Billeder fra Bronze-kampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Billeder fra Bronze-kampen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det står da på white board tavlen lige inden for døren i loungen..

Og kan da se på billederne at palle stod og tog knipsede lige ved siden af..

Wake up Ravn!

Peter Ross

Re: Billeder fra Bronze-kampen (Off Topic)

Indlæg af Peter Ross »

Kjær din gamle gris !! :-)

Hun er sgu ikke en dag ældre end 14, vil jeg skyde på... Men okay, det passer vel også fint med gennemsnits-alderen i Wolf Pack ?

Fjern dog det elendige underholdning. Jeg gider sgu ikke høre det bralder musik, og se de unge damer hoppe rundt inde på banen lige op til kampstart !

Peter Ross - Ung og gnaven ;-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hoffmann skrev:
-------------------------------------------------------
> Det står da på white board tavlen lige inden for
> døren i loungen..
>
> Og kan da se på billederne at palle stod og tog
> knipsede lige ved siden af..
>
>
> Wake up Ravn!

Rolig nu, jeg gør mit bedste for at få det hele med, og normalt misser jeg jo heller ikke noget. Faktisk er det ikke ret meget af kampene jeg får set, så fordi jeg en enkelt gang misser noget er der ingen grund til at gå helt grasat.

Men har før efterlyst en infomail fra tifogruppen før kampen om hvad de laver til den kommende kamp, men vi gør vel alle vores bedste. Men jeg kan altså ikke gå og lede efter skilte før en kamp, og jeg finder jo heller ikke ud af at et sådant findes før jeg tilfældigvis opdager det eller en eller anden informerer mig om det.

Jeg kan godt prøve at komme op på balkonen til kampstart fremover.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det var heller ikke sådan ment palle.. Du gør en strålende indsats hver gang.. Bliv ved ned det.. Men nu ved du hvor du kan finde oplysninger om dagens tifo..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hoffmann skrev:
> Det var heller ikke sådan ment palle.. Du gør en
> strålende indsats hver gang.. Bliv ved ned det..
> Men nu ved du hvor du kan finde oplysninger om
> dagens tifo..

Helt i orden, vil holde øje med det fremover.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

BW#3340 skrev:
> Er Ravnen virkelig den eneste fotograf til at
> dække begivenhederne på SAS-arena!
>
> Helt ærligt - det må kunne gøres bedre. Jeg
> deltager gerne, når vi skal løfte noget pap eller
> plastic, også selvom jeg ikke kan se noget - og
> selvom jeg ikke kan klappe, når spillerne løber på
> banen. Alt sammen for at bidrage til
> festlighederne.
>
> - Men det skyldes, at jeg ved (vidste!), at jeg
> kan se billeder af det hele bagefter. Egoistisk ?
> Tja, måske.

Jeg tror du er forvænt. Du må huske at det er en frivillig indsats, før jeg begyndte var der slet ingen kampbilleder overhovedet, modsat nu hvor der næsten er 200 billeder alene fra mig, og normalt også fra Vagn og Klaus.

I stedet for at begynde at kontakte alle mulige (på bws vegne?) så skulle du hellere være glad for det arbejde der bliver udført.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Vagn har smidt hans billeder op, og han fik heller ikke skudt nogle af tifoen...

Lidt en skam, for i følge Thomas Frandsen var det den bedste tifo vi nogensinde har lavet... Og endnu en gang tak for de 10.000 kr. :-)

Klaus, fik du nogle billeder af den ? :-)

Peter Ross

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Undskyld, det var nu slet ikke ment som en negativ udladning, og da slet ikke mod Ravnen. Ja, forvænte er vi jo, men det betyder ikke, at man ikke skal forsøge at forbedre sig. Måske er der andre, der tænker som jeg, og vi skulle jo helst blive ved med at have folk med på tifo-arrangementerne hver gang.

Som jeg skrev, undrede det mig bare, at een mand alene skal klare fotograferingen af et helt stadion. Det gør du i øvrigt glimrende, men hvis der er flere (frivillige), så vil vi jo få en bedre dækning. Jeg kan så læse andetsteds, at der nogle gange er andre, der også tager billeder. Måske man kunne koordinere indsatsen?

- Og så var det jeg kom i tanke om, at det kunne man da godt tale med en lokalavis om. De tager jo typisk mange flere billeder, end de selv kan nå at bruge, så hvorfor ikke bidrage til festen i BW.

Bare en tanke....

Hilsen Evo8

Holger

Re: Billeder fra FAXe-tifoen

Indlæg af Holger »

Jeg har sendt et par billeder af FAXE-tifoen til webmaster, så måske kommer de snart i galleriet

mvh
Holger

klt

Indlæg af klt »

Peter Ross skrev:

> Klaus, fik du nogle billeder af den ? :-)

Der er sendt et par stykker til TNPihl (eller rettere et, som så er beskåret på to forskellige måder). For jeg koncentrede mig lidt om at få nogle billeder af ungerne som løb ind med spillerne, da de var fra den lokale idrætsforening.

Mod sædvanen er de først afsendt i morges (lidt før 9. - det kalder jeg morgen), da jeg lagde mig med en mega-hovedpine da jeg kom hjem i går.
Mon ikke de kommer online når TNPihl får fri fra arbejde?

Søren

Re: Billeder fra Bronze-kampen (FAXE-TIFO)

Indlæg af Søren »

http://www.fcmnet.dk/foto/thumbnails.php?album=41

Der er da i hvert fald et par billeder fra TIFOen på FAXE-tribunen...

/Søren

TNPihl

Nye Bronze-billeder inkl. Faxe Tifo

Indlæg af TNPihl »

Endelig er min internetforbindelse oppe at køre igen. Flere Bronze-billeder kan ses på hjemmesiden:

Fotovagn:
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... alleri.htm

Klaus Thøstesen og Holger Merrild: (inkl. Faxe Tifo)
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... alleri.htm

// TNPihl

BW#3340

Re: Nye Bronze-billeder inkl. Faxe Tifo

Indlæg af BW#3340 »

Tifo'en i søndags var fantastisk. Nu er det svært at måle dem i forhold til hinanden, men det her var da stort.

Tak for fine billeder - fra jer alle sammen. Flot arbejde.

Lige et lille spørgsmål - mine søde kollegaer påstår at den kæmpe tifo I præsterede på Nordea ikke har været brugt før. Er det virkelig rigtigt?

Hilsen Evo.

smørtyven

Re: Nye Bronze-billeder inkl. Faxe Tifo

Indlæg af smørtyven »

BW#3340 skrev:

> Lige et lille spørgsmål - mine søde kollegaer
> påstår at den kæmpe tifo I præsterede på Nordea
> ikke har været brugt før. Er det virkelig
> rigtigt?

- Ja, det var et helt nyt rulleflag. Der har da været brugt en hel del forskellige rulleflag på nordea efterhånden. Tag evt. en rundtur i BW's billedballeri.

Keep the faith
SMørtyven - Forbandede pollen, jeg hader jer allesammen.

BW#3340

Re: Nye Bronze-billeder inkl. Faxe Tifo - OT

Indlæg af BW#3340 »

Ja, ved godt man kan søge der, men jeg tænkte, der var et hurtigt svar her. Og det var der! Tak.

Hader pollen? Køb Perilla Blad i en helsekostforretning. Fantastisk naturprodukt uden bivirkninger - jo, man bliver vildt frisk af det, især de første dage har man øjne så store som tekopper om natten, når man burde sove, men man er alligevel meget frisk om dagen. 36 kapsler, 1 morgen og 1 aften, 128,- kr. Kan anbefales!

(Perilla er en krydderurt).

Hilsen Evo.

Besvar