Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Young Wolf

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Young Wolf »

mancity-dk skrev:hm forskelligheden ligger i at der er meget mere fokus på agf, primært af de lokale medier, der er gode til at presse forventningerne op. Bedst illustreret ved Jan Schouby fra Århus Stifttidende der ikke er sen til at lave en beskidt tackling i medierne hvis ikke Agf leverer det de bør, og det er ikke kun resultat men også i spillemæssig forstand, hvilket bliver bevist med mediernes måde at kritisere og sætte spørgsmålstegn ved Ove P. på....

Og nej der var ikke noget galt med Erik da han var her, men det betyder bestmt ikke at han er en træner der kan klare sig alle steder. Han var en fejl træner at indsætte i agf, der normalt har træner typer af en helt anden karakter, se blot Peter Sørensen, Ove P, John Stampe etc etc... Og samtidigt er det dumt og urutineret at komme med de udtalelser som Erik kom med i starten af sidste sæson for omgivelserne i Århus tager det til sig og regner med at han kan levere det han siger. Og det er i min optik helt ubegribeligt at han ikke blev fyret tyidligere end tilfældet var...
Giver dig ret i alt. Specielt har jeg tit tænkt på hvor agf mon ville være hvis Ove P stadig var træner. Han havde fået klubben på ret kurs og mod, hvis ikke toppen, så en sikker midtplacering. Tror Eriks problem er at han altid skal melde ud at hans hold er mestre og vinder champions league (ok måske lidt overdrivelse, men det fremmer forståelsen). I FCM var det nemmere med de udtaelser, fordi de ikke kom så hårdt tilbage imod en når det gik galt. For vi var i forvejen klassens frække dreng.

Og ang deres lokal medier giver jeg dig også ret. Man står virkelig til ansvar for sine handlinger, og det skal gerne ske med det samme. Så tror, ud fra ,mit sølle kendskab til deres nye træner, at han kommer til at føre dem tilbage nu og gøre en bedre figur.

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Tror i på flere indkøb Morten Nielsen og Jakob P den førstnævnte skriver vel under imorgen, tror i på flere tilgange eller tror i kun på afgange...

Noget siger mig at Tommy Bechmann kommer til FCM og da det er en tråd hvor kilder ikke er nødvendigt poster jeg den her.

God kamp imorgen alle sammen.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Brobissen skrev:Tror i på flere indkøb Morten Nielsen og Jakob P den førstnævnte skriver vel under imorgen, tror i på flere tilgange eller tror i kun på afgange...

Noget siger mig at Tommy Bechmann kommer til FCM og da det er en tråd hvor kilder ikke er nødvendigt poster jeg den her.

God kamp imorgen alle sammen.
Jeg vil næsten æde min gamle hat på, at de IKKE signer flere, når Morten Nielsen i morgen har underskrevet sin 3-årige aftale, så derfor er jeg også ret sikker på Bechmann IKKE kommer til FCM, hvilket jeg faktisk ikke er ked af, de vi vil have alt for mange angribere til 1 (sommetider 2) pladser.

Hvad afgange angår, så ser jeg kun Mikkel Thygesen som der er risiko for vi mister, selvom jeg dog for alt i verden, helst ser de forlænger med ham.

Tak i lige måde ;)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Brobissen skrev:Noget siger mig at Tommy Bechmann kommer til FCM og da det er en tråd hvor kilder ikke er nødvendigt poster jeg den her.
Det er nu lidt sjovt med det Tommy Bechmann-rygte. Normalt ville jeg kategorisk afvise det, men når man tænker på, hvad der er sket i klubben hen over sommeren, så tør jeg sgu ikke længere!

Spillere, der kommer hjem til Danmark efter en del år, er bare så fandens svære at blive kloge på. De kan være succes (Martin Albrechtsen) eller fiasko (Peter Madsen). Hvis vi hentede ham, ville Bechmann så overhovedet være den samme bomber, som han var for Esbjerg?

I mine øjne skal vi se at få skrevet med Morten Nielsen, forlænget med Frank og Thyge og så ellers sige slut, finale, genialt transfervindue.

Mikael Lyk Madsen

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

Det kunne se ud som om Collins er på vej til Rusland: http://stiften.dk/article/20100824/SPOR ... 49717/1003

EDIT: Og her direkte fra klubben: http://translate.google.com/translate?j ... l=ru&tl=en

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Lyder rigtig fornuftigt. Tror han har godt af lidt luftforandring og vi har rigtig mange alternativer på pladsen.

Håber snart vi får en meddelelse fra FCM.

Brugeravatar
Kent

Collins til Alania

Indlæg af Kent »

Mikael Lyk Madsen skrev:Det kunne se ud som om Collins er på vej til Rusland: http://stiften.dk/article/20100824/SPOR ... 49717/1003

EDIT: Og her direkte fra klubben: http://translate.google.com/translate?j ... l=ru&tl=en
Ja, det ser bestemt ud til, at han skifter. Det er vel knap et rygte, når det står på klubbens officielle hjemmeside.

En smule overraskende, da jeg egentlig troede at Fagerberg stod længere fremme på affyringsrampen, men det har sikkert ikke kunne lade sig gøre at komme af med ham, hvorfor det ender med, at det er Baba der ryger.

Ærgerligt da jeg egentlig mener Baba fik et mindre gennembrud i foråret, hvor han scorede rimeligt med mål - havde håbet han kunne bygge videre på det her i efteråret. Men må også erkende, at han er blevet overhalet af Sylvester, og står et stykke tilbage i køen langt fra spilletid.

Han indfriede ikke for alvor de gigantforventninger, der var til ham her i FCM, forhåbentlig har han mere held i Rusland.

Alania er forøvrigt ved at udvikle sig til et FCM2 - er det ikke Dady, Ibrahim, Florescu og nu Baba, der spiller der?

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Gad vide hvad prisen er? Jeg ved der er penge i visse russiske klubber. Men jeg kender ikke Baba's nye klub. Er der nogen der ved om de har penge?

Jeg syntes baba er en god spiller. Hvis vi nu stod og skulle købe en afløser bør prisen vel afspejle det vi skulle betale for en ny spiller.

Er 3-4 mil urealistisk?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Le Compte skrev:Gad vide hvad prisen er? Jeg ved der er penge i visse russiske klubber. Men jeg kender ikke Baba's nye klub. Er der nogen der ved om de har penge?

Jeg syntes baba er en god spiller. Hvis vi nu stod og skulle købe en afløser bør prisen vel afspejle det vi skulle betale for en ny spiller.

Er 3-4 mil urealistisk?
Baba har notorisk glasben. Han er nummer 5-6 i angrebsrækken (Frank, Sly, Ilsø, Fagerberg og Morten N?) og har kontraktudløb til sommer. Jeg tror vi snakker pris på omkring 1-1,5 mil + nogle videresalgsprocenter. Ikke meget for en gut med Babas potentiale. Men det er bedre end ingenting til sommer.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

ærgeligt med Baba at han ikke slog til som senior, jeg så ham i ynglinge tiden som den bedste angriber i mange år i ynglinge rækken her hjemme og forventede en stor senior karriere. Hans krop har bare ikke kunne klare de flere trænings pas som det krævede at udvikle ham og med mange muskel skader stod det klart at han ikke fik et gennembrud her i Fcm, så nu er han videre og håber han kommer sig over skaderne og gør en god figur i rusland. Prisen liiger vel ca. op 100000-150000 euro. med nogle videresalgs procenter. Held og lykke til Baba som jeg kommer til at savne.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Jesper BW1100 skrev:
Le Compte skrev:Gad vide hvad prisen er? Jeg ved der er penge i visse russiske klubber. Men jeg kender ikke Baba's nye klub. Er der nogen der ved om de har penge?

Er 3-4 mil urealistisk?
Baba har notorisk glasben. Han er nummer 5-6 i angrebsrækken (Frank, Sly, Ilsø, Fagerberg og Morten N?) og har kontraktudløb til sommer. Jeg tror vi snakker pris på omkring 1-1,5 mil + nogle videresalgsprocenter. Ikke meget for en gut med Babas potentiale. Men det er bedre end ingenting til sommer.
Ja jeg havde ikke set hvornår der var kontrakt udløb. Udfra det lyder den pris nu nævner som et godt bud.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Baba Collins ryger til Alania indtil årsskiftet...
http://www.bold.dk/nyt/Baba-Collins-er- ... as-spiller

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Spicker skrev:Baba Collins ryger til Alania indtil årsskiftet...
http://www.bold.dk/nyt/Baba-Collins-er- ... as-spiller
Okay, kun en lejeaftale. Måske har vi ikke set det sidste til Baba endnu?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Acebone skrev:
Okay, kun en lejeaftale. Måske har vi ikke set det sidste til Baba endnu?
Jeg må indrømme at jeg er lidt uforstående overfor dette valg. Baba har kontraktudløb til sommer, og det virker ikke til man har vanvittig travlt med at forlænge. Nu udlejer man ham til vinter. Hvis han slår igennem kan han frit forhandle med andre, når han kommer hjem til vinter om et skifte når kontrakten udløber. Og det er nok tvivlsomt om Baba til den tid har lyst til at forlænge med FCM, som ikke rigtig virker til at tro på ham. Med andre ord er den eneste fordel ved denne udlejning at man sparer Babas løn til vinter, men så høj er den vel heller ikke? I mine øjne havde et salg været klart at foretrække; selvom jeg gerne så Baba i FCM i fremtiden :-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ærligt talt ikke at man kunne sælge ham.
Det lader til vi har en god aftale med Alania, og så handler det måske mest om at gøre det bedste for Baba, så hans karriere ikke skal ende her.

Låst