for den anden. Den lyder ligesom en ringtone, man kunne finde inde under et gammelt windows operativtsystem....
Senest rettet af Giuseppe Signori 21. jun 2007, 01:15, rettet i alt 1 gang.
-
ste(fcm)fan
Re: ("Ding-Ding") Ny lyd til resultatopdateringen..Hr. kølbæk...!
det kunne da måske være meget fed at få en ligesom real madrids.. men ku du så ikke lavet et link så man kan høre hvordan den lyder.. har overhovedet ingen anelse..
-
ste(fcm)fan
det kunne da måske være meget fed at få en ligesom real madrids.. men ku du så ikke lavet et link så man kan høre hvordan den lyder.. har overhovedet ingen anelse..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: ("Ding-Ding") Lige som det skal være.
Det er da en genial en vi har! Alle kan høre den, den går igennem alt larmen fordi den ikke ligener alt andet og det er vel det vigtigste?
-
Vinding
Jeg sys også at den vi har er helt perfekt!!
Vinding
Vinding
-
YahooSeeker [Bot]
Let´s get ready... Perfekt
Jeg syntes Let´s get ready... var noget plat i starten, men jeg er blevet ret glad for den og den er i det mindste anderledes i forhold til alle andre.
"We will Rock you" synes jeg er malplaceret lige som målsangen for mig altid har været totalt fucked up.
"We will Rock you" synes jeg er malplaceret lige som målsangen for mig altid har været totalt fucked up.
-
Giuseppe Signori
Hallo Hekler!
citat.: "Det er da en genial en vi har! Alle kan høre den" - det ville de da også med en hvilken som heslt anden meddelelses-lyd!!!! du kan da ikke finde en der er ringere (den lyder da for tarm og armatøragtigt) - kunne du forstille dig at sidde på old traffort og høre den til en camp.leauge kamp!!ding, ding!!! nej vel - hvorfor ikke - fordi den sucks... Jeg kunne lige forstille mig hvad karsten verge ville sige til dette!!!!! - "Den går igennem alt larmen fordi den ikke ligener alt andet og det er vel det vigtigste?" - NEEEEEJ så kunne vi jo også spille med pinkfarvede fodboldbolte i stedet for de hvide...
citat.: "Det er da en genial en vi har! Alle kan høre den" - det ville de da også med en hvilken som heslt anden meddelelses-lyd!!!! du kan da ikke finde en der er ringere (den lyder da for tarm og armatøragtigt) - kunne du forstille dig at sidde på old traffort og høre den til en camp.leauge kamp!!ding, ding!!! nej vel - hvorfor ikke - fordi den sucks... Jeg kunne lige forstille mig hvad karsten verge ville sige til dette!!!!! - "Den går igennem alt larmen fordi den ikke ligener alt andet og det er vel det vigtigste?" - NEEEEEJ så kunne vi jo også spille med pinkfarvede fodboldbolte i stedet for de hvide...
-
Giuseppe Signori
Re: Let´s get ready... Perfekt
hmmmm synes vores målsang er okay, deeen er ihvertfald bedre end aab´ses den er bare ringe... mÅÅÅÅÅÅÅååååååååÅÅÅÅÅÅÅlllll øøø ok´ hr. speeker....!
-
Xort
Ved esbjerg kampen sad jeg og snakkede med vores lydulv, og han snakkede om at der ville komme noget mere ac/dc og lign. ind over. hvor meget og hvor lidt det drejer sig om kan jeg kun spå om.
Men kan kun være enig med ham i at det ville være fedt.
Men kan kun være enig med ham i at det ville være fedt.
-
caspersm
Giuseppe Signori Skrev:
-------------------------------------------------------
> hmmmm synes vores målsang er okay, deeen er
> ihvertfald bedre end aab´ses den er bare ringe...
> mÅÅÅÅÅÅÅååååååååÅÅÅÅÅÅÅlllll øøø ok´ hr.
> speeker....!
Så længe de ikke synger "Vi er Esbjerg, Vi kommer blæsenden.. nananana " sad og sang den i mit eget hovede hele vejen hjem fra esbjerg :S
> hmmmm synes vores målsang er okay, deeen er
> ihvertfald bedre end aab´ses den er bare ringe...
> mÅÅÅÅÅÅÅååååååååÅÅÅÅÅÅÅlllll øøø ok´ hr.
> speeker....!
Så længe de ikke synger "Vi er Esbjerg, Vi kommer blæsenden.. nananana " sad og sang den i mit eget hovede hele vejen hjem fra esbjerg :S
-
BW#2264
Hekler Skrev:
> Jeg syntes Let´s get ready... var noget plat i
> starten, men jeg er blevet ret glad for den og den
> er i det mindste anderledes i forhold til alle
> andre.
>
> "We will Rock you" synes jeg er malplaceret lige
> som målsangen for mig altid har været totalt
> fucked up.
Vil godt erklære mig enig her. Indløbs-melodien/præsentationen (kald den hvad i vil) er rigtig rigtig fin - den er speciel i forhold til alle andres, så vi ikke falder ind i mængden.
"We will rock you" før kampen er jeg sq egentlig ligeglad med - afhænger lidt af dagen om jeg gider råbe med.
Mål-sangen eller mål-melodien burde til gengæld afskaffes - den giver alligevel ingen effekt - lad os nøjes med opråb af målscorer, samt det obligatoriske "selv tak"
> Jeg syntes Let´s get ready... var noget plat i
> starten, men jeg er blevet ret glad for den og den
> er i det mindste anderledes i forhold til alle
> andre.
>
> "We will Rock you" synes jeg er malplaceret lige
> som målsangen for mig altid har været totalt
> fucked up.
Vil godt erklære mig enig her. Indløbs-melodien/præsentationen (kald den hvad i vil) er rigtig rigtig fin - den er speciel i forhold til alle andres, så vi ikke falder ind i mængden.
"We will rock you" før kampen er jeg sq egentlig ligeglad med - afhænger lidt af dagen om jeg gider råbe med.
Mål-sangen eller mål-melodien burde til gengæld afskaffes - den giver alligevel ingen effekt - lad os nøjes med opråb af målscorer, samt det obligatoriske "selv tak"
-
hitman202
Xort Skrev:
> Ved esbjerg kampen sad jeg og snakkede med vores
> lydulv, og han snakkede om at der ville komme
> noget mere ac/dc og lign. ind over. hvor meget og
> hvor lidt det drejer sig om kan jeg kun spå om.
Hmm, måske vi begynder at bruge "Thunderstruck" introen ligesom Blue Fox??
Jeg synes nu scoringsmelodien og "Ding-Ding" er helt kanon, kunne ikke forestille mig noget bedre.
Omvendt har Jeg altid syntes at Baha Men´s "Who let the dogs out" ville være helt genial til at løbe ind på. Der er sgu da i det mindste en lille smule Ulv over den;-)
"We will rock U" håber Jeg lider en hurtig men brutal død!!!
> Ved esbjerg kampen sad jeg og snakkede med vores
> lydulv, og han snakkede om at der ville komme
> noget mere ac/dc og lign. ind over. hvor meget og
> hvor lidt det drejer sig om kan jeg kun spå om.
Hmm, måske vi begynder at bruge "Thunderstruck" introen ligesom Blue Fox??
Jeg synes nu scoringsmelodien og "Ding-Ding" er helt kanon, kunne ikke forestille mig noget bedre.
Omvendt har Jeg altid syntes at Baha Men´s "Who let the dogs out" ville være helt genial til at løbe ind på. Der er sgu da i det mindste en lille smule Ulv over den;-)
"We will rock U" håber Jeg lider en hurtig men brutal død!!!
-
Kent
Ding-ding lyden er ikke en hjemis-bil, men derimod en klokke fra en boksekamp - det passer dermed til temaet "Lets get ready to rumble", der jo stammer fra bokseverdened, og ligefrem er patenteret: http://www.letsrumble.com/
- og hvor mange andre superligaklubber havde deres indløbsmusik med i Rocky VI
Indløbsmusik er altid en meget subjektiv diskussion. Alle danske fans hader stort set alle andre danske klubbers indløb/måljingler osv. I virkeligheden handler det bare om, at man skal bruge det længe nok til, at det bliver klassisk
Personligt kan jeg godt lide LGRTR - der er ikke andre herhjemme, der har noget lignende, og den får folk op af stolene. Og så er det altid sjovt at se, hvordan mindre bemidlede udebanefans kan brokke sig over, at vores speaker råber på "totalt dårlig engelsk"..........
Ding-ding lyden: Fint for mig, at den passer med temaet, og helt ærligt: hvor vigtigt er det lige det er? "Arhhh Barca, Real og United har nogle vildt fede nogen"... yeah right. Mon ikke der også kan findes fans de steder, der brokker sig.
Scoringsjinglen: jeg synes ikke man hører den - normalt har jeg så travlt med at juble. Couldn't care less.
- og hvor mange andre superligaklubber havde deres indløbsmusik med i Rocky VI
Indløbsmusik er altid en meget subjektiv diskussion. Alle danske fans hader stort set alle andre danske klubbers indløb/måljingler osv. I virkeligheden handler det bare om, at man skal bruge det længe nok til, at det bliver klassisk
Personligt kan jeg godt lide LGRTR - der er ikke andre herhjemme, der har noget lignende, og den får folk op af stolene. Og så er det altid sjovt at se, hvordan mindre bemidlede udebanefans kan brokke sig over, at vores speaker råber på "totalt dårlig engelsk"..........
Ding-ding lyden: Fint for mig, at den passer med temaet, og helt ærligt: hvor vigtigt er det lige det er? "Arhhh Barca, Real og United har nogle vildt fede nogen"... yeah right. Mon ikke der også kan findes fans de steder, der brokker sig.
Scoringsjinglen: jeg synes ikke man hører den - normalt har jeg så travlt med at juble. Couldn't care less.
-
Peter Ross
Vi kan hurtigt blive enige om, at "We will rock you" snart skal lide en hurtig død. For det første er det ikke fedt at kopiere det fra andre klubber, og det er da heller ikke ligefrem fedt at råbe "Fuck you" efter de 100 fremmødte Silkeborg-fans, blot fordi "det lige passer ind i sangen" ?
Indløbsjinglen er jeg rimelig indifferent overfor, dog kan "dåse-jublen" godt pilles ud, det er for hult.
Måljinglen bør ligesom "We will rock you" lide en hurtig død. Det er sgu fesent at den skal overdøve alt, med det komplet latterlige "Gooooooal !!! FC Midtjylland gooooooooal", og så endnu en omgang "dåse-jubel".
Ding-ding-tingen ved scoringer fra andre stadions er såmænd fin nok, men skrue da ned for volumen ? Det er til at få en høreskade af, når man skal høre på den 15 gange på en eftermiddag.
Peter Ross
Indløbsjinglen er jeg rimelig indifferent overfor, dog kan "dåse-jublen" godt pilles ud, det er for hult.
Måljinglen bør ligesom "We will rock you" lide en hurtig død. Det er sgu fesent at den skal overdøve alt, med det komplet latterlige "Gooooooal !!! FC Midtjylland gooooooooal", og så endnu en omgang "dåse-jubel".
Ding-ding-tingen ved scoringer fra andre stadions er såmænd fin nok, men skrue da ned for volumen ? Det er til at få en høreskade af, når man skal høre på den 15 gange på en eftermiddag.
Peter Ross