Leon frikendt

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
jj

Re: Leon frikendt

Indlæg af jj »

Nu skal vi ikke begynde at lave en mudderkastning, men Leon A. lavede et eller andet den aften, hvordan forklarer du ellers at tjeneren udpegede ham som værende manden, der slog med glasset..

Jeg ved ikke, om pigen tilbød at droppe sagen for en pose penge, er det tilfældet, så virker din mening rimelig.

Ang. Leon A. på landsholdet, så mener jeg ikke helt hans niveau er højt nok til det. Han er efter min MENING en smule overvurderet og et pænt stykke fra holdet i både Werder Bremen og landsholdet. Igår (onsdag) dagens kamp mellem Werder og Barcelona bestod Werders forsvar af Naldo og Paskinen. Naldos niveau i kampen var et langt stykke fra det niveau, som kræves på det danske landshold. Antager man, at man sætter det bedste hold i Werder, så er Leons niveau altså lavere end Naldos... Og derfor er han også langt fra holdet. I øvrigt, så hentede Werder Bremen først Naldo i sommers, efter de havde indkøbt Leon A...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Uddrag fra Århus Stiftstidende:
"I vidneforklaringerne kom det også frem, at Silvia Bunic og hendes søster havde tilbudt at lade være med at anmelde Leon Andreasen til politiet, hvis han ville betale dem penge."

http://www.stiften.dk/artikel:aid=230903

I øvrigt tror jeg heller ikke at Leon A. bliver udtaget til landsholdets næste kamp. Han er fremtidens mand men mangler nok noget kamptræning, omvendt har det jo ofte vist sig at være en styrke nå Dr. Olsen udtog sine landshold.

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Alligevel spillede Leon en hel kamp i Bundesligaen for et par kampe siden (mod Stuttgart).

Dog ser jeg ingen grund til at haste ham op på A-landsholdet. Der er stadig tid nok til, at han kan udvikle sig i Bremen. Alt andet lige er det bedst at stille med folk, der spiller 90 minutter hver gang (eller i det mindste har en stor international rutine bag sig).
Leon og Agger kommer nok til at udgøre det centrale forsvar om et par år. Men indtil videre kan jeg godt leve med, at han spiller på U/21.

Mht. sagen, så tror jeg nu Leons eneste fejl var/er, at hans venner er nogle klaphatte. Havde egentlig ikke hørt, at tjeneren havde udpeget ham før i går, så det kom lidt bag på mig. Mener faktisk, at jeg hørte det stik modsatte, da sagen startede...
Til gengæld har rygterne om, at pigerne forlangte penge, kørt i rimelig lang tid.

Den største idiot i sagen er stadig Leons ven, der ikke fra start indrømmer, at det var ham. God ven at have...

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

"I øvrigt, så er det også ulovligt at dække over en kammerat og hindre politiets arbejde."

Hvis politiet havde sigtet den rigtige mand: Så ja! Men i samme øjeblik, at politiet afhørte Leon med en sigtets rettigheder, så har han faktisk ikke pligt til at udtale sig. Så Villy Sørensen & Co. (Politimester i Århus) har sådan set selv sørget for, at det var ganske lovligt af Leon ikke at sige noget.
Til gengæld er det hamrende ynkeligt at sætte sin ven i den situation i stedet for at indrømme, at man havde gjort det. Hvis jeg var Leon, vil jeg i den grad være træt af hans ven.

Mht. Zidan, så gik min "morskab" nu mest på udtalelserne og håndteringen af sagen (vedr. uret) og ikke så meget på, om han var skyldig (dømt på forhånd). Den sag var nu også lidt grotesk omstændighederne i betragtning.
Fartsagen var der jo ikke så meget at sige til. Bliver man taget, så er man jo skyldig. Men igen var det håndteringen og udtalelserne i forbindelse med sagen, der var til morskab for os andre.
Sådan er det jo, når der sker noget med spillere fra andre klubber (og nogen gange ens egen). Det er jo nemt at more sig over Jimmy Nielsen og David Nielsen (AaB-spille-sagen), en stiv Mykland eller Stig Tøfting i en fodgængerovergang (hvem fanden er dum nok til at give den mand fingeren???) :-)

Oftest så er det nu håndteringen af sagerne, der er sjovest :-)

jj

Indlæg af jj »

Det med, at pigen var ude efter penge, har jeg ikke hørt tidligere, hvilket også ændrer mit syn på sagen. Leon A. er nok kun skyldig i, at have de forkerte venner, som du/I skriver.

Håber at han i fremtiden ikke ender i den slags sager igen, er bange for at mange stempler ham (inkl. mig selv) som voldsmand, alene baseret på tiltalen for vold.

Besvar