Giver dig ret i alt. Specielt har jeg tit tænkt på hvor agf mon ville være hvis Ove P stadig var træner. Han havde fået klubben på ret kurs og mod, hvis ikke toppen, så en sikker midtplacering. Tror Eriks problem er at han altid skal melde ud at hans hold er mestre og vinder champions league (ok måske lidt overdrivelse, men det fremmer forståelsen). I FCM var det nemmere med de udtaelser, fordi de ikke kom så hårdt tilbage imod en når det gik galt. For vi var i forvejen klassens frække dreng.mancity-dk skrev:hm forskelligheden ligger i at der er meget mere fokus på agf, primært af de lokale medier, der er gode til at presse forventningerne op. Bedst illustreret ved Jan Schouby fra Århus Stifttidende der ikke er sen til at lave en beskidt tackling i medierne hvis ikke Agf leverer det de bør, og det er ikke kun resultat men også i spillemæssig forstand, hvilket bliver bevist med mediernes måde at kritisere og sætte spørgsmålstegn ved Ove P. på....
Og nej der var ikke noget galt med Erik da han var her, men det betyder bestmt ikke at han er en træner der kan klare sig alle steder. Han var en fejl træner at indsætte i agf, der normalt har træner typer af en helt anden karakter, se blot Peter Sørensen, Ove P, John Stampe etc etc... Og samtidigt er det dumt og urutineret at komme med de udtalelser som Erik kom med i starten af sidste sæson for omgivelserne i Århus tager det til sig og regner med at han kan levere det han siger. Og det er i min optik helt ubegribeligt at han ikke blev fyret tyidligere end tilfældet var...
Og ang deres lokal medier giver jeg dig også ret. Man står virkelig til ansvar for sine handlinger, og det skal gerne ske med det samme. Så tror, ud fra ,mit sølle kendskab til deres nye træner, at han kommer til at føre dem tilbage nu og gøre en bedre figur.