Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af AltidFCM »

Sniper skrev:
11. jul 2018, 10:18
Der er jo ingen der ved med sikkerhed hvad der er op og ned i denne sag, der kommer dog sjældent så meget røg uden der er ild.
Jeg tror helt sikkert der er klubber interesserede, jeg tror også helt sikkert at klubben ikke ønsker at sælge men hvis spilleren selv har fortrudt så er der ikke meget at gøre og man må sælge.
Synes flere ting peger imod en afsked allerede: Han er eftersigende fjernet under truppen på hjemmesiden, han vil ikke give interviews pga “dårligt humør” og i det hele taget har vi ikke set ret meget til ham. Rygter om han var i Tyskland med sin Agent i mandags. Ville være så pisse ærgerligt at miste ham allerede igen jeg tror ikke ligesom Mouse at man kan finde en fuldgod erstatning der vil til FCM, desværre, men klubben har heldigvis overrasket mig mange gange så det ku jo være... 😉
Enig. Som jeg tidligere skrev, tror jeg ikke, vi skal forvente ham i en FCM-trøje. Og nej, det er ikke fordi, han efter sigende er blevet fjernet fra truppen på fcm.dk. - For det er han ikke ;) Han er derimod blevet rykket under kategorien 'Midtbane', hvor der også blevet tilføjet et par nye men også gamle ansigter. :)

Det kræver selvfølgelig, at Mainz (eller en anden tysk klub) lægger de penge på bordet, som vi forlanger, og det er nok ikke meget mere end købspris. HVIS hans største drøm er Bundesliga-bold og han ikke holde fokus på andet end det, så er det altså en farvel til ham. Han har ikke lyst til at være her, og så SKAL vi sælge ham. Der er ingen grund til andet.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Flemse skrev:
11. jul 2018, 10:53
Sniper skrev:
Han er eftersigende fjernet under truppen på hjemmesiden
Hehe, hvis du er i tvivl, virker det egentlig lidt mærkeligt, at du ikke bare ser efter... :lol:
Det kan man sige men nu sad jeg og skrev på tlf og skrev lige det jeg ku huske i hovedet og havde læst igår at han var fjernet 🤷‍♂️ Men rart at høre han ikke er 😉

CasperA

Indlæg af CasperA »

Matjavsen skrev:
11. jul 2018, 11:05
Flemse skrev:
Sniper skrev:
Han er eftersigende fjernet under truppen på hjemmesiden
Hehe, hvis du er i tvivl, virker det egentlig lidt mærkeligt, at du ikke bare ser efter... :lol:
Han er vidst ikke til træning idag
Det kan vel være, at han er i styrkerummet, da han stadigvæk har problemer med sin ryg.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

AltidFCM skrev:
11. jul 2018, 11:48
Sniper skrev:
Der er jo ingen der ved med sikkerhed hvad der er op og ned i denne sag, der kommer dog sjældent så meget røg uden der er ild.
Jeg tror helt sikkert der er klubber interesserede, jeg tror også helt sikkert at klubben ikke ønsker at sælge men hvis spilleren selv har fortrudt så er der ikke meget at gøre og man må sælge.
Synes flere ting peger imod en afsked allerede: Han er eftersigende fjernet under truppen på hjemmesiden, han vil ikke give interviews pga “dårligt humør” og i det hele taget har vi ikke set ret meget til ham. Rygter om han var i Tyskland med sin Agent i mandags. Ville være så pisse ærgerligt at miste ham allerede igen jeg tror ikke ligesom Mouse at man kan finde en fuldgod erstatning der vil til FCM, desværre, men klubben har heldigvis overrasket mig mange gange så det ku jo være... 😉

Det kræver selvfølgelig, at Mainz (eller en anden tysk klub) lægger de penge på bordet, som vi forlanger, og det er nok ikke meget mere end købspris.
😀 du bliver Klogere, Ankersens udmelding om at han er handlet under markedsprisen indikere at FCM forlanger kassen hvilket er mere end rimmelig da man starter om at spille om store penge nu her sidst I juli. Og det ved Mainz 05, og FCM ved at Mainz 05 har penge I kassen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

CasperA skrev:
11. jul 2018, 12:11
Matjavsen skrev:
11. jul 2018, 11:05
Flemse skrev:

Han er vidst ikke til træning idag
Det kan vel være, at han er i styrkerummet, da han stadigvæk har problemer med sin ryg.
Cykler og arbejder med fysserne.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... d-drexler/

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

FCM2000 skrev:
11. jul 2018, 14:30
AltidFCM skrev:
Sniper skrev:

Det kræver selvfølgelig, at Mainz (eller en anden tysk klub) lægger de penge på bordet, som vi forlanger, og det er nok ikke meget mere end købspris.
😀 du bliver Klogere, Ankersens udmelding om at han er handlet under markedsprisen indikere at FCM forlanger kassen hvilket er mere end rimmelig da man starter om at spille om store penge nu her sidst I juli. Og det ved Mainz 05, og FCM ved at Mainz 05 har penge I kassen.
Men FCM2000, hvis man står med en spiller, som egentligt ikke har sit fokus på klubben men derimod ser sig tilbage i Tyskland og Bundesligaen, er det næppe en god start.

Vi har betalt op i mod 19 mil. (transferbeløb) for spilleren. For mig er han lidt af joker, det kan blive super godt, men det kan også være, han overhovedet ikke passer til vores langebolde-spillestil og fuldstændig flopper. Han har haft én super sæson nede i Kiel, men med hans drømme om Bundesligaen og vores spillestil, er der meget der kan gå galt lige nu. Manden er 28 og vil tabe sin værdi ret hurtigt, hvis det ikke kører, og med de her skriverier i både den tyske og danske presse, lover det ikke specielt godt, synes jeg..

Jeg håber dog, han bliver en succes - HER, men det er ikke startet ret godt.. imo.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

AltidFCM skrev:
11. jul 2018, 14:58
FCM2000 skrev:
AltidFCM skrev:

Men FCM2000, hvis man står med en spiller, som egentligt ikke har sit fokus på klubben men derimod ser sig tilbage i Tyskland og Bundesligaen, er det næppe en god start.

Vi har betalt op i mod 19 mil. (transferbeløb) for spilleren. For mig er han lidt af joker, det kan blive super godt, men det kan også være, han overhovedet ikke passer til vores langebolde-spillestil og fuldstændig flopper. Han har haft én super sæson nede i Kiel, men med hans drømme om Bundesligaen og vores spillestil, er der meget der kan gå galt lige nu. Manden er 28 og vil tabe sin værdi ret hurtigt, hvis det ikke kører, og med de her skriverier i både den tyske og danske presse, lover det ikke specielt godt, synes jeg..

Jeg håber dog, han bliver en succes - HER, men det er ikke startet ret godt.. imo.

Nu købte vi ham jo for at vi også kan spille med fødderne.

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lejeaftale

Det kunne godt ligne et definitivt farvel til Simon Kroon i dette vindue. Han udelukker hvertfald endnu en lejeaftale.

Selvom han jo langt hen af vejen siger det han skal sige om at kæmpe for chancen, være glad for klubben osv. synes jeg dette lyder starten af dette citat lidt som en mand der godt selv ved at slaget nok er tabt "- Som situationen er lige nu, ser det vel svært ud. Det tænker jeg. Vi må se, hvad der sker. Jeg har gjort det godt i de testkampe, jeg har spillet, og til træning, og jeg kan ikke gøre så meget mere for at komme tættere på holdet. Hvis jeg bliver ved med at præstere, kommer jeg også til at spille, lyder det fra svenskeren." - Måske jeg bare læser for meget ind i det?

Bliver spændene at se hvad vi evt. kan hive ind på ham og hvem der er interesseret i ham.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er en lidt speget sag det her med Drexler.

Som jeg har forstået og læst det, så var der ikke nogen Bundesliga-kluausul med Kiel (hvis Kiel skulle være rykket op),
ligesom at Drexler-lejren allerede dengang godt vidst at der var Bundesliga interesse, men at argumentet skulle være at Drexler gerne ville spille på et tophold, der var boldbesiddende og også var interesseret i de europæiske kampe og desuden selvfølgelig være relativ sikker på spilletid.

Jeg kan ikke se hvordan Mainz, der har spillet med om nedrykning i den foregående sæson kan ændre på det billed, med mindre selvfølgelig det billede er forkert.

Nogen siger at han bare skal væk, hvis det ikke er hans første prioritet?
Hvorfor tænker jeg?

Det er en KLASSE spiller, som er kommet til klubben, der er betalt et ganske betragtelig beløb for manden og der er ingen der siger at man kan finde noget tilsvarende, selvom at der så er nogen der skulle forvente at det er som at knipse med fingrene.

Manden har lavet en aftale, og hvis han har fortrudt må han have tænkt sig noget mere inden. Hvis han skal væk i dette vindue, må det være til en ganske pæn kompensationssum, og hvis det skal være inden d. 30. august, skal der yderligere lægges $$$.

FCM er i en god forhandslingsposition, og det virker ikke til at Mainz vil smide de penge, som FCM heldigvis kræver.

Det er en mærkelig historie, som meget vel kan gå alle veje, men hvis jeg skal gætte nu, gætter jeg alligevel på at han bliver, siden der ikke er sket noget endnu.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

AltidFCM skrev:
11. jul 2018, 14:58
FCM2000 skrev:
AltidFCM skrev:

Helt ærlig hvor har du fra at han ikke vil være i klubben ?

Ankersen har sagt det klart, alt er til salg til den rigtige pris, alle spillere i FCM vil forlade FCM hvis de kan blive forgyldt økonomisk, og opleve Allianze stadium med 80000 frem for Vendsyssel arena med 1456, længere er den ikke.

Det her drejer sig om prof. fodbold, og ikke om Karl Ejner der er skiftet fra Sunds til Tulstrup, men nu har fundet ud af at han ikke alligevel ønsker at være i Tulstrup.

Der er opstået en form for romance i det her forum, hvor man tror at en tysker skifter til FCM alene p.g.a. af at det er FCM.

Det er for langt ude, han er skiftet til FCM p.g.a. penge og topklub.

Men folk må også se tingene i det perspektiv, at der kan komme klubber der byder FCM mange penge og Drexler mange penge, og hvor ingen af parterne kan sige nej.

Det var bl.a. det der skete i vinters hvor Sørloth og Nissen forsvandt, det er virkeligheden, og kom nu ind i virkelighedens verden AltidFCM.

Drexler ved godt, at Mainz 05 må til lommerne, og Mainz 05 ved det også selv.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:
11. jul 2018, 16:07
Der er opstået en form for romance i det her forum, hvor man tror at en tysker skifter til FCM alene p.g.a. af at det er FCM.
Helt ærligt, hvem tror dog det? Underlig stråmand at hive ind.

Ellers er jeg sådan set enig. Hvis Mainz kun byder 0,5 mio. euro højere end vores købspris, så sælger vi da ikke. Det ville ikke give mening.

Jeg har fuld tillid til, at vores købmænd ved, hvad de laver.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Troværdige Søren Sorgenfri skriver idag på twitter at Anderlecht har trukket følehornene til sig, efter endnu et afvist bud (5,5 mill.euro) på Sanneh!

Lækkert! ;-)

Efter mine beregninger er det da også kun en værdigforøgelse, på et halvt år på 2750% :shock:
Det er da alt for lidt! :lol:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det ER for lidt. Sanneh er mere værd for os på banen. Vi mangler ikke penge.

fcarne

Indlæg af fcarne »

Sakset fra Twitter:
"Rumour: Celtic are interested in FC Midtjylland winger Mikkel Dueland. The 20 year old is touted as one of the top future prospects in the Danish Superliga. Talks will also take place for Hibernian midfielder John McGinn #CelticFC"

Han bliver vel kun skudt af om Drexler-affæren ender med, at han forbliver hvor han er. Med mindre der foreligger en gentlemanaftale selvfølgelig. Gad vide hvad Duens markedsværdig er?!

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Et lille signal ang. Drexler-sagaen..

DREXLER 10 er nu tilføjet i shoppen under spillertryk. :)

... Jeg tror nu stadigvæk, han skifter :/

Låst