Enig. Som jeg tidligere skrev, tror jeg ikke, vi skal forvente ham i en FCM-trøje. Og nej, det er ikke fordi, han efter sigende er blevet fjernet fra truppen på fcm.dk. - For det er han ikkeSniper skrev: ↑11. jul 2018, 10:18Der er jo ingen der ved med sikkerhed hvad der er op og ned i denne sag, der kommer dog sjældent så meget røg uden der er ild.
Jeg tror helt sikkert der er klubber interesserede, jeg tror også helt sikkert at klubben ikke ønsker at sælge men hvis spilleren selv har fortrudt så er der ikke meget at gøre og man må sælge.
Synes flere ting peger imod en afsked allerede: Han er eftersigende fjernet under truppen på hjemmesiden, han vil ikke give interviews pga “dårligt humør” og i det hele taget har vi ikke set ret meget til ham. Rygter om han var i Tyskland med sin Agent i mandags. Ville være så pisse ærgerligt at miste ham allerede igen jeg tror ikke ligesom Mouse at man kan finde en fuldgod erstatning der vil til FCM, desværre, men klubben har heldigvis overrasket mig mange gange så det ku jo være...![]()
Det kræver selvfølgelig, at Mainz (eller en anden tysk klub) lægger de penge på bordet, som vi forlanger, og det er nok ikke meget mere end købspris. HVIS hans største drøm er Bundesliga-bold og han ikke holde fokus på andet end det, så er det altså en farvel til ham. Han har ikke lyst til at være her, og så SKAL vi sælge ham. Der er ingen grund til andet.