Fotos fra pressemøde med Sergey Dadu

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM_ole

Re: Fotos fra pressemøde med Sergey Dadu

Indlæg af FCM_ole »

Men lad os da håbe at han slår igennem med det samme det lyder da til at Erik er glad for ham, og han kan vel vurderer på de kampe om han passer ind i hans fodboldfilosofi eller ej. Selvfølgelig lidt svært på det mentale plan, men tror da de har haft et par samtaler inden.
Lad os da bare håbe at han er endnu bedre med lidt frie tøjler, end han er med end mere stram spillestil.

YahooSeeker [Bot]

Sponsore

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

En ting jeg ligger mærke til er at han Dadu har Nike støvler på, og så er det jeg gerne ville høre lidt nærmere om der er nogle som ved noget om hvorfor f.eks. alle FCM spillere spiller i Puma - har det noget at gøre med at Puma har rettighederne på spillerne som tiæhører klubben?
Eller er det fordi at de spillere som har et andet mærke er sponseret af f.eks. Nike?

Kent

Re: Sponsore

Indlæg af Kent »

Puma er materialesponsor, så derfor spiller alle i Puma. Eftersom det var Dadus første dag, havde han nok ikke fået nye støvler endnu, og spillede derfor i sine gamle.

Kent

YahooSeeker [Bot]

Det er klart, men må de ikke godt spille i et andet mærke?

Kent

Indlæg af Kent »

Nej, det er jo ligesom det, der er ideen med at være sponsor - at de spiller i det mærke :-)

Kan huske at der for et par år siden var en sag i AGF, hvor Hummel var sponsor. De kunne ikke levere gode nok støvler, så i stedet leverede de nogle vinkler, som spillerne kunne klistre på deres normale støvler, så de lignede Hummel i stedet for Adidas/Nike osv. Bare ærgerlig, at man kunne se, at det ikke var Hummel fordi bunden på støvlerne stadig var normal :-)

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Det tror jeg ikke at de må. Det er vel en aftale mellem Puma og FCM, ellers havde nogle jo nok spillet i andre mærker.

YahooSeeker [Bot]

Men jeg kan f.eks. bare nævne FCK - hvor der ikke er en eneste spiller som spiller i Kappa, og også i AaB, hvor Nomvete spiller i Nike?

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Da Denni Conteh spillede i OB ville han spille i Puma, dette var direkte mod de aftaler der var med Nike. Så vidt jeg husker, så satte man vidst Nike logo på hans støvler, samtidig med at han konstant prøvede de nye Nike modeller, for at finde en der passede til ham.

Langt de fleste materialeaftaler gælder alt - ellers mister de deres værdi, dog kan nogen støvler bare være bedre for en spiller end andre, og så må man finde en løsning.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Mener også at David Nielsen spillede i et andet mærke end Puma, men det var vist noget han have fået særligt lov til og skyldes et problem med ligtorne.

Skov

Indlæg af Skov »

Jeg har lige læst i et blad hvor der er et interview med David Nielsen.
Der bliver der også spurgt om det med fodboldstøvlerne.
David svarer at han kun kan spille i Adidas-støvler fordi han har en skade hælen. Han siger iøvrigt at det havde de et lille problem med i Fcm, men i han nævnte det under forhandlingerne med IK Start, så det er ikke noget problem.

Arff

Indlæg af Arff »

> Han siger iøvrigt at det havde de et lille problem med i Fcm, men i han
> nævnte det under forhandlingerne med IK Start, så det er ikke noget problem.

Og hvad skal det så lige betyde? :)

Skov

Indlæg af Skov »

Det skal nok betyde at Fcm vil have deres spillere til at spille i Puma. Og at IK Start nok også har en sponsor aftale, men at han nævnte at han havde den skade i hælen, så han ikke kan bruge andet end Adidas :)

Besvar